Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Efter i går og med Bondes præsentation i mente, så mener jeg næsten at en midtbaneerstatning for Ejdum kan komme lidt tilbage i køen.

Imo er det vigtigste nu en angriber der kan andet end at løbe ligeud.
    Jeg syntes på ingen måde Bondes præstation rykker ved behovet for en midtbane erstatning, hverken den ene eller anden vej. Syntes han gjorde det ret meget som forventet. Han er for langsom, men så længe han havde energien så det ok ud, men heller ikke mere. Og så faldt niveauet ellers drastisk efter ca en times tid.

Bonde er ikke og har ikke været en starter i min bog. Højest en rotationsspiller. Jeg håber vi forstærker midtbanen, men det er ikke første prioritet - forsvaret først og så mangler vi en angriber.

Derefter kan man kigge på midtbanen - men det kræver nok også en oprydning hvis man vil have noget ind - for mange talenter til for få pladser, Bonde kunne man overveje at sende videre (hvis der kommer noget andet ind) og hvor længe er Martin ude? Han vil også skulle have noget spilletid.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes du Bonde var god i går? Jeg var ikke imponeret ihverfald

Mon ikke lige man afventer og ser hvad udsigterne er mht WCM og Grot. Hvis de nu er klar i Sep/Okt kan det godt være at man lige trækker beslutningen og forstærkninger på de offensive pladser

Venstreback og en forsvarsgeneral er i min verden meget mere vigtig. Men hvis de virkelig virkelig mener at der skal tages et step op bør man vælge også at hente en angriber og en stærk midtbanespiller.

Men tiden må jo vise hvor ambitiøse man virkelig er
      var det ikke lidt den samme fejl man lavede sidste sæson - Bonde er klar liiiige om lidt, så vi behøver ikke noget. Og så kunne han først spille i foråret.

Forsvaret er klart første prioritet. Men angrebet mangler altså også en forstærkning.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

var det ikke lidt den samme fejl man lavede sidste sæson - Bonde er klar liiiige om lidt, så vi behøver ikke noget. Og så kunne han først spille i foråret.

Forsvaret er klart første prioritet. Men angrebet mangler altså også en forstærkning.
        Ikke uenig. Men… Riget fattes penge og posen er lige stor uanset om vi skal hente 2,3 eller 4 spillere…

Så hvis nu at de 2 kunne blive klar om et par måneder senest kunne det måske betyde, at der virkelig var 2 store skud i bøssen i stedet for 4 små

Comment

Ikke uenig. Men… Riget fattes penge og posen er lige stor uanset om vi skal hente 2,3 eller 4 spillere…

Så hvis nu at de 2 kunne blive klar om et par måneder senest kunne det måske betyde, at der virkelig var 2 store skud i bøssen i stedet for 4 små
          ja - alligevel ufatteligt med alle de salg der trods alt er lavet denne sommer.

Midtbanen er klart der jeg helst vil holde igen. Når Falk og Suhonen forhåbentlig er klar lige om lidt - så ser den ganske fornuftig ud.

Angrebet...altså Grot spillede jo meget sidste sæson og selv om jeg godt kan li' ham - så har han jo ikke ligefrem brændt banen af. Og Ganaus og Niemiec, hvis det er det niveau vi så igår - uha så ser det sløjt ud. Niemiec smider sig konstant og Ganaus - ja indsatsen kan man ikke sætte en finger på, men han forsøger at drible med tre mand omkring sig og virkede ellers bare helt væk.

Comment

ja - alligevel ufatteligt med alle de salg der trods alt er lavet denne sommer.

Midtbanen er klart der jeg helst vil holde igen. Når Falk og Suhonen forhåbentlig er klar lige om lidt - så ser den ganske fornuftig ud.

Angrebet...altså Grot spillede jo meget sidste sæson og selv om jeg godt kan li' ham - så har han jo ikke ligefrem brændt banen af. Og Ganaus og Niemiec, hvis det er det niveau vi så igår - uha så ser det sløjt ud. Niemiec smider sig konstant og Ganaus - ja indsatsen kan man ikke sætte en finger på, men han forsøger at drible med tre mand omkring sig og virkede ellers bare helt væk.
            Enig. Det er mere fordi jeg tror man måske vil bruge Keskinen på toppen senere når alle er klar. Man har jo flere der kan spille den 10`er han spillede igår.
            Altså Fiete,Anssi og WMC.
            Og hvis man så vil satse lidt på Legolas virker det som lidt overkill

Men som sagt er det min 4. Prioritet hvis der kommer positive meldinger på Grot og WCM

Comment

Enig. Det er mere fordi jeg tror man måske vil bruge Keskinen på toppen senere når alle er klar. Man har jo flere der kan spille den 10`er han spillede igår.

Men som sagt er det min 4. Prioritet hvis der kommer positive meldinger på Grot og WCM
              det kan jo så være. Det samme blev bare sagt om Arp nærmest hele sidste sæson.

Og uanset så syntes jeg bare vi mangler noget top kvalitet på angriber positionen. Jeg er sgu ikke sådan rigtigt imponeret over nogen af dem vi har deroppe. De kan være fine nr 2 angriber eller indskifter - men mangler lidt et fokus punkt deroppe

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Efter i går og med Bondes præsentation i mente, så mener jeg næsten at en midtbaneerstatning for Ejdum kan komme lidt tilbage i køen.

Imo er det vigtigste nu en angriber der kan andet end at løbe ligeud.
                Jeg vil mene at Bondes præstation lige netop gjorde, at en ny midtbane spiller skulle stå ret højt på vores prioriteringsliste

Comment

Jeg troede ellers at Grot var en færdig mand i OB?
                  Jeg mindes i hvert fald du nævnte at du ikke regnede med at han ville vende tilbage og træne med

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg troede ellers at Grot var en færdig mand i OB?
                    Jeg mindes i hvert fald du nævnte at du ikke regnede med at han ville vende tilbage og træne med
                    Korrekt. Det var hvad jeg hørte. Men planer bliver jo tit ændret i Ådalen uden at de lige giver mig besked
                    Men når han nu ikke er skadesfri og klar bliver han nok ikke solgt. Så kan man lige så godt få det sidste ud af ham.
                    Ellers må han jo bede om at få sin kontrakt ophævet

Comment

det kan jo så være. Det samme blev bare sagt om Arp nærmest hele sidste sæson.

Og uanset så syntes jeg bare vi mangler noget top kvalitet på angriber positionen. Jeg er sgu ikke sådan rigtigt imponeret over nogen af dem vi har deroppe. De kan være fine nr 2 angriber eller indskifter - men mangler lidt et fokus punkt deroppe
                      Jammen det ville da være lækkert med en mere deroppe der kan skabe en voldsom konkurrence.
                      Det var jo en prioriteret vurdering fra min side

Comment

Tror ikke at der kommer flere i hverken angreb eller på
                        midten med mindre der bliver solgt fra de positioner.

Så skal det være fordi at Anssi eller Grot er gået så meget i stykker at de ikke kommer tilbage i dette efterår.

Det er i forsvaret der er størst behov ..

Hvis alle skader kommer retur hedder den (måske)

Myhra
                        McCoy. Askou. Jenssen. Adam.
                        Ismahila. Falk.
                        Fiete. Anssi.
                        Ganaus. Grot.

Hansen.
                        Peter. Gomez. X. X.
                        Bonde. Sandberg.
                        Martin. Tipo.
                        Jona. Legolas.

Eskildsen. Krølle. Amrani. Friis.

+ vi forventer et salg af Askou ..

kunne være fint med en midtbanespillere mere men det vil skubbe et talent længere væk.
                        kunne være fint med en angriber mere men vil skubbe et talent længere væk.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nu er det jo ikke mig men klubben der har sat kriterierne op. Jeg prøver blot at rammesætte det.
                          Der er stor forskel og det er jo nok også et af problemerne .. i lang tid har start11 givet sig selv fordi der ikke var nok konkurrence om pladserne. Derfor vil der også være spillere hvor det giver mening at sige farvel for at hente stærkere ind.

Det kommer vel an på spørgsmålet.
                          Hvis spørgsmålet er om det er for dyrt økonomisk med for mange unge, så er svaret nok nej.
                          Men hvis spørgsmålet er om kvaliteten er tilfredsstillende med for mange unge spillere under 20 i forhold til Præstationsspillere mellem 25-29, så er svaret nok nej.

Hvis man så har sagt at der skal være 22 markspillere i en trup med en vægtning mellem unge, transionerede, præstations- og karrakterspillere (meget erfarne) og der er en ubalance med for mange eller for lidt i forhold til det ønskede .. så må man jo handle på det.
                          Det var heller ikke ment som en kritik af dig. Jeg forstår bare ikke helt hvordan det skal hjælpe dem med de her for mig at se, lidt arbitrære inddelinger

Comment

Oprindeligt indsendt af AndyKBH Se indlæg

Det var heller ikke ment som en kritik af dig. Jeg forstår bare ikke helt hvordan det skal hjælpe dem med de her for mig at se, lidt arbitrære inddelinger
                            Det er vel lidt for at holde sig selv op på at de vil være de bedste i Danmark til transition og det kræver dels at der skal nogle unge igennem holdet (både akademispillere og spillere der er fuldt transitionerede) og nogle karrakterspillere/kulturbærere til at holde balance og så skal der noget kvalitet imellem de to yderpunkter ..

Der er jo sat en fysisk grænse på hvor mange minutter (3.000) der skal til fra at være talent til at være fuldt transitionerede.
                            Ud af de 22 markspillere man mener holdet skal bestå af er 12 fra eget akademi eller i hvert fald under 25 år gammel med 3.000 minutter i benene .. det bryder alt andet lige at man vil udvikle spillere til salg ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Tror ikke at der kommer flere i hverken angreb eller på
                              midten med mindre der bliver solgt fra de positioner.

Så skal det være fordi at Anssi eller Grot er gået så meget i stykker at de ikke kommer tilbage i dette efterår.

Det er i forsvaret der er størst behov ..

Hvis alle skader kommer retur hedder den (måske)

Myhra
                              McCoy. Askou. Jenssen. Adam.
                              Ismahila. Falk.
                              Fiete. Anssi.
                              Ganaus. Grot.

Hansen.
                              Peter. Gomez. X. X.
                              Bonde. Sandberg.
                              Martin. Tipo.
                              Jona. Legolas.

Eskildsen. Krølle. Amrani. Friis.

+ vi forventer et salg af Askou ..

kunne være fint med en midtbanespillere mere men det vil skubbe et talent længere væk.
                              kunne være fint med en angriber mere men vil skubbe et talent længere væk.
                              det må bare heller ikke være grund til ikke at hente - der skal jo også leveres, og er der bedre spillere til træning vil det vel også kaste noget af sig ifht talenterne.

Håber man får sendt enten Friis eller Sandberg videre på en eller anden måde. Numerisk har vi rigeligt til de centrale pladser (når alle er klar) og der bliver bare alt for langt til spilletid for min. én af dem. Nu var det et lille indhop han fik i går men syntes umiddelbart Sandberg gjorde det fint.

Comment

det må bare heller ikke være grund til ikke at hente - der skal jo også leveres, og er der bedre spillere til træning vil det vel også kaste noget af sig ifht talenterne.

Håber man får sendt enten Friis eller Sandberg videre på en eller anden måde. Numerisk har vi rigeligt til de centrale pladser (når alle er klar) og der bliver bare alt for langt til spilletid for min. én af dem. Nu var det et lille indhop han fik i går men syntes umiddelbart Sandberg gjorde det fint.
                                Jeg synes også Magnus Andersen gjorde det rigtig fint i går i de få aktioner han nåede at have. Ville være rigtig fint hvis han kunne konkurrere med Therkildsen om at være andetvalg til højrebacken.

Comment

Working...
                                X