Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Egentlig utroligt at Lindegaard spillede så få kampe i så lang en karriere. Må have været en fantastisk træningsmakker.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
-
Man kunne også vælge at se det fra den positive. Breum ville væk, ved det var sådan, og det lykkedes at få en videresalgsklausul på 25%.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet skader helt sikkert ikke "prisen på grisen" medmindre han lader kontrakten løbe ud i det hollandske og henter gevinsten selv næste sommer
Det er jo altid let at være bagklog, og lidt sværere at spå om fremtiden, men hvor er det dog ærgerligt at vores dynamiske svenske duo ikke kunne finde plads til Breum på holdet.
Det var for alles bedste han blev solgt, og det kan blive en ret fin case for OB.
- Likes 2
Comment
-
Årh, det evindelige pludder fra de samme to idioter :).
Breum, der passede perfekt til det daværende 4-2-3-1-system, blev skrottet til fordel for den rejsende gøgler FT, hentet hertil af en mand komplet uden kompetencer, der var flygtet fra Sverige og som var en svindler helt igennem.
Det, der foregik i de år, havde vældigt lidt med OB at gøre.
Og ti så stille fremadrettet.
- Likes 2
Comment
-
Det anerkender jeg fuldt ud, han havde brug for luftforandring ingen tvivl om det, men jeg kan da godt ærgrer mig da over at gennembruddet ikke kom i OB af forskellige årsager. Talentet er da til at få øje påOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Man kunne også vælge at se det fra den positive. Breum ville væk, ved det var sådan, og det lykkedes at få en videresalgsklausul på 25%.
Det var for alles bedste han blev solgt, og det kan blive en ret fin case for OB.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det tror jeg klart vi er... men endnu engang svarer/argumenterer du ikke, men kommer med en oneliner (som faktisk er et spørgsmål, ikke et svar)Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
“Som altid er du konstruktiv/argumenterende i dine svar til mig
"Hellere personen end bolden"... men sådan er vi jo (heldigvis) forskellige og håber du må få en rigtig god weekend
“
Nå så var vi alligevel ikke så forskellige hva Online?
Last edited by Online; i dag, 18:21.
Comment
-
Jo men nu er det sådan at nogen gange at de unge mennesker bare vil afsted for enhver pris næsten.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet anerkender jeg fuldt ud, han havde brug for luftforandring ingen tvivl om det, men jeg kan da godt ærgrer mig da over at gennembruddet ikke kom i OB af forskellige årsager. Talentet er da til at få øje på
Så er det jo fint det hele går op i en højere enhed, og alle parter er tilfredse.
Alle kan desværre ikke slå igennem i OB, selvom det kunne være fedt.
Han lå jo og kæmpede med Charly Nouck om minutterne og tabte kampen.
Nu er begge videre og de gør det fint.
Vi byttede som bekendt Charly for Bonde.
- Likes 1
Comment
-
Breum passer helt sikkert ikke til Zorniger bold. Hvilket så også er ligemeget nu. Han passer lige så lidt som Markus Jensen som du selv nævner.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja eller at Breum ikke havde lidt mere tålmodighed. Han passede desværre ikke ind i hvad det nu var Alm forsøgte på, og har jo så følt han skulle videre. Kan også være det var det skifte der fik ham op i gear, ikke sikkert han havde gennemgået samme udvikling hvis han var blevet. Og han havde så nok heller ikke passet ind under Zorniger...
Jeg håber man er ved at få en mere lige linje mellem akademi og superliga truppen, i udtryk og spillestil - så vi fremover ser færre af den slags sager. Men altså der er bare spillere der vil falde igennem / ikke passe ind i OB...Markus Jensen kunne snildt være den næste, som ikke passer til OB men sagtens kan gøre det godt i en anden klub.
Jeg glæder mig over at det er lykkedes for Breum og håber han finder en klub der passer til ham. Så må OB tage hvad der falder af, om det kun er udviklingspenge eller der også er lidt fra en videresalgsklausul.
Jeg håber for Breum det bliver til noget med Fulham. Det tror jeg ville være optimalt.
Videresalgsklausulen skulle angiveligt være 25%
Comment
-
Han var faktisk en af vores kanter der passede bedst ind, hvis man ser på hans skillset, det virkede bare ikke til at træneren selv vidste det.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja eller at Breum ikke havde lidt mere tålmodighed. Han passede desværre ikke ind i hvad det nu var Alm forsøgte på, og har jo så følt han skulle videre. Kan også være det var det skifte der fik ham op i gear, ikke sikkert han havde gennemgået samme udvikling hvis han var blevet. Og han havde så nok heller ikke passet ind under Zorniger...
Jeg håber man er ved at få en mere lige linje mellem akademi og superliga truppen, i udtryk og spillestil - så vi fremover ser færre af den slags sager. Men altså der er bare spillere der vil falde igennem / ikke passe ind i OB...Markus Jensen kunne snildt være den næste, som ikke passer til OB men sagtens kan gøre det godt i en anden klub.
Jeg glæder mig over at det er lykkedes for Breum og håber han finder en klub der passer til ham. Så må OB tage hvad der falder af, om det kun er udviklingspenge eller der også er lidt fra en videresalgsklausul.
Alm insisterede på at spille med indadvendte kanter, der skulle modtage bolden i halvrum, men de spillere som man troede på, Nouck, Deedson, Burey, Selvén, Minteh, var alle bedst hvis de modtog bolden helt bredt, mens at Breum af alle de kanter havde den bedste teknik, til at kunne modtage den og vende i halvrum. Det hele var generelt lidt komisk
Comment

Comment