Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Tvivler på Keskinen koster 15 mil, men jeg ved heller ikke noget om det.

Bliver dybt skuffet, hvis ikke der står en snart i Ådalen.
    Mener det var en ungarsk klub, som havde budt 1½ million euro, men Aberdeen fandt det for lavt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Han får i hvert fald ikke meget spilletid.
      Aberdeen fik ny træner i marts, som ikke mener Topi, og et par andre, passer ind i hans foretrukne spillestil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Aberdeen fik ny træner i marts, som ikke mener Topi, og et par andre, passer ind i hans foretrukne spillestil.
        Som jeg forstår det vil de have de 800000 pund tilbage som de selv gav plus bonusser

https://www.aberdeenlive.news/sport/...kinen-11037107

Comment

Hvis man kan få 20 mil plus en fornuftig videresalgsklausal for Max til en anden dansk klub, så kan jeg ærligt godt forstå at man har svært ved at sige nej. Men mindre end det beløb og klausul burde være et automatisk "nej tak".
          Men hold nu op hvor ville det være hamrende ærgerligt uanset.. Men på den positive side vil man måske få lagt en standard for, at hvis andre danske klubber vil købe OBs spillere, så bliver det ikke for småmønter. Men det er nok også det eneste positive jeg kan få ud af den situation.
          Det ville alle dage være bedre hvis vi solgte til udlandet, og ikke forstærkede en af vores konkurrrenter til top seks..

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nu var det Klynge og ikke Keskinen, vi snakkede om :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Nu var det Klynge og ikke Keskinen, vi snakkede om :)
              Okay, beklager

Comment

Jeg hører en meget høj pris på mine vandrør.. Skal lige have bekræftet om jeg må sige det.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg hører en meget høj pris på mine vandrør.. Skal lige have bekræftet om jeg må sige det.
                  Du kan bare nøjes med at skrive det

Comment

Du taler om Ejdum?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Du taler om Ejdum?
                      Yes

Comment

Yes
                        Håber alligevel de bliver ikke enig. Et år mere med Max i OB og så et skifte til udland ville være bedst for ham og os
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Hvis man kan få 20 mil plus en fornuftig videresalgsklausal for Max til en anden dansk klub, så kan jeg ærligt godt forstå at man har svært ved at sige nej. Men mindre end det beløb og klausul burde være et automatisk "nej tak".
                          Men hold nu op hvor ville det være hamrende ærgerligt uanset.. Men på den positive side vil man måske få lagt en standard for, at hvis andre danske klubber vil købe OBs spillere, så bliver det ikke for småmønter. Men det er nok også det eneste positive jeg kan få ud af den situation.
                          Det ville alle dage være bedre hvis vi solgte til udlandet, og ikke forstærkede en af vores konkurrrenter til top seks..
                          Det vil være så hamrende typisk ind i den klassiske ob fortælling fra de sidste 20 år uanset hvad.... Vi positionere os som en underdog klub som man kan kyse....TB sætter virkeligt sin røv i klaskehøjde hvis den går igennem og han ikke som min. Levere til par i den kommende sæson
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                            De er top-dumt at sælge til en direkte konkurrent. For det kan BiF sagtens blive i år. Misset top 6 kan blive meget dyrere end 5 ekstra mil på et salg. Og det på alle parametre. Zorniger smutter. Resten af vores spillere bliver ved med at være for lidt værd. Tålmodigheden med projekt-TB er væk. 10 lortekampe i foråret for 15. Gang i træk. Vi bliver ved med at være uattraktive for de gode nok spillere. Find selv på flere ting.
                            Jeg må sige at det nærmer sig en falliterklæring at gennemføre det salg. Jeg har nemlig også svært ved at se, at vi lige henter en bedre.

Comment

OB køber ikke spillere til 15 mill kroner
                              Men det bliver jo efterhånden nødt til når vi lader de få spillere som faktisk har niveau til top 6 gå.

Comment

Der skulle være tale om ny intern superliga rekord. Det er fra en rigtig pålidelig kilde

Jeg hører at prisen er 3,5-4 mill euro plus klausuler og videresalg..

Kan godt forstå hvis det er svært at sige nej til…. Men håber at de gør det. Også selv man så sælger for et mindre beløb til udlandet senere

Comment

Working...
                                X