Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nogle der har et rygte

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
      Nogle der har et rygte
      Bare et lille sygt ét? Inden forum sygner helt hen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Bare et lille sygt ét? Inden forum sygner helt hen.
        Ingen der har hørt noget på et motorvejs toilet på vej til Viborg ??

Comment

Da der ikke findes pålidelige rygter, har jeg fået Chatgpt til at lave en “Watch-liste” ud fra det kriterium, at spillerne skal passe til spillestil og primært skal komme fra Skandinavien og Tyskland. Her er hvad den kom op med:

Min “Top 15 Watchlist” til OB

Disse spillere er ikke nødvendigvis rygtet til OB, men de matcher klubbens rekrutteringsprofil og Zornigers spillestil.

- Finland

Leo Walta – central midtbane

Santeri Haarala – kant

Casper Terho – kant/angriber

- Sverige

Isak Alemayehu

Adrian Edqvist

Noah Shamoun

Melker Widell

- Norge

Daniel Lysgård

Vetle Walle Egeli

Sondre Ørjasæter

- Tyskland

Mika Baur

Julian Hettwer

Tim Rossmann

Fisnik Asllani (hvis en lejeaftale bliver mulig)

- Danmark

Mikkel Bro Hansen

Jeg ved, det er tyndt, men min utålmodighed er snart opbrugt :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
            Da der ikke findes pålidelige rygter, har jeg fået Chatgpt til at lave en “Watch-liste” ud fra det kriterium, at spillerne skal passe til spillestil og primært skal komme fra Skandinavien og Tyskland. Her er hvad den kom op med:

Disse spillere er ikke nødvendigvis rygtet til OB, men de matcher klubbens rekrutteringsprofil og Zornigers spillestil.

- Finland

Santeri Haarala – kant

- Sverige

Isak Alemayehu

Adrian Edqvist

Noah Shamoun

Melker Widell

- Norge

Daniel Lysgård

Vetle Walle Egeli

Sondre Ørjasæter

- Tyskland

Mika Baur

Julian Hettwer

Tim Rossmann

- Danmark

Mikkel Bro Hansen

Det er altid dejligt betryggende lige at få vidnesbyrd om, at robotterne nok ikke kommer og overtager det hele lige foreløbigt, når de udpeger en spiller som et emne for OB, der scorede 10 mål og 9 assists for Hoffenheim sidste sæson og som har afvist et skifte til Dortmund og Leipzig, fordi han satser på at Barcelona vil købe ham som afløser for ham der lige har afgjort VM-finalen.

Comment

AI er rigtig fint til mange ting, men her er det total ubrugeligt!
              De 3 første er skiftet til deres nuværende klub, i denne måned Derfra gav jeg op.
              Last edited by Leander; i dag, 15:49.

Comment

- Finland

Santeri Haarala – kant

- Sverige

Isak Alemayehu

Adrian Edqvist

Noah Shamoun

Melker Widell

- Norge

Daniel Lysgård

Vetle Walle Egeli

Sondre Ørjasæter

- Tyskland

Mika Baur

Julian Hettwer

Tim Rossmann

- Danmark

Mikkel Bro Hansen

Jeg synss virkelig det er en uskik med de her chatgpt indlæg. De bidrager inter. Jeg vil gerne høre jeres tanker, men hvis jeg vil have chattens holdning så spørger jeg den.

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg

Jeg synss virkelig det er en uskik med de her chatgpt indlæg. De bidrager inter. Jeg vil gerne høre jeres tanker, men hvis jeg vil have chattens holdning så spørger jeg den.
                  Så enig. Spild af tid for alle.

Lyngby var åbenbart i forhandling med Erik FCM Sviatchenko….så var vi jo nok ikke

Comment

- Finland

Santeri Haarala – kant

- Sverige

Isak Alemayehu

Adrian Edqvist

Noah Shamoun

Melker Widell

- Norge

Daniel Lysgård

Vetle Walle Egeli

Sondre Ørjasæter

- Tyskland

Mika Baur

Julian Hettwer

Tim Rossmann

- Danmark

Mikkel Bro Hansen

Tillykke regnskoven hylder dig for brugen af AI til at skabe netop dette indlæg, med udelukkende realistiske spillere.

Hvordan Chatten kunne undgå at inddrage Messi, Vini og Rice i trippeldeal, må kun guderne vide. Mikkel Bro Hansen er det største 09-talent i Danmark. Der er større chance for at HC Andersen og Grauballe manden genopstår og ryger en fredspibe.

AI Chat-bots og LLMer kan ikke bruges til en skid, når det kommer til at analysere fodbold og kompetencer. De kan bruge offentligt tilgængelig data og det tilbyder WyScout af gode grunde ikke.

Det vil vøre en markant bedre investering, at købe FM26 og kigge på stats der til at skabe en indgangsanalyse.

Hold dig fra at bruge dem til det her.

Fisnik er fast mand i Hoffenheim.
                    Tim Rossmann skrev under med ny klub i sidste uge
                    Mika Baur er rygtet til Schalke og Celtic
                    Julian Hettwer skrev under med en ny klub for 3 uger siden
                    Twente betalte +30 mil for Sondre Ørjasæter og har været fast mand der i 3 år
                    Daniel Lysgård er 27 år og har kun spillet OBOS ligaen
                    Melker Widell er fast mand i Swansea
                    ​Noah Shamoun var ikke god nok til Randers
                    ​Adrian Edqvist spiller 4. div i Sverige
                    Leo Walta skiftede til Swansea dette vindue
                    Casper Terho skiftede til Sparta dette vindue
                    ​Santeri Haarala skiftede til HJK dette vindue.

Kom nu lidt.​

Last edited by bjerghest; i dag, 15:05.

Comment

Så lad os da bare bruge tråden til at ønske og spekulere lidt, om ikke andet kunne det være med til at holde kedsomheden fra døren i disse tider. DER ER IKKE BRUGT AI i nedenstående opslag.

Den danske ønskeliste:

- David Kruse fra IFK Göteborg. Klubben kæmper med sit spil, og David Kruse har kontrakt til 31.12.2028. Måske er han mest relevant til vinter eller næste sommer, men vi skal så småt tænke på tiden efter Bonde, Falk og Oudraogo, som af forskellige årsager kan være irrelevante på 1. holdet næste sommer. Bonde har udløb om et år, Oudraogo har gjort sig interessant allerede i dette vindue og Falk bliver ældre og ældre. Umiddelbart kan Kruse på 24 være en løsning centralt i banen, som man kan bygge noget op omkring.

- Malte Højholt i Pisa. Pisa røg ud af Serie A med et brag, og Malthe Højholdt spillede en begrænset rolle på det Pisa-hold. 17 optrædener, hvoraf blot to var fuld tid - gennemsnitligt 50 minutter per kamp. Han har været over to år i Italien og fået 50 kampe, og nu bliver han rygtet i en byttehandel til Mantova. Det er et niveau OB godt kan byde ind på, men her ramler vi nok ind i, at midtbanen ikke er førsteprioriteten, men vi kommer før eller siden til at stå med nogle ledige pladser på den centrale midt.

- Frederik Roslyng i Holstein Kiel. Egentlig en spiller jeg havde troet uden for fynsk rækkevidde, men Rasmus Parsum i SFÅ virkede skråsikker på, der har været snakke mellem Roslyngs bagland og OB. Han er dog blevet opereret i menisken for blot et par dage siden, så hvis Roslyng er interessant for OB og vice versa, så er det nok først relevant i sommeren 2027. Så længe kan vi nok ikke vente på en midterforsvarer.

- Tobias Slotsager i Verona. Skiftet til Verona har været alt andet end givtigt for Tobias Slotsager, der nu har brugt 1,5 år på at spille 446 minutters gældende fodbold i Støvlelandet. Han ligner ikke en mand, der har trænerens tillid, og han er lige fyldt 20 år. Han kom til Verona fra en loppetjans som indskifter i OB eftersigende på grund af hans niveau var dalende (måske foranlediget af den trælse transfersituation og de store kulturelle rystelser i klubben på daværende tidspunkt), hvilket betyder at han ikke har spillet fast førsteholdsfodbold i snart 2 år. Skal Tobias Slotsager have chancen igen? Personligt synes jeg talentet er til stede, og hjertet for klubben er på det rette sted - han skal måske bare have kickstartet sin seniorkarriere uden at være på alle mulige golden boy-lister og agent-hviskeri i sit øre.

- Jonathan Foss i Esbjerg. Et gamble, der måske kan betale sig til vinter. Esbjerg lavede en fed transfer i februar, da man hentede det tidligere OB-stortalent hjem fra udlandet, hvor karrieren aldrig rigtig kom på skinner. Nu spiller han i EfB, men har altså været i Club Brugge, Gladbach og Roda JC. Måske kunne han lokkes med en tur hjem til de rigtige striwer og en plads i den venstre forsvarsside, hvor han har hjemme som en venstrebenet midtstopper.

- Mikkel Ladefoged i Västerås. Den 2 meter høje angriber har scoret 9 mål i 13 kampe i Allsvenskan for det undseelige mandskab Västerås. Han har en transfermarktværdi på 800.000 euro og virker virkelig til at have fundet målscoringsformen i Sverige. Om vi kan være med i en budkrig om den populære dansker, skal jeg lade være usagt, men han er i hvert fald brandvarm i Sverige. De håber på at kunne beholde ham året ud, så måske først en transfer til vinter, hvor vi også har en endelig Grot-afklaring.

- Andreas Maxsø på fri transfer. Maxsø har været nævnt herinde før, og han ville være en god tilføjelse til en ung trup fyldt med talent. Hans topniveau taler for sig selv, men mest af alt handler Maxsø også om at kunne hjælpe og bidrage til de spillere der er omkring ham med sin internationale erfaring og rutine. Maxsø ville være et solidt bud på en god centerback, der dog alligevel måske kun har to gode sæsoner i sig.

- Jakob Rasmussen i Kaiserslautern. Han ankom i vinters til 'Slautern hvilket taler imod, at vi har en kinamands chance for at hente ham hjem til OB, men spillere kan jo blive til overs og trænere skifter, men Jakob Rasmussen er drømmen for mig. En 29-årig centerback med erfaring fra et højt europæisk niveau, og som stadig har alderen til at gøre sig gældende i Superligaen. Han ville kunne mange af de samme ting som Maxsø kan, han ville bare lige have 3-4 gode år i sig i stedet for 2 gode år.

Comment

Forum er vidst anti-AI hvis nogle skulle være i tvivl - ikke at jeg har noget imod det, herinde bør det ikke være en robot der poster

Comment

Working...
                        X