Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Rolig nu ....forstå ironien.....vi er ejet af en milliardær som ikke vil bruge hvad det koster for at komme til tops men det tager du åbenbart meget nært....er det dig NT ???
    Men for filan... Det her er jo ikke et computerspil.

Om vi så havde 100 millioner at handle for, betyder det jo ikke, at vi så kan købe hvem som helst. Det kræver jo også, at spilleren synes, det kunne være nice at spille i OB. Vi kan ikke bare købe os til et hold, der minder om FCM eller FCK. Vores historie er jo, som den er og det tager sgu lidt mere end en enkelt sæson tilbage i superligaen at gøre os attraktive for spillere fra en hylde, der sådan helt vildt kan flytte os.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Rolig nu ....forstå ironien.....vi er ejet af en milliardær som ikke vil bruge hvad det koster for at komme til tops men det tager du åbenbart meget nært....er det dig NT ???
      Det er så nemt at disponere over andre menneskers penge .... Send du nogle millioner til OB, så skal de såmænd nok blive brugt

Og nej, jeg er heller ikke NT ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Om vi så havde 100 millioner at handle for, betyder det jo ikke, at vi så kan købe hvem som helst. Det kræver jo også, at spilleren synes, det kunne være nice at spille i OB. Vi kan ikke bare købe os til et hold, der minder om FCM eller FCK. Vores historie er jo, som den er og det tager sgu lidt mere end en enkelt sæson tilbage i superligaen at gøre os attraktive for spillere fra en hylde, der sådan helt vildt kan flytte os.
        Det er sandt, men omvendt kræver det også investeringer i truppen - og på et højere niveau end vi ser nu - for at nå derhen, hvor vi kan tiltrække de rigtige typer.

Så har vi egentlig råd til at lade være?

På et eller andet tidspunkt skal NT stoppe med at gøre tingene halvt og forvente hele resultater. Træf en beslutning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er sandt, men omvendt kræver det også investeringer i truppen - og på et højere niveau end vi ser nu - for at nå derhen, hvor vi kan tiltrække de rigtige typer.

På et eller andet tidspunkt skal NT stoppe med at gøre tingene halvt og forvente hele resultater. Træf en beslutning.
          Det er så kortsigtet, se på hvordan BIF formøbler den ene formue efter den anden, hvad har de opnået ved det?

Og igen, den med andre folks penge .... send du bare noge flere penge

Jeg synes at der er super fornuftigt af ejeren at insisterer på at OB skal være stærk og uafhængig på den lange bane

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Samme aftale har OB lavet med Artemis på Ismahila, og senest Aberdeen på Keskinen. Så håber ikke du har det alt for stramt. Men OB var jo samme sted for et år siden, hvor man solgt Luca Kjerrumgaard. Jeg tror ikke Viborg får mere end 30 mio i overgang på Thomas Jørgensen.
            Jeg tør godt vædde en makkermenu på at han går for mere end 30 millioner - og det er endda efter at FCK har fået deres 20% af fortjenesten.

Salgstalen i medierne om Ejdum var aldrig i nærheden af det beløb som TJ rygtes til at gå for - desuden har han været voldsom i 2 sæsoner nu. Modsat Ejdu.

Comment

Jeg tror, det netop kræver, hvad vi ser nu - en fandens masse tålmodighed for netop at finde de spillere, der kan flytte os - og vi er bare ikke førstevælgere i det spil. Og derfor venter jeg gerne, til det bliver vores tur for at få spillere, der er indenfor vores rækkevidde, og som forhåbentlig kan flytte os. Og så lever jeg med, at vi måske "kun" var 2. eller 3. valg.

Comment

Jeg er fuldstændig enig.Men Thorborg har vel også truffet en beslutning. Det er så bare ikke udviklingens favør. Det bliver ikke anderledes,så længe han har majoriteten.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Tror aldrig jeg har oplevet et transfervindue hvor jeg er mere spændt på hvad der kommer ind.
                  Det må være fra en hylde vi ikke har set i mange år siden det trækker sådan ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg tør godt vædde en makkermenu på at han går for mere end 30 millioner - og det er endda efter at FCK har fået deres 20% af fortjenesten.

Salgstalen i medierne om Ejdum var aldrig i nærheden af det beløb som TJ rygtes til at gå for - desuden har han været voldsom i 2 sæsoner nu. Modsat Ejdu.
                    Enig. Han bliver solgt for minimum det dobbelte. Så 7+ mill euro. Han er meget meget bedre end Ejdum

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Han bliver solgt for minimum det dobbelte. Så 7+ mill euro. Han er meget meget bedre end Ejdum
                      Jeg vil bare gerne have en gratis makkermenu

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg vil bare gerne have en gratis makkermenu
                        Så meget kan du sgu da ikke spise. Men det væddemål er da 100% vundet hvis du kan indgå det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så skal du vel sige +8 mill euro? Det kommer ikke til at ske fra Viborg.
                          Havde det været Fcn så ja. Også over 10 mill. Men lad os se, der er åbenbart ikke nogen der har budt endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

helt enig.

Men så er spørgsmålet om TB er en tand for ambitiøs i sin rekrutering.

Jeg syntes det er helt fint man er åben for muligheder der kan opstå sidst i et vindue, en eller to spillere af en kvalitet man ikke kunne hente ind tidligere.

Men pt har vi bare så store mangler på holdet - så må man være lidt mere realist i sin tilgang, og så se om man kan hente noget "top" kvalitet ind senere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Var lige inde og kigge træningsplanen. Der er træning i morgen klokken 11 og fri søndag. Står der ikke en ny forsvarsspiller klokken 11 mandag til træning, så synes jeg næsten “vi sælger” Viborg-kampen. Det er voldsomt.

Vi har brug for mere end en, men til en start.

det mener jeg allerede man har gjort. Kvaliteten af de eller den spiller der skulle lande mandag skal være, efter OB standarder ganske høj. Gigovic er vel den seneste vi har set der er gået mere eller mindre direkte ind på holdet og har forstærket det.

Ouedrago som vi vidst alle er ret glade for - og betragter som en god spiller og en god signing, han skulle da også lige bruge lidt tid til at finde ind på holdet.

Så næsten uanset hvad der lander i næste uge - så vil jeg mene det er med den nuværende trup at Zorniger skal forsøge at hente point i Viborg. Umuligt? Nej - men godt nok ikke optimale betingelser man har givet ham.

Comment

Har været sommerferie ramt, med ustabilt internet og et kodeord jeg ikke kunne huske - så skal lige af med lidt indebrændt frustrationer;

Først; handler ud - det ser jo sådan set fint ud. Ejdum til BIF var træls men at han skulle videre var ret oplagt. Markus J. det samme, Bürgy nok ikke helt så oplagt - men han var da en spiller jeg håbede vi kunne få opgraderet. Og Yaya det samme. Så afgangene, overvejene ganske positivt.

Men så hopper kæden altså også af for mig - syntes det er helt håbløst at man står her en uge før sæson start, med et decimeret forsvar efter en sæson hvor alle kunne se at man skulle forstærkes der.
                                Opstart og træningslejr har langt fra været optimal - kvaliteten til træning afhænger jo også af kvaliteten i truppen, var jo også et problem sidste sæson. Og nu skal man spille sidste træningskamp inden sæsonstart og må først ændre fra 3, til 2 halvlege pga manglende bredde - og så ovenikøbet have FCM til at tilbyde at låne spillere...det er jo pinligt. Eneste der havde gjort det værre var hvis OB havde takket ja til det tilbud - det undlod man da heldigvis.

OB og Troels B. må simpelthen sigte FOR højt ifht hvad de kan tilbyde af penge, ambitioner og forhold. Og det er fint man er ambitiøse - men måske en smule realitetsans også var på sin plads.

At man melder top 6 ud er for mig at se helt naturligt - andet ville være underligt. Men har man ikke viljen og midlerne til at bakke sådan en målsætning op - ja så skal man sgu da lade være. Men det vil nok koste på interessen hvis man igen melder overlevelse og top 8 "ambitioner" ud - nok ikke noget der vil hjælpe på at øge sponsor indtægterne.

Kan man så nå at rette op på et ellers håbløst vindue? Ja da - spørgsmålet er om det igen bliver for sent og man atter skal ud og indhente de tabte point, mod stærkere modstandere...

Comment

Working...
                                X