Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

og så lige en mindre ting; hvorfor bruger OB og deres kommunikationsafdeling tid på at lave en "teaser" når de selv skynder sig at afsløre nyheden 22 min senere?

Virker lidt som om de er bange for andre når at snuse sig frem til hvem det er og så skynder sig at poste nyheden...

Hvis man vil tease så lad den da ligge lidt og rumsterer...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Velkommen til, men lidt bekymrende med hele seks skader de seneste to sæsoner...

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171
      Ja - det er nok hvad vi kan tiltrække, Ansi havde da vidst også været ramt en del i sin tid i tyskland...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Ja - det er nok hvad vi kan tiltrække, Ansi havde da vidst også været ramt en del i sin tid i tyskland...
        Og det har han været så flink at tage med sig til O’ense

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Velkommen til, men lidt bekymrende med hele seks skader de seneste to sæsoner...

https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171
          Hvis kønsbenbetændelse er fuldstændig helet igen ser ikke et problem der Der var den skade som holdt ham ude i lang tid. En lårskade og adduktorer er vel noget som rammer mange fodboldspiller indimellem.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

og så lige en mindre ting; hvorfor bruger OB og deres kommunikationsafdeling tid på at lave en "teaser" når de selv skynder sig at afsløre nyheden 22 min senere?

Virker lidt som om de er bange for andre når at snuse sig frem til hvem det er og så skynder sig at poste nyheden...

Hvis man vil tease så lad den da ligge lidt og rumsterer...
            Sorry, men så vil man fanme også finde hullerne i osten. Kan vi mon prøve at glæde os over en tilgang som vi alle sammen råber og skriger på? Ellers bliver det kritik for kritikkens skyld.

Comment

Ud fra Magdeburgs Instagram, virker fansene triste og forstående for han ikke vil sidde på bænken. De skriver hans ophold blev ødelagt af skader..

Nogle skriver de ikke vil være overrasket hvis han bliver rigtig god.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Sorry, men så vil man fanme også finde hullerne i osten. Kan vi mon prøve at glæde os over en tilgang som vi alle sammen råber og skriger på? Ellers bliver det kritik for kritikkens skyld.
                Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre ting

Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.

Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.

Comment

Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre ting

Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.

Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.
                  Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.
                    ja - du er sgu nok bare lige en tand for fintfølende.

Comment

En lovende svensker til at tage kampen op mod de to angrebstyskere, hvor mindst en ikke bør være her.

Comment

ja - du er sgu nok bare lige en tand for fintfølende.
                        Elsker alt ved det svar.

Comment

Troels Bech siger før kampen, at budgettet er øges undervejs i vinduet.

Comment

og så må man igen bare undre sig over timingen - kunne man ikke have sat lidt mere fut under forhandlingerne og præsenteret ham i torsdags, så man kunne have haft ham med i truppen i dag?

Igen det er jo ikke ligefrem en VM spiller der lige er kommet hjem fra ferie man bringer ind...
                            Ok Troels siger så i optaktsinterview at man har arbejdet på at få vores nye angriber registreret til denne kamp - men at de har været for langsomme i tyskland.

Comment

Ok Troels siger så i optaktsinterview at man har arbejdet på at få vores nye angriber registreret til denne kamp - men at de har været for langsomme i tyskland.
                              Endnu engang er det tilfældigheder og alle andres skyld... TB classic

Comment

Hvor er heppekoret blevet af? Hvor er de bedrevidende der de sidste uger har fortalt os, der har været skeptiske, at alting går fremad.
                                Jeg har mere end svært ved at se hvilke hold OB er favoritter imod. Vi er i puljen af de 3-4 hold der kommer til at kæmpe imod nedrykning, og det kan sagtens blive os.

Comment

Working...
                                X