Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og TB har samme budget som sidste år. Så det er svært at se dem hente flere helt vildt dyre spillere
    Men det er da heller ikke helt ok, når NT siger vi skal være en fast del af Top 6

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Men det er da heller ikke helt ok, når NT siger vi skal være en fast del af Top 6
      De må jo mene at år 2 under AZ bliver bedre pga spillestilen er mere under huden på mange.
      Men denne her opstart og store spillerudsalg trækker godt nok i den anden retning. Jeg tror ikke på Top 6

Comment

Altså det lyder som at vi går ud fra at kvantitet = at vi bliver bedre/styrket. Jeg vælger at se det sådan her

1) Julius ud og 1 virkelig god stopper ind. Så har vi Gomez,Yttergård og den nye der kæmper om det med McCoy som backup hvis det går helt galt

2) Grot ud og 1 angriber ind. Det tror jeg også sker. Rygterne svirrer ihverfald omkring de leder efter en

3) Ejdum er vel erstattet af Keskinen. Vi har Ouedraogo,Falk,Fiete,Keskinen,Anssi og Bonde(og WMC når han er klar) til de 4 pladser samt et par unge. Men finder de noget guld skal de selvfølgelig gå efter ham.

4) Jeg vil også rigtig gerne have en venstreback ind. Jeg er bare i tvivl om det sker. Jeg håber

Så derfor regner jeg med 3-4 spillere ind. Men håber da på mere. Jeg vil hellere have 3-4 rigtig gode end 6-7 som er mere tvivlsomme fordi økonomien skal strækkes ud
        jeg må erkende jeg ikke helt kan finde ud af hvor man ser vores nye finne. Det er fortsat kun én kamp, men var han ikke kant/angriber? Og så skal han fylde hullet for en 8'er / 10'er?

Men ellers enig; midten er klart der vi står stærkest. Men igen; hvor længe er Martin ude? Jeg syntes vi så med al tydelighed at Bonde ikke er til en starter plads - indskifter fint nok. Men der skal ikke meget til før det bliver smalt derinde. Gjorde da heller ikke noget om Ouedraogo kunne få en pause en gang imellem - han er så vigtig for os, og mod slutningen af sidste sæson så han sgu godt brugt ud.

Forsvaret; meget lille sample size - men kan Gomez fortsætte de fornuftige takter vil det klart afhjælpe situationen i forsvaret. (det var nok et sted hvor jeg ville trække den lidt - se hvad han kan over de næste runder, om man er nødt til at finde en opgradering der også)

VB - det bør simpelthen være en prioritet, der er vi bare svagt besat.

Comment

Og TB har samme budget som sidste år. Så det er svært at se dem hente flere helt vildt dyre spillere
          Måskemåske men det vil ikke undre mig om TB fedtspiller og har gemt lidt reserver hvis den/de helt rigtige bliver en mulighed

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg må erkende jeg ikke helt kan finde ud af hvor man ser vores nye finne. Det er fortsat kun én kamp, men var han ikke kant/angriber? Og så skal han fylde hullet for en 8'er / 10'er?

Men ellers enig; midten er klart der vi står stærkest. Men igen; hvor længe er Martin ude? Jeg syntes vi så med al tydelighed at Bonde ikke er til en starter plads - indskifter fint nok. Men der skal ikke meget til før det bliver smalt derinde. Gjorde da heller ikke noget om Ouedraogo kunne få en pause en gang imellem - han er så vigtig for os, og mod slutningen af sidste sæson så han sgu godt brugt ud.

Forsvaret; meget lille sample size - men kan Gomez fortsætte de fornuftige takter vil det klart afhjælpe situationen i forsvaret. (det var nok et sted hvor jeg ville trække den lidt - se hvad han kan over de næste runder, om man er nødt til at finde en opgradering der også)

Godt spørgsmål mht Keskinen. Jeg tror bare at Fiete nok trækkes ned som 8`er nu og overlader 10`er rollen til Keskinen og Anssi. Så tror altså vi er dækket ok ind

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Måskemåske men det vil ikke undre mig om TB fedtspiller og har gemt lidt reserver hvis den/de helt rigtige bliver en mulighed
              Der er helt sikkert en del lønkroner at bruge af endnu. Jeg er lidt mere i tvivl om transferkronerne. Kan være han får lidt ekstra hvis/når vi sælger Julius

Comment

De må jo mene at år 2 under AZ bliver bedre pga spillestilen er mere under huden på mange.
                Men denne her opstart og store spillerudsalg trækker godt nok i den anden retning. Jeg tror ikke på Top 6
                Helt enig

Comment

Mener du også spillere der ikke er blevet forlænget f.eks. Grubbe og Trybull m.fl. . Det er vel kun Ejdum der reelt har kunne kalde sig fast starter med Yaya som ok tæt på. Vi er, ser det ud til, forstærket med Topi og Ejdum er måske en svækkelse men er når alle midtbanespillere er klar er han vel til at undvære, og når Askou er klar er største udfordring vel vb. Samlet set ser jeg ikke holdet (start11) for stærkt svækket, men top6 kræver forstærkning. Det er et "delikat" job for TB og Jimmy at få de rigtige ind, og der selvf. ingen garantier for at det bliver en succes
                  men dog svækket?

Og hvad når vi tager bænken med i ligningen - for den er ret afgørende. Vi så det sidste år og den var gal nu igen mod Viborg, Zorniger trækker udskiftningerne selv efter spillerne er ved at løbe tør for kræfter - må være fordi han ikke stoler på det han har på bænken.

Comment

men dog svækket?

Og hvad når vi tager bænken med i ligningen - for den er ret afgørende. Vi så det sidste år og den var gal nu igen mod Viborg, Zorniger trækker udskiftningerne selv efter spillerne er ved at løbe tør for kræfter - må være fordi han ikke stoler på det han har på bænken.
                    Måske svækket vil jeg hellere sige med Topis tilgang for han ser altså spændende ud. Bænken er vel også kun så smal som den var mod VFF p.gr.a. de opståede skader til Falk og Askou m.fl. og udfordringen med Grot. Jeg er selvf. med på at en hel sæson kræver lidt mere end vi har nu og jeg håber da at det lykkes at finde de rigtige og at de vil spille i OB.
                    Believe OB

Comment

og det er sgu da skuffende!

Se lige den begejstring man skabte sidste sommer, Zorniger, Falk, Arp...det endte så med en halvfesen omgang men man overlevede og nu skulle det være. Og man melder ud - herligt (selv om en top 6 ambition ikke er noget der skaber vild begejstring) så var det da noget. Man turde igen melde mål ud - skulle opnå noget mere, og forhåbelig bygge på.

Og så demonterer man det totalt på den her måde...kæft hvor er det bare skuffende.

Comment

Måske svækket vil jeg hellere sige med Topis tilgang for han ser altså spændende ud. Bænken er vel også kun så smal som den var mod VFF p.gr.a. de opståede skader til Falk og Askou m.fl. og udfordringen med Grot. Jeg er selvf. med på at en hel sæson kræver lidt mere end vi har nu og jeg håber da at det lykkes at finde de rigtige og at de vil spille i OB.
                        jo - men du kan jo ikke regne med at spille en hel sæson uden skader og karantæner, truppen skal være bred nok til at klar at et par spillere sidder ude.

Comment

Tror mest på Ulrik blev hentet nu, fordi vi simpelthen skulle have en nu. Jeg tænker ikke han nødvendigvis var helt på toppen af vores lister. Derfor tænker jeg, at der er en stor chance for vi henter en venstre CB, der slår Ulrik af og så kan Ulrik og Adam kæmpe om VB.

Aner ikke om det ender sådan, men det hælder jeg til lige nu. Det medfører også vi har 4 “voksne” (Gomez, Askou, Ulrik og Ny) til det centrale forsvar. Det skal man vel have. Ryger Askou, skal han selvfølgelig erstattes.

Comment

og det er sgu da skuffende!

Se lige den begejstring man skabte sidste sommer, Zorniger, Falk, Arp...det endte så med en halvfesen omgang men man overlevede og nu skulle det være. Og man melder ud - herligt (selv om en top 6 ambition ikke er noget der skaber vild begejstring) så var det da noget. Man turde igen melde mål ud - skulle opnå noget mere, og forhåbelig bygge på.

Og så demonterer man det totalt på den her måde...kæft hvor er det bare skuffende.
                            Der er bare sket ting uden for deres kontrol. Og skader der virkelig gør ondt
                            Og det har været et virkelig skuffende forløb. Men det tænker jeg at Thorborg og resten dernede også syntes

Comment

jo - men du kan jo ikke regne med at spille en hel sæson uden skader og karantæner, truppen skal være bred nok til at klar at et par spillere sidder ude.
                              Der er vi enige og det er da også det jeg siger når jeg skriver “det kræver mere end vi har nu” men andre hold undgår heller ikke skader. Det skal OB dog ikke kalkulere med, men sikre at vores trup kan modstå de frafald der kommer som
                              skaderog karantæner
                              Believe OB

Comment

Working...
                              X