Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er vel lidt for at holde sig selv op på at de vil være de bedste i Danmark til transition og det kræver dels at der skal nogle unge igennem holdet (både akademispillere og spillere der er fuldt transitionerede) og nogle karrakterspillere/kulturbærere til at holde balance og så skal der noget kvalitet imellem de to yderpunkter ..

Der er jo sat en fysisk grænse på hvor mange minutter (3.000) der skal til fra at være talent til at være fuldt transitionerede.
    Ud af de 22 markspillere man mener holdet skal bestå af er 12 fra eget akademi eller i hvert fald under 25 år gammel med 3.000 minutter i benene .. det bryder alt andet lige at man vil udvikle spillere til salg ..
    Det er bare en sjov definition i mim verden.
    Jeg kan godt se logikken i at ville have er pejlemærke, men spillernes situation kan være vidt forskellig på vejen mod de 3000 minutter, og for mig at se giver det i sidste ende ikke så meget værdi. Men der er sikkert også en grund til at det ikke er mig der skal sætte truppen :)

Comment

Syntes det lyder lidt som at man ved noget omkring Grot i SFÅ regi

De hentyder ihverfald at han slet ikke er skadet og at der foregår et spil lige nu mellem ham og klubben. Og at han har spillet sin sidste kamp for OB som jeg også hørte tidligere. Men syntes det er tydeligt at de har hørt nogle historier der ikke er offentlige.
      Så mon ikke det lugter lidt af en ophævelse lige før lukketid. I så fald kan det da godt være at man skulle geninvestere hans lønkroner i en ny angriber

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De hentyder ihverfald at han slet ikke er skadet og at der foregår et spil lige nu mellem ham og klubben. Og at han har spillet sin sidste kamp for OB som jeg også hørte tidligere. Men syntes det er tydeligt at de har hørt nogle historier der ikke er offentlige.
        Så mon ikke det lugter lidt af en ophævelse lige før lukketid. I så fald kan det da godt være at man skulle geninvestere hans lønkroner i en ny angriber
        De vil vel have lidt for at lade ham gå så man kan finde en erstatning … hvorfor skulle han bare få lov til at gå ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

De vil vel have lidt for at lade ham gå så man kan finde en erstatning … hvorfor skulle han bare få lov til at gå ..
          For at spare han høje løn. Men ja det ville da være bedre med et salg hvis muligt.
          Men hvordan skulle det være muligt med den indstilling han ligger for dagen? Når han faker en skade nu og blev “persona non grata” i sin sidste klub?

Comment

For at spare han høje løn. Men ja det ville da være bedre med et salg hvis muligt.
            Men hvordan skulle det være muligt med den indstilling han ligger for dagen? Når han faker en skade nu og blev “persona non grata” i sin sidste klub?
            Hårdt mod hårdt …

Sander Svendsen har lige ophævet i Tyrkiet .. stadig kun 28 år gammel … træner med i Molde …
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Og det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård

Comment

Jeg tror, at de færreste tænker, at Grot reelt er skadet.

Comment

Og det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård
                  Køb eller leje af Roslyng? For han havde været et fremragende køb. Har hørt at hans potentiale skulle være rigtigt stort. Undrer mig hvis Kiel har været villige til at slippe ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Køb eller leje af Roslyng? For han havde været et fremragende køb. Har hørt at hans potentiale skulle være rigtigt stort. Undrer mig hvis Kiel har været villige til at slippe ham.
                    Sagde de ikke. Men det er jo yderst sjældent at OB lejer nogen.
                    Og de sagde også kun at der var kontakt/forhandlinger. Ikke om det var noget der var tæt på eller kunne lade sig gøre

Comment

Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?
                        Jeg tænker at vi er et stykke nede. Van Dijk har jo været nævnt tidligere

Men tænker vi gik efter 2 stk og har nu nok lidt mere at skyde med til den næste da Yttergård nok hverken har sprunget løn eller transferbudgettet

Comment

Det ville have givet god mening, han er i hvert fald en fornuftig spiller der selvsagt stadig kan rykke sig noget. Minder en del om Askou, bare venstrebenet.

Comment

Korrekt. Det var hvad jeg hørte. Men planer bliver jo tit ændret i Ådalen uden at de lige giver mig besked
                            Men når han nu ikke er skadesfri og klar bliver han nok ikke solgt. Så kan man lige så godt få det sidste ud af ham.
                            Ellers må han jo bede om at få sin kontrakt ophævet
                            Synes generelt at informationerne omkring hans situation er sparsomme, og hele hans situation fremstår generelt bare lidt mystisk, for mig

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg synes også Magnus Andersen gjorde det rigtig fint i går i de få aktioner han nåede at have. Ville være rigtig fint hvis han kunne konkurrere med Therkildsen om at være andetvalg til højrebacken.
                              Enig i at han gjorde det fint. Hans oplæg til Adam Sørensen chance, var flot lavet. Jeg mangler stadig at se ham blive udfordret defensivt, for at vurdere hvor god en back han kan blive
                              Last edited by Wessels er en mur; i dag, 19:27.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Synes generelt at informationerne omkring hans situation er sparsomme, og hele hans situation fremstår generelt bare lidt mystisk, for mig
                                Ja enig. Men tænker ikke nogen af parterne har interesse i at få en dårlig historie ud. Så lige nu er det nok en stirre konkurrence der højest sandsynligt ender i en ophævelse af kontrakten

Comment

Working...
                                X