Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja enig. Men tænker ikke nogen af parterne har interesse i at få en dårlig historie ud. Så lige nu er det nok en stirre konkurrence der højest sandsynligt ender i en ophævelse af kontrakten
    Hvis det ender sådan, så håber jeg ikke han får en klink med, sådan som han har opført sig

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvis det ender sådan, så håber jeg ikke han får en klink med, sådan som han har opført sig
      Desværre er man ofte overbeskyttet som enkeltperson.
      Du må gerne være en idiot, og kan nærmest blive belønnet for det, mens arbejdsgiveren straffes hvis de er idioter.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er nødt til at spørge; hvorfor bruge ChatGPT til den slags? Jeg er ikke den største fan af AI - men alligevel undre det mig, tænker godt du kunne komme op med de pointer selv og vil da hellere høre dine tanker om vinduerne frem for en AI...

Men vi kunne selvf. også hver især sætte en AI agent op - så kunne de diskuterer OB her og vi kunne alle bruge vores tid på noget andet...
        Har sat ChatGPT til at scannere og den finder intet … intet … håber at jeg er dårlig til at prompte ..
        • Konkrete og indirekte rygter
        • Tidligere OB-spillere (transferfrie, kontraktophævelser, kontraktudløb)
        • Tidligere Zorniger-spillere
        • Fri-agent-radar
        • OSINT (sociale medier, agenter, geotags)
        • Negative signaler (bænket, ude af trup, sat til salg)
        • Top 20-kandidater med OB Fit Score

kilder:
        • Kicker
        • Bild
        • Reviersport
        • Transfermarkt (inkl. fora)
        • Nettavisen
        • VG
        • Aftenposten
        • Fotbollskanalen
        • Expressen
        • Aftonbladet
        • Blick
        • 20 Minuten
        • Kronen Zeitung
        • Kleine Zeitung
        • Reddit
        • X
        • Tipsbladet
        • Bold
        • OB's egne kanaler
        markeder:
        • 2. Bundesliga
        • 3. Liga
        • Regionalliga (udvalgte profiler)
        • Østrig
        • Schweiz
        • Sverige
        • Norge
        • Holland
        • Belgien

​der må da findes noget derude …
        Last edited by Plum; 26-07-2026, 14:02.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har sat ChatGPT til at scannere og den finder intet … intet … håber at jeg er dårlig til at prompte ..
          • Konkrete og indirekte rygter
          • Tidligere OB-spillere (transferfrie, kontraktophævelser, kontraktudløb)
          • Tidligere Zorniger-spillere
          • Fri-agent-radar
          • OSINT (sociale medier, agenter, geotags)
          • Negative signaler (bænket, ude af trup, sat til salg)
          • Top 20-kandidater med OB Fit Score

kilder:
          • Kicker
          • Bild
          • Reviersport
          • Transfermarkt (inkl. fora)
          • Nettavisen
          • VG
          • Aftenposten
          • Fotbollskanalen
          • Expressen
          • Aftonbladet
          • Blick
          • 20 Minuten
          • Kronen Zeitung
          • Kleine Zeitung
          • Reddit
          • X
          • Tipsbladet
          • Bold
          • OB's egne kanaler
          markeder:
          • 2. Bundesliga
          • 3. Liga
          • Regionalliga (udvalgte profiler)
          • Østrig
          • Schweiz
          • Sverige
          • Norge
          • Holland
          • Belgien

​der må da findes noget derude …
          AI'en kan vel ikke finde noget der ikke er derude.

Troels har virkeligt strammet skruerne på vandrørene, tænker om det også kan påvirke hvem han og OB vil handle med? Om man bevidst går udenom agenter / klubber der giver lidt for megen info til de lokale medier? Og kan det også være en grund til at alt ser ud til at trække ud i langdrag?

De få gange der har været et rygte har det altid været på den anden side, ikke fra OB informationen er kommet.

Kan godt li' du har OBs egne kanaler med som en kilde, medmindre de laver en fejl så står der jo intet der før efter en spiller er offenligtgjort

Comment

Nå tror vi Troels og Jimmy holder weekend nu første runde er overstået og man fik hentet en spiller i sidste uge?

Håber godt nok de får fingeren ud og præsenterer et par spillere de mandag eller tirsdag, så de kan nå at være i spil til næste runde.

Comment

Troels har virkeligt strammet skruerne på vandrørene, tænker om det også kan påvirke hvem han og OB vil handle med? Om man bevidst går udenom agenter / klubber der giver lidt for megen info til de lokale medier? Og kan det også være en grund til at alt ser ud til at trække ud i langdrag?

De få gange der har været et rygte har det altid været på den anden side, ikke fra OB informationen er kommet.

Kan godt li' du har OBs egne kanaler med som en kilde, medmindre de laver en fejl så står der jo intet der før efter en spiller er offenligtgjort
              OB er ikke i en situation, hvor man kan tillade sig at agere på den måde. Kan være det kan lade sig gøre, i Barcelona ell Bayern.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

OB er ikke i en situation, hvor man kan tillade sig at agere på den måde. Kan være det kan lade sig gøre i Barcelona ell Bayern.
                tænker jeg heller ikke - ren spekulation, for det er da vildt så lidt der siver.

Comment

Nå tror vi Troels og Jimmy holder weekend nu første runde er overstået og man fik hentet en spiller i sidste uge?

Håber godt nok de får fingeren ud og præsenterer et par spillere de mandag eller tirsdag, så de kan nå at være i spil til næste runde.
                  De tilbud vi har ude til flere spillere kan jo bare kan jo bare accepteres. Eller deres agenter kan kontakte os for ydeligere forhandlinger.
                  Jeg sætter ikke næsen op efter noget i kommende uge andet end at for 4 spillere tilbage fra skader og karantæne

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De tilbud vi har ude til flere spillere kan jo bare kan jo bare accepteres. Eller deres agenter kan kontakte os for ydeligere forhandlinger.
                    Jeg sætter ikke næsen op efter noget i kommende uge andet end at for 4 spillere tilbage fra skader og karantæne
                    altså jeg tror som sådan heller ikke på det - men før eller siden skal der jo ske noget, og med den fart Troels har på så får han vanvittigt travlt den sidste uge hvis ikke der snart kommer noget ind af døren.

edit; men det vil da være rart og hjælpe gevaldigt på den korte bane hvis de 4 er klar igen. Suhonen syntes jeg ikke vi har hørt noget til - er det lige oppe over at han kan spille igen?

Comment

Tror nu også selv at den er kommet med forlag til det men en studentermedhjælper kan jo komme til at sætte noget op og release det før tid eller der kan stå noget med en overgang før OB selv nævner det ..

Det er mere div. mediers kommentarspor der er spændende … det eneste jeg har fundet i sin tid var Ruud og det var en der nævnte det på en norsk avis kommentarspor ..

Ellers var Utaka en af mange mange forslag fra dengang jeg trevlede topscorerlister i sekundære ligaer ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Hvis vi får Askou og Falk klar til SJE kampen, så vil jeg være tryg ved truppen som den er nu INDTIL at Troels finder de rette spillere.

Men den får ikke ret mange flere kampe. Vi har et kanon hold, når vi får noget forsvar ind, og alle tilbage fra skader. Som SFÅ snakkede om i sidste debat, så har vi rigtig mange offensive muligheder når alle er klar, man kunne prøve Fiete på toppen, så han kommer tættere på mål, og han har ihvertfald skarphed, modsat hans landskammerater, samtidig har Topi, jo vist sig at have et rigtig godt drive med bolden.

Comment

altså jeg tror som sådan heller ikke på det - men før eller siden skal der jo ske noget, og med den fart Troels har på så får han vanvittigt travlt den sidste uge hvis ikke der snart kommer noget ind af døren.

edit; men det vil da være rart og hjælpe gevaldigt på den korte bane hvis de 4 er klar igen. Suhonen syntes jeg ikke vi har hørt noget til - er det lige oppe over at han kan spille igen?
                          Syntes jeg læste at han var med i lidt træning tidligere på ugen. Men hvor langt han er må kommende uge vise.
                          Vi er ihverfald nød til at stille bedre op næste mandag hvis vi skal have point

Comment

Kommer ikke til at ske.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Hvis vi får Askou og Falk klar til SJE kampen, så vil jeg være tryg ved truppen som den er nu INDTIL at Troels finder de rette spillere.

Men den får ikke ret mange flere kampe. Vi har et kanon hold, når vi får noget forsvar ind, og alle tilbage fra skader. Som SFÅ snakkede om i sidste debat, så har vi rigtig mange offensive muligheder når alle er klar, man kunne prøve Fiete på toppen, så han kommer tættere på mål, og han har ihvertfald skarphed, modsat hans landskammerater, samtidig har Topi, jo vist sig at have et rigtig godt drive med bolden.
                              Jeg syntes faktisk at Fiete spillede rigtig godt på sin nye plads som 8`er. Så vil gerne se ham lidt mere på den plads
                              Men hvis der skal være lidt konkurrence er vi nok nød til at have en stærk 9`er ind også

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

jeg tror da ikke Askou bare lige sådan går ind på holdet igen.

Gomez har da ikke spillet sig af, så mon ikke det bliver ham og Yttergård fra start.

edit; og Arp på toppen - den bliver ved med at blive bragt op - men tror ikke han har spillet der en eneste gang under Zorniger, så hvorfor dog nu? Selv om OB selv har ham liste som angriber så har han da spillet på midten hele tiden

Comment

Working...
                                X