Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg forventer bestemt ikke seks nye spillere i morgen, men at vi kontinuerligt får nye ind (startende i dag/morgen).Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Altså hvis du lægger mærke til det, så er det da minimalt hvad Viborg, Silkeborg, Sønderjyske, Randers, Horsens har hentet?
Alle sammen nogle vi højt sandsynligt skal konkurrere med om pladsen i Top6..
Så. Altså man kan være lige så sure, over Troels og co. ikke har hentet nogle men - jeg er ikke bekymret, så længe Zorniger er forholdsvis stille.
Der er trods alt 3 uger til sæsonstart. Det er først i den sidste uge, inden sæsonstart, jeg virkelig vil være bekymret, hvis ikke der står nye folk i Ådalen.
Vi har jo sådan set også en fin start 11 - ud over vi mangler en midterforsvar lige nu. Vi mangler bare nogle der virkelig kan øge kvaliteten.
Min "frygt" er, at der først sker noget i de sidste par dage før vinduet lukker og vi allerede har sat mange points til i sæsonens første 6/7 kampe.
- Likes 3
Comment
-
Ligesom når OB eller rettere 3C Holding, der ejes af den danske mangemillionær Niels Thorborg henter en spiller og sender på græs i ÅdalenOprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Du her ret i at Horsens, eller rettere det internationale Investeringsselskab Lighthouse Sports Inc. (Carlisle Capital) som ejes af den amerikanske mangemillionær Bill Binnie har hentet en spiller i Chelsea som de så sender på græs i Horsens.
Last edited by Online; i går, 09:56.
- Likes 1
Comment
-
Forskellen er vel at klubber som Viborg, SønderjyskE og Randers stadig kan stille med de samme 10-11 stykker i deres start 11 fra sidste sæsonOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Altså hvis du lægger mærke til det, så er det da minimalt hvad Viborg, Silkeborg, Sønderjyske, Randers, Horsens har hentet?
Alle sammen nogle vi højt sandsynligt skal konkurrere med om pladsen i Top6..
Så. Altså man kan være lige så sure, over Troels og co. ikke har hentet nogle men - jeg er ikke bekymret, så længe Zorniger er forholdsvis stille.
Der er trods alt 3 uger til sæsonstart. Det er først i den sidste uge, inden sæsonstart, jeg virkelig vil være bekymret, hvis ikke der står nye folk i Ådalen.
Vi har jo sådan set også en fin start 11 - ud over vi mangler en midterforsvar lige nu. Vi mangler bare nogle der virkelig kan øge kvaliteten.
Vi mangler Owusu,Bürgy,Ejdum og Grot skadet på ubestemt tid
Så de er ikke så presset som vi er
- Likes 5
Comment
-
MyhreOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Forskellen er vel at klubber som Viborg, SønderjyskE og Randers stadig kan stille med de samme 10-11 stykker i deres start 11 fra sidste sæson
McCoy. Askou. Yaya. Adam
Ismahila
Falk. Anssi
Arp
Ganaus. Jona
Burde kunne gøre noget mod Viborg, Sønderjyske, Silkeborg og Horsens …
Men niveauet ned til reserverne
Hansen
Peter. Gomez. ? Krølle.
Bonde
Friis. Sandberg.
Jenner.
Legolas.
Grot og Martin ude med skader ..
Men enig … 3-4 start11 skal erstattes .. asap .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Nej men vi har stadig en rigtig fin start 11.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Forskellen er vel at klubber som Viborg, SønderjyskE og Randers stadig kan stille med de samme 10-11 stykker i deres start 11 fra sidste sæson
Det er det som er min pointe. Kvaliteten mangler jo i bredden - eller hvor nu skubbes fra start til bænk.
Jeg vil være dybt bekymret, hvis vi ikke havde Suhonen, til at erstatte Ejdum.
Vi levede også august måned, sidste år med ingen bredde før Ouedraogo og Niemic kom ind.
Forskellen fra i år og sidste år, er bare at vi i år har en erklæret målsætning fra Thorborg også om Top6.
Det sættes pres på.
Men altså. Husk på hvor vi er i fødekæden, på hylden over os. Det kræver enten flere penge - eller at klubber stiger fra.
Måske vi skal have nogle af de højt lønnede ud, og transferindtægt ind før vi henter?
Jeg begynder at være bekymret om en uge, hvis ikke der står nogle nye folk i Ådalen.
Og i øvrigt, så prøver jeg ikke at forsvare nogle, jeg kan måske bare godt forstå hvor sitationen står lige nu.
Og altså… Zorniger er indtil videre også rolig
- Likes 1
Comment
-
Selvfølgelig er kommunikationen internt mere end ekstern. Jeg har det som alle andre, men jeg er sikker på at Zorniger ved meget mere end hvad vandrør smider ud.
Jeg er sikker på vi henter god kvalitet ind igen. Vi fik rigtig fine spillere ind sidste år som gik direkte i 11eren. Der får vi igen, det er jeg sikker på.
- Likes 1
Comment
-
Viborg Brandvæsen?????????...Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Her er en fin oversigt:
https://www.transfermarkt.com/superl...wettbewerb/DK1
Uden spillere tilbage fra udlån:
https://www.transfermarkt.com/superl...ern=0&intern=1
Er det et nyt hold i superligaen?
Comment
-
start 11 ser fornuftig ud omend den også begynder at falde fra hinanden.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Myhre
McCoy. Askou. Yaya. Adam
Ismahila
Falk. Anssi
Arp
Ganaus. Jona
Hansen
Peter. Gomez. ? Krølle.
Bonde
Friis. Sandberg.
Jenner.
Legolas.
Men enig … 3-4 start11 skal erstattes .. asap ..
Men problemet er jo bredden - præcis som sidste sæson og det var typisk den der kostede os point. Vi kan ikke spille 90+ min. med start 11 og når så niveauet falder så meget ude på bænken...
Og ja holdet burde kunne klare de første fire runder - men med det program, det er kampe der skal hentes point i, 7 point må være absolut min. men tænker vi skal op og have 10 for at være sådan rimeligt tilfredse - ellers er det at man pludselig står og skal ud og indhente en masse point, mod stærkere modstandere.
- Likes 1
Comment
-
Han skal opereres, så vi skal nok regne med et halvt år ihvertfald.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det er WCM. Det lugter desværre af en længerevarende knæskade. Og Grot har man ikke styr på skadesmæssigt hellere
Tror simpelthen ikke på at man går af med Bonde. Og tvivler på at han selv er interesseret.
Comment
-
ja - men vi så også et hold der gang på gang var drænet for kræfter efter 60 min. og som faldt markant i kvalitet når endelig Zorniger skiftede (hvilket han trak lige længe nok - fordi kvaliteten på bænken manglede)Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Nej men vi har stadig en rigtig fin start 11.
Det er det som er min pointe. Kvaliteten mangler jo i bredden - eller hvor nu skubbes fra start til bænk.
Jeg vil være dybt bekymret, hvis vi ikke havde Suhonen, til at erstatte Ejdum.
Vi levede også august måned, sidste år med ingen bredde før Ouedraogo og Niemic kom ind.
Forskellen fra i år og sidste år, er bare at vi i år har en erklæret målsætning fra Thorborg også om Top6.
Det sættes pres på.
Men altså. Husk på hvor vi er i fødekæden, på hylden over os. Det kræver enten flere penge - eller at klubber stiger fra.
Måske vi skal have nogle af de højt lønnede ud, og transferindtægt ind før vi henter?
Jeg begynder at være bekymret om en uge, hvis ikke der står nogle nye folk i Ådalen.
Og i øvrigt, så prøver jeg ikke at forsvare nogle, jeg kan måske bare godt forstå hvor sitationen står lige nu.
Og altså… Zorniger er indtil videre også rolig
Og bare fordi man gjorde det sidste sæson er det jo ikke et argument for at gentage "succesen" skal man gøre sig håb om at klemme sig med i top 6, så er der næppe råd til at have den tilgang til de første 6-7 runder af sæsonen.
- Likes 1
Comment
-
Nu virker det til Jenner er i en fin forfatning og måske kan spille sig ind som en konkurrent oå linje med de andre, slm makker til Ganaus.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Myhre
McCoy. Askou. Yaya. Adam
Ismahila
Falk. Anssi
Arp
Ganaus. Jona
Hansen
Peter. Gomez. ? Krølle.
Bonde
Friis. Sandberg.
Jenner.
Legolas.
Men enig … 3-4 start11 skal erstattes .. asap ..
I midterforsvaret tror jeg Gomez står foran Yaya, hvis han er i form, men det er fortsat ikke en spiller jeg vil hænge min hat på efter 1 års skadeshelvede. Det er førsteprioritet at få en ind der.
på midtbanen er bonde en fornuftigt reserve til både 6'er og 8'er. Der skal en starter ind og det vil være min 2. Prioritet ar få det ind.
Grot bliver forhåbentlig klar på et tidspunkt så han kan sælges. Så skal der 1 starter ind der også. Er Jenner som nævnt tidligere på omgangshøjde med Jona og en skadesfri grot, så er det min tredjeprioritet at få en ind der.
Derudover ser jeg gerne vi styrker os på VB, og så skal vi have en målmand ind. De to sidste lever jeg med sent i vinduet.
Er Grot ikke langt fra at være klar, lever jeg med vi henter en angriber relativt sent.
De to første skal dog hellere ind i dag eller i morgen. Særligt hvis WCM er langtidsskadet.
Comment
-
Det er vidst meniskenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ved du om det er et overrevet korsbånd eller “bare” en grim knæskade?
Comment
-
Jeg tolker din store smile emoij som at du godt selv kan se den kæmpe forskel i de to ejerskaber og deres måde at investere/hvidvask penge på, for slet ikke at nævne flerklubejerskaber.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ligesom når OB eller rettere 3C Holding, der ejes af den danske mangemillionær Niels Thorborg henter en spiller og sender på græs i Ådalen
Hvis jeg har tolket forkert må du meget gerne skrive det :-)
- Likes 1
Comment

Comment