Farzam melder nu at Bürgy er ved at bliver solgt til Thulesen i hans hjemland, så skal vi snart til at have noget nyt ind
Så må der dels blive lidt mønt til indkøb og dels stiger behovet for centrale forsvarsspillere der kan stå for vores afspil - når Julius sandsynligvis også rejser videre ( da han ikke synes interesseret i at forlænge) må behovet være to nye ind - meget gerne fra højere hylde.
Det bliver spændende at følge.
Vil et eventuelt salg af Bürgy gøre at Askou ville forlænge.
Han vil komme i højre side af forsvaret og man kan finde den venstrebenet forsvarsspiller uden betydning for hans plads.
Det er da ikke utænkeligt. Askou har jo tidligere udtalt sin bekymring om igen at lande på bænken. Hvis Bürgy sælges kan TB med lidt større troværdighed gå til ham og sige noget ala:
"Vi ønsker at forlænge din aftale med 2-3 år og forventer du bliver gundpillen i forsvaret i den kommende sæson. Hvis du gør det godt vil et salg næste sommer være sandsynligt."
Det er da ikke utænkeligt. Askou har jo tidligere udtalt sin bekymring om igen at lande på bænken. Hvis Bürgy sælges kan TB med lidt større troværdighed gå til ham og sige noget ala:
"Vi ønsker at forlænge din aftale med 2-3 år og forventer du bliver gundpillen i forsvaret i den kommende sæson. Hvis du gør det godt vil et salg næste sommer være sandsynligt."
Det vil da være en fantastisk løsning - jeg synes desværre ikke at noget tyder på den er realistisk - jeg er bange for at man kunne forfalde til kun at hente en ny og forsøge at få noget godt ud af Gomez ( hvilket jeg tvivler på kan lykkes). Måske kunne Bonde med en fysisk stærk makker være brugbar ? Jeg har dog ikke set nok til Bonde efter hans tilbagekomst til at vurdere om det er realistisk. Jeg synes dog at tonerne fra TB og NT tyder på at vi ikke skal forvente dyre indkøb - der tales meget om bæredygtighed og begrænsede midler - men det kan selvfølgelig være spin.
Det vil da være en fantastisk løsning - jeg synes desværre ikke at noget tyder på den er realistisk - jeg er bange for at man kunne forfalde til kun at hente en ny og forsøge at få noget godt ud af Gomez ( hvilket jeg tvivler på kan lykkes). Måske kunne Bonde med en fysisk stærk makker være brugbar ? Jeg har dog ikke set nok til Bonde efter hans tilbagekomst til at vurdere om det er realistisk. Jeg synes dog at tonerne fra TB og NT tyder på at vi ikke skal forvente dyre indkøb - der tales meget om bæredygtighed og begrænsede midler - men det kan selvfølgelig være spin.
Jeg tror nu nok, at man godt kan forvente at se et stærkere OB hold efter sommer end før.
Synes alt peger på at TB og NT tror rigtig meget på Zorninger, så tænker at de vil strække sig relativt langt for at holde ham tilfreds.
Jeg tror egentlig de lidt defensive udmeldinger, også er for at dæmpe forventningerne lidt hos nogle fans.
Sidste sommer blev der her på forum snakket om Mæhle, TB refererede selv til, at en fan efter Otterup kampen, mente OB skulle ud og hente spillere til 25 mio.
Jeg har aldrig været Bürgys største fan. Hans evner på bolden er ganske fine, men jeg synes han har alt for store mangler i sit defensive spil. Hvis vi kan sende ham videre for en lille skilling, og give ham mulighed for at spille Champions League, så er det vel en god løsning for alle parter
Det vil da være en fantastisk løsning - jeg synes desværre ikke at noget tyder på den er realistisk - jeg er bange for at man kunne forfalde til kun at hente en ny og forsøge at få noget godt ud af Gomez ( hvilket jeg tvivler på kan lykkes). Måske kunne Bonde med en fysisk stærk makker være brugbar ? Jeg har dog ikke set nok til Bonde efter hans tilbagekomst til at vurdere om det er realistisk. Jeg synes dog at tonerne fra TB og NT tyder på at vi ikke skal forvente dyre indkøb - der tales meget om bæredygtighed og begrænsede midler - men det kan selvfølgelig være spin.
Jeg tror ca. 0% på, at de forsøger at genopfinde Gomez. Han er opgivet. Mit bud er, at vinduet ender med en ophævelse hvor vi betaler ham noget ala halvdelen af hans resterende løn. Kan heller ikke se os satse all-in på en af de andre som stopper (medmindre man tester Bonde i starten og han virkelig gør det godt).
Sælges Bürgy ser jeg en af de følgende scenarier som sandsynlige:
- Askou sælges også og der hentes to nye stoppere
- Askou bliver (måske forlænger) og der hentes en ny stopper
Tænker der er meget spin fra TB. Andet ville også være dumt ift. at stå i gode forhandlingssituationer. Men jeg tror ikke det er "løgn" at budgettet som udgangspunkt er det samme. Mon ikke der kommer noget transferfrit.
Jeg tror ca. 0% på, at de forsøger at genopfinde Gomez. Han er opgivet. Mit bud er, at vinduet ender med en ophævelse hvor vi betaler ham noget ala halvdelen af hans resterende løn. Kan heller ikke se os satse all-in på en af de andre som stopper (medmindre man tester Bonde i starten og han virkelig gør det godt).
Sælges Bürgy ser jeg en af de følgende scenarier som sandsynlige:
- Askou sælges også og der hentes to nye stoppere
- Askou bliver (måske forlænger) og der hentes en ny stopper
50% af hans løn er ca 3,5 mill. Det sker 110% ikke
Jeg tror helt sikkert på at han er i klubben når vinduet lukker. Men håber da at man kan sælge ham og slippe for hans store løn
50% af hans løn er ca 3,5 mill. Det sker 110% ikke
Jeg tror helt sikkert på at han er i klubben når vinduet lukker. Men håber da at man kan sælge ham og slippe for hans store løn
Nogle gange bliver man nødt til det. På mig virker det som om han er opgivet. Jeg kan ikke se andre klubber betale penge for ham og give ham en løn han selv vil være interesseret i.
Alternativet til at betale pengene nu er at betale 7 millioner over de næste par år, få intet ud af der og risikere han skaber splid.
Nogle gange bliver man nødt til det. På mig virker det som om han er opgivet. Jeg kan ikke se andre klubber betale penge for ham og give ham en løn han selv vil være interesseret i.
Alternativet til at betale pengene nu er at betale 7 millioner over de næste par år, få intet ud af der og risikere han skaber splid.
Jeg har allerede afskrevet Askou. Er 99% sikker på at han er væk. Derfor tror jeg man beholder Gomez lidt endnu.
Hvis han kommer i form tror jeg ikke man har et problem med at have ham på bænken.
Vi må se. Tror alle fans ser ham væk fra OB. Tror bare at den kontrakt Bjørn lavede med ham gør det svært med 2,5 år tilbage
Jeg har allerede afskrevet Askou. Er 99% sikker på at han er væk. Derfor tror jeg man beholder Gomez lidt endnu.
Hvis han kommer i form tror jeg ikke man har et problem med at have ham på bænken.
Vi må se. Tror alle fans ser ham væk fra OB. Tror bare at den kontrakt Bjørn lavede med ham gør det svært med 2,5 år tilbage
Var det ikke - når ret skal være ret - Nagel der lavede den i perioden, hvor Bjørn var DMW?
Comment