Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nej, det siger han ikke. Han sagde sidste år, at vi leder efter spillere, der spiller for at komme med til VM, som feks. Ouedraogo, Suhonen, Keskinen, Grot har gjort det.

Og så har han denne sommer sagt, at VM gør det sværere/tingene trækker ud.
    Det var også sådan, jeg huskede det, men i det seneste interview med TV2sport siger han faktisk noget a la, at når dem, man har i kikkerten har været med til EM tager det også længere tid, før de beslutter sig. Skulle man virkelig motivforske kunne timingen af den udtalelse godt pege i retning af, at TB har regnet med at Nilsson eller en anden VM-spiller var på vej til at gå igennem.

Leave a comment:

• SydFyn
    replied
    Jeg mener nu også at han, i sidste interview jeg læste, sagde, at vi kiggede efter spillere, som havde været med til VM og ikke kom afsted til en større adresse.
    Men spændende!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Troels Bech siger jo, at vi jagter VM-spillere og der var Nillson jo med. Så måske ikke et dumt bud. Blev dog lidt overrasket over at erfare, at han "kun" er 29. Troede han var ældre. Med en højde på 1.97 tilbyder og lidt mere stationære fødder, tilbyder han i hvert fald nok noget andet i boksen, end vores andre angribere.
    Nej, det siger han ikke. Han sagde sidste år, at vi leder efter spillere, der spiller for at komme med til VM, som feks. Ouedraogo, Suhonen, Keskinen, Grot har gjort det.

Og så har han denne sommer sagt, at VM gør det sværere/tingene trækker ud.

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg kalder, at det sandsynligvis er Stefano Vecchia, der netop har fået ophævet sin kontrakt med Malmø FF i sidste uge (hvilket vel godt kan tolkes på IKEA/tilbud-ish). Han var en del af mesterholdet i Malmø i 2023, 31 år gammel, kant/off. midt.

Nok ikke helt en bombe - men en interessant tilføjelse til offensiven, der just har fået en skade mere end vi føler er holdbart.

Mit næstbedste gæt er Gustaf Nilsson i Club Brugge, der er helt ude af holdet, men han minder for meget om Jay-Roy Grot til, at jeg tror på den.
    Troels Bech siger jo, at vi jagter VM-spillere og der var Nillson jo med. Så måske ikke et dumt bud. Blev dog lidt overrasket over at erfare, at han "kun" er 29. Troede han var ældre. Med en højde på 1.97 tilbyder og lidt mere stationære fødder, tilbyder han i hvert fald nok noget andet i boksen, end vores andre angribere.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    https://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg

Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…

Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)

Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..
    Jeg kalder, at det sandsynligvis er Stefano Vecchia, der netop har fået ophævet sin kontrakt med Malmø FF i sidste uge (hvilket vel godt kan tolkes på IKEA/tilbud-ish). Han var en del af mesterholdet i Malmø i 2023, 31 år gammel, kant/off. midt.

Nok ikke helt en bombe - men en interessant tilføjelse til offensiven, der just har fået en skade mere end vi føler er holdbart.

Mit næstbedste gæt er Gustaf Nilsson i Club Brugge, der er helt ude af holdet, men han minder for meget om Jay-Roy Grot til, at jeg tror på den.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mja. Syntes at han ihverfald er 1 klasse over Ejdum og det dobbelte er en meget fair pris
    Enig i han er bedre, men 35 millioner mere en Ejdum synes jeg er voldsomt. Og 100 på Thorborg havde sagt ja til 40 millioner der kunne blive brugt på udvidelse af hotellet.

Hvis vi er derhenne hvor der løber spillere rundt i Viborg med en markedsværdi på op mod 60-70 millioner, er vi i OB længere væk fra top 6 end nogensinde.

Vores dyreste spillere er vel ca 20 millioner værd på en god dag.
    McCoy
    Askou
    Gomez
    Oudraogo
    Arp
    Problemet er de fleste af salgsemnerne er defensive, hvor priserne er markant lavere.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.

TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
    Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.
    Skal vi så ikke vente med karakteren til vinduet er lukket?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jaaaa

Vi solgte Ejdum for ussel mammon tidligt i vinduet til en direkte konkurrent... kunne TB ikke havde gjort det lidt bedre der ? !

"Sjovt" som folk, som forsvarer TB er begyndt at bruge udtrykket "nuance" på det sidste i deres indlæg
    Brøndby er ikke en direkte konkurrent til os, det er ved at være mange år siden de var ligeværdige konkurrenter.

TB står foreløbig til at dumpe i dette vindue. So far er snak om top 6 helt afsporet.
    Det kan ændre sig inden vinduet lukker. Men indtil nu er gearskiftet afløst af en tur i frigear.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..
    Arh, come on. Manden stiger jo ikke bare i værdi, fordi klubben siger han er god. Skal vi ikke regne med, at der har siddet nogle scouts og set ham spille og vurderet, at de gerne vil købe ham for 50 mio.?

Ingen klubber har vurderet, Ejdum var det værd - og det ville heller ikke ske uanset, hvor hårdt, hele verden roste ham. 25 mio. er en no brainer i min verden for ham.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    https://x.com/farzamabo/status/20887...YxPoNolgPMgCtg

Håb forude? Den falske Farzam som meldte Suhonen og Keskinen før de kom, og nogle underskrifter dagen før Zorniger blev fyret…

Personen melder ihvertfald nu en “bombe” emoji og nu noget ikea (svensk?)

Så… En svensker der er virkelig god? Det må da gerne ske..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Thomas Jørgensen er dælme også talt op til noget han ikke er.
    De burde takke ja til 50 millioner og være glade.
    Så man jo undre sig over at OB ikke kan tale sine spillere lige så langt op … hvis det er det det handler om … vores Sportsdirektør kan jo i hvert fald noget med ord ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Mja. Syntes at han ihverfald er 1 klasse over Ejdum og det dobbelte er en meget fair pris

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Sammenligner vi Ejdum med Thomas Jørgensen så har VIFF sagt nej til over 50 mio.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Halvarrogant kommentar - men ja, det ved jeg godt. Det ændrer ikke ved det, jeg skrev.
    Jo, men det ved du jo så åbenbart godt...

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Og tillykke til VFF med det. Jeg synes stadig ikke Ejdum er 25 mio. værd, så jeg forstår godt, de skød ham af til den pris.
    ​​​​​​​Selvfølgelig skulle de sælge for det beløb

Hvis OB havde købt Ejdum for 25 mio., havde folk krævet TB’s afgang.
    .

Leave a comment:

Working...
X