Oprindeligt indsendt af sinus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvad ved du om Randers indkøb?Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det kan lade sig gøre, at være på forkant, i klubber som Sønderjyske og Randers. Vi er for tæt på sæsonstart, til at det her kan beskrives som is i maven. Det er mangel på kompetencer fra Troels, Nagel osv.
Jeg medgiver, at SønderjyskE virker til at have et ok vindue, men de siger immervæk også farvel til deres største profiler.
Comment
-
Hver evig eneste sæsonOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvornår har der egentlig sidst været så nedtrykt en stemning herinde, før starten på en sæson? Føler næsten vi skal tilbage til den sommer hvor vi hentede Kryger og Thomas Mikkelsen….
På med ja-hatten - alt skal nok gå. Er sikker på at alle vil OB det bedste, og arbejder på højtryk for at få det hele til at lykkedes
Man får, hvad man dyrker
- Likes 1
Comment
-
Den troede jeg meget på.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet bliver ikke Maximilian Dietch der kommer. Han har været rygtet lidt løst herinde.
Han tager en tur til Polen. Det er nok federe end Danmark.
- Amerikaner
- Har spillet venstre stopper under AZ
- Fået fri til at forhandle
Men det var så et lille (eller stort) nej.
Comment
-
Davidsen melder at Yaya også er på plads i sin nye klub i Portugal
https://www.youtube.com/watch?v=DEfN3LLRtAs
Brix er lige så frustreret som de fleste her inde… Hvad sker der???
- Likes 2
Comment
-
Jeg har nok været lidt for optimist de sidste par dage/uger, men jeg er sku nu også nået til det punkt, at jeg vil være dybt imponeret af Zorniger, og truppen, hvis vi får de 8-10 point vi skal have de første 5 kampe..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDavidsen melder at Yaya også er på plads i sin nye klub i Portugal
Troels. Du har travlt. Du har et job. Du skal finde, og købe de rigtige forsvsrspillerr. Og de skal helst stå kl på søndag kl 11, på falen.
Comment
-
Det kan efterhånden ikke være transfer midler og lønkroner der mangler når Yaya og Jenner er bekræftet. Det er jo helt åndssvagt hvor mange der har forladt os efterhånden. Kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig at der ikke står en enkelt eller 2 nye på Falen i næste ugeOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg har nok været lidt for optimist de sidste par dage/uger, men jeg er sku nu også nået til det punkt, at jeg vil være dybt imponeret af Zorniger, og truppen, hvis vi får de 8-10 point vi skal have de første 5 kampe..
Troels. Du har travlt. Du har et job. Du skal finde, og købe de rigtige forsvsrspillerr. Og de skal helst stå kl på søndag kl 11, på falen.
Men det er lige så vigtigt at Falk bliver klar igen
- Likes 1
Comment
-
Personligt ville jeg også havde foretrukket, at vi på nuværende tidspunkt havde hentet 2-3 spillere mere.
Jeg prøver at finde lidt ro i, at pengene kun kan bruges en gang, så det er vigtigt de bindes op på de rigtige ( Som Topi på en 5 årig)
Det er en anden tilgang end vi er vant til, og det har mange af os også skrevet på de sidste mange år.
Så taber vi nok højst sandsynligt nogle point i starten, og det kan muligvis koste top 6, men hvis vi så er klart det bedste hold i nedrykningsspillet, samt skal løfte os endnu mindre næste sommer for at komme i top 6.
Så er det måske ventetiden værd.
Men det højt spil, og jeg skal være den første til at finde høtyven frem. Hvis Valdemar Lund bliver præsenteret næste uge.
- Likes 2
Comment
-
Jeg synes det er dygtigt sportsdirektørarbejde fra Troels at han selvfølgelig ikke henter nye spillere indtil Stemmer fra Ådalen er tilbage fra ferie.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDavidsen melder at Yaya også er på plads i sin nye klub i Portugal
Han ved at medierne er en uundværlig medspiller i at drive en top 6 fodboldklub i Superligaen.
Hvis der er nogen der er utilfredse må de retteligt rette skytset mod Davidsen og Brix
- Likes 1
Comment
Comment