Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg kan se at Fisnik ikke bestod lægetjekket og derfor ikke skifter til RB Leipzig.Oprindeligt indsendt af Phob Se indlægDa der ikke findes pålidelige rygter, har jeg fået Chatgpt til at lave en “Watch-liste” ud fra det kriterium, at spillerne skal passe til spillestil og primært skal komme fra Skandinavien og Tyskland. Her er hvad den kom op med:
Min “Top 15 Watchlist” til OB
Disse spillere er ikke nødvendigvis rygtet til OB, men de matcher klubbens rekrutteringsprofil og Zornigers spillestil.
- Finland
Leo Walta – central midtbane
Santeri Haarala – kant
Casper Terho – kant/angriber
- Sverige
Isak Alemayehu
Adrian Edqvist
Noah Shamoun
Melker Widell
- Norge
Daniel Lysgård
Vetle Walle Egeli
Sondre Ørjasæter
- Tyskland
Mika Baur
Julian Hettwer
Tim Rossmann
Fisnik Asllani (hvis en lejeaftale bliver mulig)
- Danmark
Mikkel Bro Hansen
Jeg ved, det er tyndt, men min utålmodighed er snart opbrugt :-)
Skal TB forsøge at lande en aftale med en bærende profil fra Hoffenheim eller tør vi ikke tage en chance med en spiller, der kan blive en ny Emil Larsen?
- Likes 2
Comment
-
Med det navn SKAL han signes - koste hvad det vilOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Jeg kan se at Fisnik ikke bestod lægetjekket og derfor ikke skifter til RB Leipzig.
Skal TB forsøge at lande en aftale med en bærende profil fra Hoffenheim eller tør vi ikke tage en chance med en spiller, der kan blive en ny Emil Larsen?
- Likes 2
Comment
-
110% på at man ikke vil betale en skid- kan slet ikke se nogen komme ind......man kan allerede høre Tb sige at de rigtige spillere bare ikke var derOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - de påstår jo Troels har travlt...der er pt ikke meget bevis for det.
Man må godt nok stile højt. Og eller ikke ville betale noget som helst for sine signings.
- Likes 3
Comment
-
Stop nu dig selv Ejdum...
"- Han har lært mig lidt ting, men jeg er sikker på, at han også vil sige, at jeg som helhed kan mere end ham."
Ejdum om Falk: Jeg kan blive en mere komplet spiller
- Likes 1
Comment
-
Kæmpe klovn, håber han får som fortjent når Brøndby kommer til OdenseOprindeligt indsendt af Online Se indlægStop nu dig selv Ejdum...
"- Han har lært mig lidt ting, men jeg er sikker på, at han også vil sige, at jeg som helhed kan mere end ham."
Comment
-
Okay, der må selv jeg sige at han fremstår som en arrogant klovn, ikke i forhold til hvem han siger det til eller hvor han kommer fra, men bare sådan overordnet at sige sådan om sig selv og andre ... tænkte mere at I udtalte jer på baggrund af de der sure rønnebær :D.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægStop nu dig selv Ejdum...
Ejdum om Falk: Jeg kan blive en mere komplet spillerTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 5
Comment
-
Fandme mærkeligt behov han har, at "sparke" en tidligere holdkammerat, som har ageret mentor for ham.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægStop nu dig selv Ejdum...
faktisk tror jeg det kunne handle om, at Falk er meget lidt populær på vestegnen, qua sin fck-status, og Ejdum ofrer Falk, for at score point hos bif-fans.
Hvilket stiller Ejdum i et endnu dårligere lys, synes jeg. Taber.
- Likes 4
Comment
-
Det gik hurtigt at jeg savnede ham ikke mere. Fint at den arrogante fyr er væk nu.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægStop nu dig selv Ejdum...
Ejdum om Falk: Jeg kan blive en mere komplet spiller"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
WTF! Ejdum har tabt suttenOprindeligt indsendt af Online Se indlægStop nu dig selv Ejdum...
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
Comment