Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Skulle vi nu ikke lige se den afløsers reelle niveau, inden vi falder i svime over Haderslev.

Jeg var slet ikke klar over, at du var blevet til en Online 2.0 med lutter negative vinkler på hvad som helst. Om det er ølsalg eller SønderjyskE-indkøb, så er det OB den er gal med.

Køreturen er ikke lang, hvis du hellere vil være SønderjyskE-fan.
    Hvem falder i svime over islændingens niveau?

Jeg er bare mere imponeret over man har scoutet en afløser som man rykker på lynhurtigt.
    Det er rettidig omhu.

Man kan godt anerkende andre klubber for deres arbejde uden at være fan af dem.

Og ja, jeg er ikke nødvendigvis imponeret over hvad der foregår i OB for tiden.
    Jeg synes faktisk der er ufattelig mange huller i osten, hvis vi skal blive i Troels Bechs metaforer.

Men derfor har jeg stadig sæsonkort og står på tribunen næsten hver gang.

Leave a comment:

• sinus
    replied

Men Vejle-debatten var jo ikke en anden snak dengang. Folk herinde var rasende over, at vi ikke havde kunnet tiltrække Duelund, Hjulsager og Sørensen.

No Shit! Dem kunne folk slet ikke forstå Bech ikke forsøgte at hente.

Den der forsvarsspiller… det er lidt en saga, men faktum er jo også bare, at Julius Bertel Askou og Yaya Bojang stepper up og viser sig at have meget mere bund i sig, end folk - og klubben - forventer. Nu står vi foran et potentielt lukrativt salg af Askou, der for 1,5 år siden var en mr. Nobody i OB, og som ingen troede ville spille en rolle i en potentiel superligatrup. Sælger vi Askou, skal vi have en centerback ind, men Gomez’ opblomstring gør jo behovet noget mindre akut.

OB’s transfervinduer siden vi rykkede ned har været grundlæggende meget meget solide, vi har tjent gode penge på spillersalg, opnået vores sportslige målsætninger og styrket truppen markant siden nedrykning - og alligevel piver forum, og hylder SønderjyskE, der har fået 1 point i tre kampe.

OB mangler forstærkninger, men der er simpelthen så meget undergangsstemning over det her transfervindue. Kunne man ikke forsøge at kanalisere sin sult efter resultater og præstationer ud på en grundlæggende sund og positiv måde i stedet for det her bralder.
    For dig er det bralder. Andre af os føler der er behov for, at råbe vagt i gevær. Det må du acceptere. Jeg forbeholder mig retten til, at være uenig med dig
    Last edited by sinus; 08-08-2026, 13:13.

Leave a comment:

• BEWC
    replied

Men Vejle-debatten var jo ikke en anden snak dengang. Folk herinde var rasende over, at vi ikke havde kunnet tiltrække Duelund, Hjulsager og Sørensen.

Den der forsvarsspiller… det er lidt en saga, men faktum er jo også bare, at Julius Bertel Askou og Yaya Bojang stepper up og viser sig at have meget mere bund i sig, end folk - og klubben - forventer. Nu står vi foran et potentielt lukrativt salg af Askou, der for 1,5 år siden var en mr. Nobody i OB, og som ingen troede ville spille en rolle i en potentiel superligatrup. Sælger vi Askou, skal vi have en centerback ind, men Gomez’ opblomstring gør jo behovet noget mindre akut.

OB’s transfervinduer siden vi rykkede ned har været grundlæggende meget meget solide, vi har tjent gode penge på spillersalg, opnået vores sportslige målsætninger og styrket truppen markant siden nedrykning - og alligevel piver forum, og hylder SønderjyskE, der har fået 1 point i tre kampe.

OB mangler forstærkninger, men der er simpelthen så meget undergangsstemning over det her transfervindue. Kunne man ikke forsøge at kanalisere sin sult efter resultater og præstationer ud på en grundlæggende sund og positiv måde i stedet for det her bralder.
    Du glemmer lidt, at Top/bund 6 er afgjort nu. Vinder man ikke minimum én af de første 2 kampe, så er top 6 ikke muligt. 6 hold har endnu ikke vundet, så alt er afgjort. Ingen grund til OB køber flere.

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    .
    Last edited by BEWC; 08-08-2026, 13:05.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er heller ikke misundelig på at andre klubber bare henter *nogen*. Med Vejle sidste år, hentede de en masse tydeligt afdankede spillere, så det var lidt en anden snak.
    Mit ‘problem’ med klubben ligger i at jeg ikke føler at de indtil videre har handlet på de udmeldinger de er kommet med.
    Når man siger at man vil ende højere i tabellen i år, så forventer jeg lidt at truppen er bedre end sidste sæson, hvilket den ikke er lige pt.
    Når Troels Bech udtaler at man ikke vil hente spillere fra lavere rækker, selvom der også er talent i f.eks 1. Division, men kun de rigtige spillere, så er det med til at opbygge en forventning hos mig personligt, om niveauet af spillere man kan hente. Især set i lyset af sidste sommer hvor vi hentede Falk og Arp.
    Så når man i tre vinduer i træk snakker om en venstrebenet stopper, så føler jeg man har været så kræsen, i forhold til at finde den rigtige, at jeg ikke bliver særligt tilfredsstillet af en 30-årig fra en midterklub i Norge. Ligesom jeg ikke er det med Mads Agger, som har været en nulbon i Polen, hvis rygtet om ham passer. Ligesom jeg heller ikke var det med Therkildsen, som mildest talt heller ikke var en succes i polsk fodbold.
    Nogle af OBs udtalelser forpligter, i min bog, og det har de slet ikke været i stand til at leve op til indtil videre, hvis du spørger mig. Det er mit helt store problem med det her vindue.

Og så kan jeg faktisk godt forstå at folk kommenterer på at SønderjyskE har en ny stopper klar, den dag de sælger Magnus Jensen, når vi selv har oplevet at miste tre stoppere, og først havde en ny en klar dagen før sæsonstart.

Leave a comment:

Working...
X