Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja præcis Sikke noget pjat at sige..

Kunne det tænkes at det også har en stor betydning i år, at de fleste store vinduer lukker et par dage før Danmark. At der måske ligger nogle muligheder som måske aldrig rigtig har været der for klubber som vores? Bare en tanke
    Efterhånden tror jeg(eller måske er det bare et enfoldigt håb​​​​​​) at det er den planTB satser på, og hvis den lykkedes er det jo genialt, men hvis ikke kan det også blive rigtigt grimt​​​​​​....
    Jeg ser det ( hvis det er tilfældet) som et hårdt kalkuleret sats, hvor TB enten kommer til at fremstå som genial eller idiot... Jeg har en idè om onkel Niels er indviet i planen, så måske kan ordspillemanden ovenikøbet overleve hvis han kikser

​​​​​​.... Men hvis nogen skulle være i tvivl, synes jeg stadig det er en håbløs vej at gå, jeg må dog respektere at så længe Onkel Niels bestemmer, jamen så er det his way or the highway i Ådalen....
    At man indimellem får en fornemmelse af det der sker er ca15 års dumheder og gentagelser med variation over tema, må man så lære at leve med
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja? Jeg forstår stadig ikke din pointe
      Pointen er selvf. at TB tillægges et udsagn der næppe er korrekt ;)

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Pointen er selvf. at TB tillægges et udsagn der næppe er korrekt ;)
        Nu havde du jo tilfældigvis fundet et citat fra ham, som flugter meget godt med det jeg skrev

Comment

Og her troede jeg, at der var sket et eller andet spændende.... Suk

Comment

Måske dette er ham vi bød på tidligere?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ns-nye-spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu havde du jo tilfældigvis fundet et citat fra ham, som flugter meget godt med det jeg skrev
              Jo .. men jeg citere ham dog ikke for at han aldrig vil købe spillere fra 1.div. eller talenter derfra.som du påstår Det jeg citerer er jo imø klart en vurdering af at der godt kan være spillere i 1. div. med evner og talent til mere, men at man ikke skal bruge penge på dem der det ikke har det. Yderligere skal de enkelte spillere passe ind i OB og have viljen til at arbejde med talentet. TB er jo ikke ubegavet så selvf. afslår han ikke at købe en spiller uden en høj faglig vurdering, og ikke bare som mange tidligere sportschefer hive en masse chanceryttere ind.
              Last edited by manner; i går, 06:14.
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Måske dette er ham vi bød på tidligere?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ns-nye-spiller
                Kan næsten ikke i min vildeste fantasi forestille mig vi har scoutet på en 2.holdsspiller fra usa.

Tror bestemt ikke det er os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Men Vejle-debatten var jo ikke en anden snak dengang. Folk herinde var rasende over, at vi ikke havde kunnet tiltrække Duelund, Hjulsager og Sørensen.

No Shit! Dem kunne folk slet ikke forstå Bech ikke forsøgte at hente.

Den der forsvarsspiller… det er lidt en saga, men faktum er jo også bare, at Julius Bertel Askou og Yaya Bojang stepper up og viser sig at have meget mere bund i sig, end folk - og klubben - forventer. Nu står vi foran et potentielt lukrativt salg af Askou, der for 1,5 år siden var en mr. Nobody i OB, og som ingen troede ville spille en rolle i en potentiel superligatrup. Sælger vi Askou, skal vi have en centerback ind, men Gomez’ opblomstring gør jo behovet noget mindre akut.

OB’s transfervinduer siden vi rykkede ned har været grundlæggende meget meget solide, vi har tjent gode penge på spillersalg, opnået vores sportslige målsætninger og styrket truppen markant siden nedrykning - og alligevel piver forum, og hylder SønderjyskE, der har fået 1 point i tre kampe.

OB mangler forstærkninger, men der er simpelthen så meget undergangsstemning over det her transfervindue. Kunne man ikke forsøge at kanalisere sin sult efter resultater og præstationer ud på en grundlæggende sund og positiv måde i stedet for det her bralder.
                  Jeg synes godt nok at det er en hurtig konklusion, at Gomez er inde i en opblomstring. Lad os nu lige se. Han har spillet godt mod et historisk svagt SDJ-hold. Lur mig om der er ikke er dømt orange-kort-tacklinger, når vi møder top 6 holdene. Når spillet går hurtigere kommer hans evner nok til kort.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Argh - tror vi var en del der var lettede over de ikke kom. Hjulsager blev der snakket om kunne være på vej til OB - og det var da ikke en jeg gik og håbede på.
                    Vi må give Christian ret i, at en del herinde faktisk var bitre over Vejles kontra OBs indkøb sidste år. Det husker jeg tydeligt. Men vi var også mange som ikke var duperede.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jo .. men jeg citere ham dog ikke for at han aldrig vil købe spillere fra 1.div. eller talenter derfra.som du påstår Det jeg citerer er jo imø klart en vurdering af at der godt kan være spillere i 1. div. med evner og talent til mere, men at man ikke skal bruge penge på dem der det ikke har det. Yderligere skal de enkelte spillere passe ind i OB og have viljen til at arbejde med talentet. TB er jo ikke ubegavet så selvf. afslår han ikke at købe en spiller uden en høj faglig vurdering, og ikke bare som mange tidligere sportschefer hive en masse chanceryttere ind.
                      Okay. Jeg tillader mig at være uenig så

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Som Peter Brix sagde i SFÅ. Han synes det var ligesom folk havde affundet sig med situationen.

Folk var for positive.

Han savnede noget kritik, og krav fra fans. Uden krav står ting stille og konkurenter løber fra os.
                        Det eneste vi kan stemme med, er fødderne. Men vi møder over 10.000 op en mandag. Jeg tænker at Jack og TB konkluderer, at alt er i fineste orden.

Comment

Jeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Jeg kender ham ikke, men mener at kunne huske han blev bragt op af en SFÅ panelist i et tidligere transfervindue, og siden der ikke er meget andet transfer relateret; Zidan Sertdemir

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ker-kan-skifte
                            Nej tak.

Jeg kender ingen FCN-fans, der vil kunne approve ham. Jeg tænkte selv at et skifte til Tyskland til en mindre klub var godt for ham, men han har jo kæmpet med at komme på holdet og til sidst blev han fravalgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Nej tak.

Jeg kender ingen FCN-fans, der vil kunne approve ham. Jeg tænkte selv at et skifte til Tyskland til en mindre klub var godt for ham, men han har jo kæmpet med at komme på holdet og til sidst blev han fravalgt.
                              Enig. Han indfriede heller aldrig det talent han angiveligt havde i sine unge år i fcn, og det har han så heller ikke gjort i Tyskland. Som jeg husker ham i fcn var han også primært en defensivt orienteret central midtbanespiller. Det er ikke sådan en vi mangler. Pengene skal investeres i en afløser for Jona og en ny VB.

Comment

Julius nævnt som emne i Toulouse

https://campo.dk/2026/05/18/transfer...des-paa-plads/

Tænker næppe at han gider spille under sin far

Comment

Working...
                                X