Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der står i artiklen, at han er på vej til Tyrkiet, så har svært ved at se, hvorfor han er relevant.

Comment

Viborg kan tilsyneladende sælge en spiller til +45 millioner .... og det er ikke første gang at Viborg kan lave en fantastisk handel

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

Håber at OB en dag vil være samme sted, gerne om 1-2 år?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
        Viborg kan tilsyneladende sælge en spiller til +45 millioner .... og det er ikke første gang at Viborg kan lave en fantastisk handel

Vi har da solgt Minteh for større beløb.

Comment

Nu bliver jeg kaldt fantast og alverdens skældsord, men - det er simpelthen for useriøst. Man har opløst trupoen, og sidste test er i dag. Jeg tror ikke længere majoriteten tror på vi får nye spillere. Muligvis når sæsonen er væk. Men så kan man altid spise fans af med, at vi er "midt i en proces".

I guder, hvor er det naivt.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Vi solgte Minteh for 60 mill og det endte i små 100 mill
            Luca gik for 38 mill

Det var bare super godt set dengang de hentede ham i FCK. Den skal de have.
            Men de står så også til at skulle af med 25-30% af det beløb til FCK og ungdomsklubber.
            Så hvis de scorer 50 mill på ham ender det jo i det samme beløb som Luca fordi vi næsten beholder det hele selv.

Men Viborg er dygtige. Og gør mange kloge ting. De er bestemt en klub man bør skæve efter og beundre lidt

Comment

Og så skal de desuden afleverer 20% af fortjenesten til FCK. Det bliver utvivlsomt et flot og stort salg af Viborg, men der falder også en fin slat af til FCK. Det ville jeg have det stramt med, hvis det var min klub

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi solgte Minteh for 60 mill og det endte i små 100 mill
                Luca gik for 38 mill

Det var bare super godt set dengang de hentede ham i FCK. Den skal de have.
                Men de står så også til at skulle af med 25-30% af det beløb til FCK og ungdomsklubber.
                Så hvis de scorer 50 mill på ham ender det jo i det samme beløb som Luca fordi vi næsten beholder det hele selv.

Men Viborg er dygtige. Og gør mange kloge ting. De er bestemt en klub man bør skæve efter og beundre lidt
                Ja det er rigtigt at OB har lavet de 2 handler - Men er Max Ejdum solgt for billigt?

Jeg håber at OB en dag kan lave en handel i den størrelse, hver sommer - håber at det også er derfor at OB har øget investeringerne i akademiet

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                  Nu bliver jeg kaldt fantast og alverdens skældsord, men - det er simpelthen for useriøst. Man har opløst trupoen, og sidste test er i dag. Jeg tror ikke længere majoriteten tror på vi får nye spillere. Muligvis når sæsonen er væk. Men så kan man altid spise fans af med, at vi er "midt i en proces".

I guder, hvor er det naivt.
                  Bliver der virkelig langet så mange skældsord ud til de mange indlæg, der kommer om, hvor useriøs og dårlig, OB’s tilgang til vinduet er? Jeg har bare set folk, der hr argumenteret for noget andet, og det er vel fair nok?

Comment

Er det ikke Mads Agesen der holder salgstale? I samme moment siger han også at fakta er, at der ikke er noget konkret....

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Og så skal de desuden afleverer 20% af fortjenesten til FCK. Det bliver utvivlsomt et flot og stort salg af Viborg, men der falder også en fin slat af til FCK. Det ville jeg have det stramt med, hvis det var min klub
                      Samme aftale har OB lavet med Artemis på Ismahila, og senest Aberdeen på Keskinen. Så håber ikke du har det alt for stramt. Men OB var jo samme sted for et år siden, hvor man solgt Luca Kjerrumgaard. Jeg tror ikke Viborg får mere end 30 mio i overgang på Thomas Jørgensen.
                      Last edited by jojo; i dag, 09:34.

Comment

OB ejet af en milliardær......drevet som en albansk 5 .div klub

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Samme aftale har OB lavet med Artemis på Ismahila, og senest Aberdeen på Keskinen. Så håber ikke du har det alt for stramt. Men OB var jo samme sted for et år siden, hvor man solgt Luca Kjerrumgaard. Jeg tror ikke Viborg får mere end 30 mio i overgang på Thomas Jørgensen.
                          30 millioner direkte ned i klubkassen ... det er da flot

Comment

Var lige inde og kigge træningsplanen. Der er træning i morgen klokken 11 og fri søndag. Står der ikke en ny forsvarsspiller klokken 11 mandag til træning, så synes jeg næsten “vi sælger” Viborg-kampen. Det er voldsomt.

Vi har brug for mere end en, men til en start.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                              OB ejet af en milliardær......drevet som en albansk 5 .div klub
                              Ved du meget om Albansk divisionsfodbold? For hvis de er drevet som OB, så må det være et meget stærkt divisionssystem.

Eller også må du være lidt konkret på, hvad det er præcis, du mener er så rædderligt?

Er det stadionudvidelsen? Budgettet på 50-60 millioner kroner årligt? Et akademi, der leverer en del mere end 1 førsteholdsspiller om året foruden salg? Investeringerne i baner og faciliteter?

Hvad er det præcis, du mener er sammenligneligt med fodbold i serierækkerne på Balkan?

Forstår til fulde frustrationen over manglende forsvarsspillere, men mon ikke, du smører lidt tykt på dommedagsscenariet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Ved du meget om Albansk divisionsfodbold? For hvis de er drevet som OB, så må det være et meget stærkt divisionssystem.

Eller også må du være lidt konkret på, hvad det er præcis, du mener er så rædderligt?

Er det stadionudvidelsen? Budgettet på 50-60 millioner kroner årligt? Et akademi, der leverer en del mere end 1 førsteholdsspiller om året foruden salg? Investeringerne i baner og faciliteter?

Hvad er det præcis, du mener er sammenligneligt med fodbold i serierækkerne på Balkan?

Forstår til fulde frustrationen over manglende forsvarsspillere, men mon ikke, du smører lidt tykt på dommedagsscenariet?
                                Rolig nu ....forstå ironien.....vi er ejet af en milliardær som ikke vil bruge hvad det koster for at komme til tops men det tager du åbenbart meget nært....er det dig NT ???

Comment

Working...
                                X