Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Han var tæt på at skifte til lyngby da de fik en skade så mon ikke han ender der hvis de finder en erstatning.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-denne-sl-klub
    Men det var før TT kom til OB

Comment

Mon ikke TT tilretter systemet efter eget hoved , vi kommer næppe til at stå så højt med bagkæden, dermed falder behovet for fart hos mf og dermed udvides markedet for os. Hurtighed er lig meget dyr for centrale forsvarere. Jeg synes det bliver interessant at se hvad det nye system betyder for truppen, måske kan vi allerede se forandringer mandag ?
      jeg håber der kan forlænges med Jba og Wm - men tvivler. Groth skal efter min mening væk, for meget Donna og for lidt indsats. En central og rolig mf gerne venstrebenet og en fysisk stærk 8/6 til at undgå vi bliver most mod topholdene er mine primære ønsker.

Comment

Vi skal vel også have en venstre bark…..

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
          Mon ikke TT tilretter systemet efter eget hoved , vi kommer næppe til at stå så højt med bagkæden, dermed falder behovet for fart hos mf og dermed udvides markedet for os. Hurtighed er lig meget dyr for centrale forsvarere. Jeg synes det bliver interessant at se hvad det nye system betyder for truppen, måske kan vi allerede se forandringer mandag ?
          jeg håber der kan forlænges med Jba og Wm - men tvivler. Groth skal efter min mening væk, for meget Donna og for lidt indsats. En central og rolig mf gerne venstrebenet og en fysisk stærk 8/6 til at undgå vi bliver most mod topholdene er mine primære ønsker.
          Jeg forventer også et mere defensivt OB fremover, desværre

Og nogle kedelige kampe - den nye træner er først og fremmest resultatorienteret

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Jeg forventer også et mere defensivt OB fremover, desværre

Og nogle kedelige kampe - den nye træner er først og fremmest resultatorienteret
            Jeg tror ikke han allerede her i første kamp får sat et stort aftryk. Spillerne vil formentlig give alt for at vise deres værd for den nye træner. Det kan ende med at blive lidt rodet, men jeg tror vi vil se os fighte for hver en meter.
            Derfra tror jeg også han kamp for kamp får filet kanterne, og her er det nemmeste greb altid at lukke bedre af bagved. Derfor forventer jeg også at han begrænser vores bagrum,ved at tilpasse presset, så det sættes ind 5-10 meter længere tilbage på banen end vi ser, når vi spiller allermest Zorniger-stil. Men vi skal omvendt huske, at det jo ikke er meget Zorniger-stil vi har set, så jeg tror i virkeligheden omvæltningen bliver mindre tydelig end flere går og tror. Zorniger har jo ikke haft spillerne til det, som han gentagende gange har ytret.

Comment

Et defensivt udtryk i sig selv er vel ikke dårligt? Det handler om at få resultater.

Jeg vil i øvrigt gerne minde om, at vi så ualmindeligt lidt rock og rul under AZ. Det var virkeligt sløvt med enorm lav intensitet meget af tiden.

Når jeg er vred over AZs fyring, så skyldes det så sandelig ikke, at jeg kommer til at savne udtrykket eller den spillestil, vi de facto havde, men at jeg er skuffet i anden potens over det meningsløse i at hyre AZ til et projekt uden de fornødne ressourcer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Et defensivt udtryk i sig selv er vel ikke dårligt? Det handler om at få resultater.

Jeg vil i øvrigt gerne minde om, at vi så ualmindeligt lidt rock og rul under AZ. Det var virkeligt sløvt med enorm lav intensitet meget af tiden.

Når jeg er vred over AZs fyring, så skyldes det så sandelig ikke, at jeg kommer til at savne udtrykket eller den spillestil, vi de facto havde, men at jeg er skuffet i anden potens over det meningsløse i at hyre AZ til et projekt uden de fornødne ressourcer.
                For en gang skyld er vi enige

Comment

Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                  Vi skal vel også have en venstre bark…..
                  Hvis Julius og WMC forlænger samt Grot bliver er det da 100% en 1. Prioritet IMO

Comment

Online: Der er en dag for alt ;). Lad os håbe, det ikke sker for tit.

Comment

Online: Der er en dag for alt ;). Lad os håbe, det ikke sker for tit.
                      Go' weekend min ven
                      Last edited by Online; i dag, 11:23.

Comment

100% enig

Dét og så timingen i fyringen.

Comment

At OB skifter træner, det er hvad det er, men er skeptisk i forhold til den nye træner

Jeg synes at der har været masser af kampe med drama under AZ, det har været meget enten eller, OB har ind imellem fået overraskende point mod top 6 hold, som jeg husker det så startede OB f.eks med 1 point i Herning, men også tabt kampe med mange mål imod sig - det har været underholdende når det gik godt og OB har for mig stået for noget anderledes og forfriskende bold

Jeg ser ikke fodbold for blot at se resultater, det er for kedeligt, ser det først og fremmest for at se kvalitet og overraskende aktioner, fodbold kan være magisk - holder selvfølgelig med OB, men efter slutfløjt, så fylder resultatet ikke så meget - jeg kan godt glæde mig hvis det går godt i tabellen, men det er ikke det primære

Forventer at den nye træner vil være meget resultatorienteret med et udgangpunkt i defensiven, det kan godt være at det ikke bliver sådan her i starten - håber inderligt at det vil vise sig at jeg tager fejl, TT har sørget for at der er spillet mange kedelige kampe i SL

Comment

Working...
                          X