Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Du kan ikke se problemerne ?
    Det er ikke kun et spørgsmål om at se problemerne, det er også et spørgsmål om, at transfertråden er gået en hel del i selvsving og sidder fast i en negativ rille, hvor kritikken er gået lidt i hak.

Kritik er fair og til tider berettiget, men det er fuldstændig vanvittigt, hvad folk herinde forventer og hvor skråsikre de er.

Men det er jo et debatforums vilkår, men jeg er glad for at andre også ser, at tonen er stukket lidt af.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
    Syntes snart EB’s Nationen virkede mere reflekteret og positiv end denne tråd.
    Du kan ikke se problemerne ?

Leave a comment:

• PPPP
    replied
    Syntes snart EB’s Nationen virkede mere reflekteret og positiv end denne tråd.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Hvis ikke der kommer 2-3 klare plug-play transfers indenfor de næste 7 dage, så har han opbrugt den tillid jeg dog stadig har.
    Man har hentet en 18-årig Gambianer til midterforsvaret, en der hedder Petter Therkildsen som afløser for Owusu, for så her
    til slut at købe Topi Keskinen, som vel skal ses som afløser for Grot, umiddelbart.
    Alle 3 kæder mangler, forsvaret mangler efter min mening 2.
    Jeg forstår ikke de træningsmatch man har arrangeret, det giver nul mening at lave disse mismatch imod BIF og MCM, hvor man
    endda lader 3-4 af de bedste spillere stå over. Hvad er meningen?
    Jeg synes også det ligner kaos lige nu - vi mangler efterhånden en hel del - og der er flere som er skadede, hvilket jo ikke gør det bedre.
    Retfærdigvis skal nok siges at kampene mod BIF og FCM var planlagt længe før vi kendte den nuværende spillersituation.
    Det giver god mening at slutte træningskampene af mod et par gode modstandere for at komme op i tempo - at det så har bidt os i nakken nu - det er en helt anden snak

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det er sgu da et billede af Ejdum
    Stört ros til TB at sælge Ejdums to gange i transfervinduet. Det er genialt købmandskab!

Leave a comment:

Working...
X