Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
    Tror ikke helt jeg forstår Troels Bech hvis vi sælger Ejdum til brøndby

vi vil gerne i top 6 men vælger så at sælge en af vores største profiler til en direkte konkurrent‍‍

ved ikke helt hvad jeg skal sige til det???
    Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen.
    Så længe Niels Thorborg ejer vores røv, så bliver det ikke anderledes!
    Troels har jo reelt intet at skulle have sagt. Niels Ts lille marionet...
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Det må være en and... mange fortæller jo, at vi ikke kan handle nu pga. VM

Hvis han ryger, håber jeg virkelig at de allerede har erstatningen klar og vi ikke skal vente til sidste dag i vinduet eller finder én i akademiet !
      Last edited by Online; i dag, 10:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Det må være en and... mange fortæller jo, at vi ikke kan handle nu pga. VM

Hvis han ryger, håber jeg virkelig at de allerede har erstatningen klar og vi ikke skal vente til sidste dag i vinduet eller finder én i akademiet !
        Det ville være decideret ulideligt, hvis vi sælger ham til BIF og så skal gå og vente en måned/halvanden på en erstatning. De kommer til at være under et voldsomt pres, hvis ikke der står en fuldgod erstatning klar i Ådalen meget kort efter.

Kan selvfølgelig også være, at Annsi er erstatningen, og at man så har en undskyldning for at gå ud og hente noget undervældende ind som backup på midtbanepladserne. Netto vil vi så gå ud med en ringere sum af kvalitet på midtbanen.

Comment

Ren tækning - men måske Topi Keskinen så skubber sig tættere på hvis vi er reelt interreseret i ham?

Og. Av hvor gør det altså bare ondt at skulle sige farvel til Ejdum, til en anden dansk klub.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Ren tækning - men måske Topi Keskinen så skubber sig tættere på hvis vi er reelt interreseret i ham?

Og. Av hvor gør det altså bare ondt at skulle sige farvel til Ejdum, til en anden dansk klub.
            Vel ikke helt utænkeligt !

Mener Aberdeen kræver omkring 2 millioner euro for Topi og mon ikke Ejdum ryger for lidt mere (+klausul), så regnestykket groft sagt går lige op ?

Har det helt okay med at Ejdum bliver solgt, men bare ikke til en direkte konkurrent til top6

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vel ikke helt utænkeligt !

Mener Aberdeen kræver omkring 2 millioner euro for Topi og mon ikke Ejdum ryger for lidt mere (+klausul), så regnestykket groft sagt går lige op ?

Har det helt okay med at Ejdum bliver solgt, men bare ikke til en direkte konkurrent til top6
              OB køber ikke spillere til 15 mill kroner

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Det ville være decideret ulideligt, hvis vi sælger ham til BIF og så skal gå og vente en måned/halvanden på en erstatning. De kommer til at være under et voldsomt pres, hvis ikke der står en fuldgod erstatning klar i Ådalen meget kort efter.

Kan selvfølgelig også være, at Annsi er erstatningen, og at man så har en undskyldning for at gå ud og hente noget undervældende ind som backup på midtbanepladserne. Netto vil vi så gå ud med en ringere sum af kvalitet på midtbanen.
                Anders Klynge synes jeg ville være en oplagt erstatning, men havde godt nok håbet det var efter et salg af Ejdum til udlandet. Udover hvor ondt det gør på OB-hjertet synes jeg egentlig også det er et ret undervældende skifte for hans karriere

Comment

Tror ikke vi vil smide de penge det kræver

Men så fik TB da nået sit budget +/-

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Anders Klynge synes jeg ville være en oplagt erstatning, men havde godt nok håbet det var efter et salg af Ejdum til udlandet. Udover hvor ondt det gør på OB-hjertet synes jeg egentlig også det er et ret undervældende skifte for hans karriere
                    Ja tak. Det ville være en klasse signing. Men mon dog at han vil væk allerede

Comment

Nooooh! Avs, det ville gøre ondt. Forstår ikke at der ikke er lige så gode klubber i udlandet, der har ham på blokken. Med et år tilbage på kontrakt er han jo også billigere, så han burde have bedre muligheder. Håber det er løgn.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tror ikke vi vil smide de penge det kræver

Men så fik TB da nået sit budget +/-
                        Tvivler på Keskinen koster 15 mil, men jeg ved heller ikke noget om det.

Bliver dybt skuffet, hvis ikke der står en snart i Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Nooooh! Avs, det ville gøre ondt. Forstår ikke at der ikke er lige så gode klubber i udlandet, der har ham på blokken. Med et år tilbage på kontrakt er han jo også billigere, så han burde have bedre muligheder. Håber det er løgn.
                          Han har 2 år tilbage

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja tak. Det ville være en klasse signing. Men mon dog at han vil væk allerede
                            Han får i hvert fald ikke meget spilletid.

Comment

Tvivler på Keskinen koster 15 mil, men jeg ved heller ikke noget om det.

Bliver dybt skuffet, hvis ikke der står en snart i Ådalen.
                              Tvivler på at de bruger meget mere en 1 mill euro på en spiller pt

Kan se at Martin Davidsen er medforfatter på Tv2 artiklen. Så den er nok god nok

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Han får i hvert fald ikke meget spilletid.
                                Jammen han skal være velkommen så

Comment

Working...
                                X