Slotsager er efter min mening ikke en løsning på vores forsvarsudfordringer - han er højrebenet og ikke specielt hurtig. Dertil kommer at det efterhånden er længe siden han har spillet fast - hvordan har det påvirket hans udvikling. Han er en dejlig dreng og fynbo - men at bringe ham ind nu kræver efter min opfattelse at vi køber en erfaren venstrebenet leder af det centrale forsvar, så kan Slotsager fint spille den højre.
Jeg har hørt sfå special - med TB interview - det er ikke meget Martin tør udfordre - som vanligt ligger de fladt på maven for TB. Han nævner Bonde og WM som mulige afløsere for Ejdum og påpeger iøvrigt at transfervinduet er langt og at han arbejder hver dag....der skal være sammenhæng i økonomien osv.
Tynde svar i en podcast som ikke stiller kritiske spørgsmål til ham. Vi blev ikke meget klogere.
Jeg har hørt sfå special - med TB interview - det er ikke meget Martin tør udfordre - som vanligt ligger de fladt på maven for TB. Han nævner Bonde og WM som mulige afløsere for Ejdum og påpeger iøvrigt at transfervinduet er langt og at han arbejder hver dag....der skal være sammenhæng i økonomien osv.
Tynde svar i en podcast som ikke stiller kritiske spørgsmål til ham. Vi blev ikke meget klogere.
Comment