Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Der står så 46
    Og vores nuværende kan sagtens være 58..

Så tror ikke det er 20. Nok nærmere 10 mill ekstra på 4 år hvor man har solgt for 200 mill+

Jeg anklager ikke nogen for noget. Kunne bare godt tænke mig klarhed og måske lidt tydligere udmeldinger om hvor pengene prioriteres

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

De skriver ikke noget med klausuler, håber godt nok at vi både har fået klausuler og videresalg med i salget
    Som jeg forstår det + klausuler og videresalg. Hvor store ved jeg ikke
    Men mon ikke det er op til 4 mill euro i klausuler og 10% i videresalg

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hmmm. Jeg syntes bare at kunne huske nogle andre tal. Altså 50-60 mill i mange år.
    Har du et link på det?
    https://steenhouman.com/2022/02/23/f...i-superligaen/

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rste-budgetter

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så lykkedes det BIF at få den lidt ned. Så må vi håbe at klausulerne er blevet noget større
    Krydser fingre for det. For ligesom at gøre klart, at OB mener det seriøst med top 6. Bør der jo stå en erstatning klar for Ejdum, mandag morgen. Længere er den ikke.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    I guder hvor jeg ikke gider glo på Ejdum i BIF og i guder hvor er jeg træt af moderne fodbold. Sælg til udlandet hvis det er!

Det er åbenbart gamet, og så håber jeg godt nok, at vi henter noget gedigent ind. Ellers giver projekt-AZ ingen mening.
    enig - nu har man meldt ud, hvad alle godt viste skulle være min. målsætningen med den investering man lavede sidste sommer, nu skal den bakkes op. Profiler bliver solgt (træls det er til en dansk klub) men salget af Ejdum er jo som sådan ikke overraskende...men man skal simpelthen se at få fingeren ud nu.

Leave a comment:

Working...
X