Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Så kom der da et lille rygte :)

https://fyens.dk/ob/venstrefodet-hol...rg-kanten?rss=

men det er er rygte fra Leif så ved sku ikke hvor troværdigt det er.
    Det er ikke den hylde hvor Pedro Ganchas eller Jacob Rasmussen sidder, men jeg har ikke automatisk nej-hatten på. Han fik ros i sin tid i Viborg. Jeg bed ikke selv mærke i ham, mest fordi jeg ikke ser så “bredt”, følger mest bare vores egne kampe.

Jeg kan læse mig til han er teknisk stærk. Det ved jeg da vi søger (har TB udtalt), så til prisen virker det snusfornuftigt. Han spiller også andre pladser, vi er jo ikke forhindret i at lande en til venstrebenet centerback. Kunne være fint at have to.

Comment

Er han ikke midtbane spiller?

Jeg kunne godt ønske mig man kunne hente en der var lidt yngre - han runder 31 i den kommende sæson.

Men altså kan han være med til at løfte holdet. Erfaren, kender superligaen og transferfri...altså der er da en hel del der taler for.

Og så vil jeg bare lige sige det er positivt (set fra min vinkel) at vi faktisk får en smule rygter ud, ham finnen og nu her...syntes sidste sommer hørte vi ikke noget før de stod i ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Er han ikke midtbane spiller?

Jeg kunne godt ønske mig man kunne hente en der var lidt yngre - han runder 31 i den kommende sæson.

Men altså kan han være med til at løfte holdet. Erfaren, kender superligaen og transferfri...altså der er da en hel del der taler for.

Og så vil jeg bare lige sige det er positivt (set fra min vinkel) at vi faktisk får en smule rygter ud, ham finnen og nu her...syntes sidste sommer hørte vi ikke noget før de stod i ådalen.
        Der er absolut intet der taler for. Samme årgang som Bürgy og præcis de samme kvaliteter, og så vil jeg mene at Bürgy er hurtigere.

Niels Thorborg kunne ligeså godt følge Store Penge portfolioen på eb.dk - pengene ville være markant bedre givet ud og vi vil stå med et større budget.

Det her rygte er mere deprimerende end da Jesper Hansen hentede sekundaspillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Det må og skal være en and, at vi skulle gå efter en 30 årig fra et bundhold i Holland, der er startet inde 44% af tiden denne sæson.
          61 kampe for VFF , kun 6 gange fuldtid.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
            Det må og skal være en and, at vi skulle gå efter en 30 årig fra et bundhold i Holland, der er startet inde 44% af tiden denne sæson.
            Hvis man mener Bjørn Paulsen var ved at miste fart? Så er man interesseret i en der er 30% langsommere?

Det giver ikke mening. Må være en and.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Så kom der da et lille rygte :)

https://fyens.dk/ob/venstrefodet-hol...rg-kanten?rss=

men det er er rygte fra Leif så ved sku ikke hvor troværdigt det er.
              Han er åbenbart rykket længere tilbage på banen, på sine ældre dage, det vidste jeg ikke. Jeg husker ham egentlig som værende en udmærket midtbanespiller i Viborg, men det er mildest talt et ret så undervældende navn at være sat i forbindelse med

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Han er åbenbart rykket længere tilbage på banen, på sine ældre dage, det vidste jeg ikke. Jeg husker ham egentlig som værende en udmærket midtbanespiller i Viborg, men det er mildest talt et ret så undervældende navn at være sat i forbindelse med
                men er det nu også det? Vil du hellere sættes i forbindelse med Ganaus 2.0 - en ukendt tysker fra den tyske 2/3 bundesliga, midt-tyverne der endnu ikke har slået igennem?

Nu gjorde han det jo ganske godt den forgangne sæson, men da han kom til - det var sgu da ikke en signing jeg var oppe og ringe over.

Det er jeg så heller ikke over denne tidligere Viborg spiller, mit kendskab til ham er også kun perifært - men jeg har dog hørt om ham.

En drømme signing vil jeg ikke kalde det hvis han lander i Ådalen - men kan omvendt godt se det give mening, netop pga kendskabet til ligaen, prisen og så kan han vel hentes nu, tænker ikke vi skal vente på at VM er ovre før sådan en handel kan laves.

Men mon dog han er den eneste spiller de har på listen til den position? Det vil jeg da ikke håbe

Comment

men er det nu også det? Vil du hellere sættes i forbindelse med Ganaus 2.0 - en ukendt tysker fra den tyske 2/3 bundesliga, midt-tyverne der endnu ikke har slået igennem?

Nu gjorde han det jo ganske godt den forgangne sæson, men da han kom til - det var sgu da ikke en signing jeg var oppe og ringe over.

Det er jeg så heller ikke over denne tidligere Viborg spiller, mit kendskab til ham er også kun perifært - men jeg har dog hørt om ham.

En drømme signing vil jeg ikke kalde det hvis han lander i Ådalen - men kan omvendt godt se det give mening, netop pga kendskabet til ligaen, prisen og så kan han vel hentes nu, tænker ikke vi skal vente på at VM er ovre før sådan en handel kan laves.

Men mon dog han er den eneste spiller de har på listen til den position? Det vil jeg da ikke håbe
                  Jeg og jeg tænker, jeg ikke er alene med den holdning - men havde forventet vi ville blive sat i forbindelse, med spillere vi ikke har så stort kendskab til, hvor vi jo ikke rigtig kender hylden, spilleren er på, og hvor vi så ligesom med Niemic, Ouedraogo, og Ganaus blev positivt overrasket.

Grunden til jeg ikke er så oppe at ringe, er fordi jeg troede at man vil satse større på forsvaret, end en omskolet midtbanespiller. Så med mindre man jagter flere venstrefodet forsvarsspiller, eller at man ser Leemans, som midtbanespiller, så er jeg skuffet.

Modsat husker jeg ham faktisk som en habil midtbanespiller - og da Leemans, og Bonde spillede sammen i Viborg, håbede jeg faktisk mere på at vi hentede leemans end bonde.

Jeg husker Leemans, som en spiller med en rigtig god venstrefod, og at stort løbeprnsum. Måske jeg husker forkert.

Men altsa. Jeg har talt mine forventninger, og min tro til Nagel og Bech meget op de sidste par uger. Men hvis det her er hylden, vi vil hente spillere på til start11, så vil jeg gerne trække alle ord i mig.

Lad os håbe det er en spiller til bredden, som kan overraske os alle.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg og jeg tænker, jeg ikke er alene med den holdning - men havde forventet vi ville blive sat i forbindelse, med spillere vi ikke har så stort kendskab til, hvor vi jo ikke rigtig kender hylden, spilleren er på, og hvor vi så ligesom med Niemic, Ouedraogo, og Ganaus blev positivt overrasket.

Grunden til jeg ikke er så oppe at ringe, er fordi jeg troede at man vil satse større på forsvaret, end en omskolet midtbanespiller. Så med mindre man jagter flere venstrefodet forsvarsspiller, eller at man ser Leemans, som midtbanespiller, så er jeg skuffet.

Modsat husker jeg ham faktisk som en habil midtbanespiller - og da Leemans, og Bonde spillede sammen i Viborg, håbede jeg faktisk mere på at vi hentede leemans end bonde.

Jeg husker Leemans, som en spiller med en rigtig god venstrefod, og at stort løbeprnsum. Måske jeg husker forkert.

Men altsa. Jeg har talt mine forventninger, og min tro til Nagel og Bech meget op de sidste par uger. Men hvis det her er hylden, vi vil hente spillere på til start11, så vil jeg gerne trække alle ord i mig.

Altså jeg håber også på noget "mere" men regner nok med det primært bliver for os (mig) ukendte spillere. Jeg har kun et perifært kendskab til Leemans og aner intet om han nuværende niveau - eller hvor god han er som omskolet forsvarspiller. Jeg håber også på vi kunne finde erfarne spillere under de 30.

Men uanset om det er Leemans der lander - eller en helt ukendt tysker, så skal vi jo reelt hen og se hvad de kan. For tror ikke på der lander en spiller som folk nikker anerkendede til fra dag 1 af.

Og så håber jeg på mere Ouedraogo end Niemic og Ganaus. Niemic er for mig at se stadig kun en fin indskifter, mere overbevidst om hans niveau er jeg ikke. Og Ganaus, ja der håber jeg på en 3 ugers ferie gør ham godt og han kan finde noget niveau fra efteråret. En klar starter til angrebet skal virkeligt være en prioritet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Samesame for mig på stort set hele indlægget. TB har jo tidligere sagt at der skal være kamp om pladserne så jeg håber da også at Leemans er til at "presse" en anden og måske yngre venstrefodet cf'er som kan lukke de huller Adam ofte efterlader når han tager sine offensive raids. Jeg har tillid til at TB, JN, AZ m.fl. ved hvad de gør når de har set og analyseret data, og de generelle samtaler om hvad en type som Leemans kommer med .. hvis han lander her.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Din præmis holder i min optik ikke - Både Noah og Niemic var spillere, der henover en årrække var rykket i niveau - fra 5. division op til 2.BL i begges tilfælde, og samtidig havde de en perfekt alder i forhold til at der stadig var et videreudviklingspotentiale. Det er muligt, at det var fåtallet der var oppe at støde over det, men de havde til gengæld fremtiden foran sig.

Det kan man i den grad ikke sige om Clint Leemans, som i forvejen i Viborg var kendt som en langsom spiller, der bliver 31 år, og som var en indskiftningsspiller på et nedrykker hold i Holland. Der er intet at bygge på, og hvis man skifter ham for Bürgy, så får vi et langsommere forsvar.

Derudover vil jeg gerne harcelere over; "kendskabet til ligaen​" skulle være noget positivt. Hvorfor? Gør det Ouedraogoo til en bedre spiller, at han ved at Sydbank Park er et nedern sted? Gør det Niemic til en bedre spiller, at han ved Randers spiller med 4 i forsvaret på forhånd? Jeg vil til hver tid hellere have en spiller, der ikke kender ligaen, men hvor man ikke kan sætte spørgsmålstegn ved nivaeuet, end en der kender ligaen og hvor man kan være i tvivl om niveauet. Det er 'og hvad så?'-argument i min optik.

Comment

https://fyens.dk/ob/venstrefodet-fyn...ZSElpwC_r_dZJg
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg er enig. Han imponerede på ingen måde i Brøndby.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Din præmis holder i min optik ikke - Både Noah og Niemic var spillere, der henover en årrække var rykket i niveau - fra 5. division op til 2.BL i begges tilfælde, og samtidig havde de en perfekt alder i forhold til at der stadig var et videreudviklingspotentiale. Det er muligt, at det var fåtallet der var oppe at støde over det, men de havde til gengæld fremtiden foran sig.

Det kan man i den grad ikke sige om Clint Leemans, som i forvejen i Viborg var kendt som en langsom spiller, der bliver 31 år, og som var en indskiftningsspiller på et nedrykker hold i Holland. Der er intet at bygge på, og hvis man skifter ham for Bürgy, så får vi et langsommere forsvar.

Derudover vil jeg gerne harcelere over; "kendskabet til ligaen​" skulle være noget positivt. Hvorfor? Gør det Ouedraogoo til en bedre spiller, at han ved at Sydbank Park er et nedern sted? Gør det Niemic til en bedre spiller, at han ved Randers spiller med 4 i forsvaret på forhånd? Jeg vil til hver tid hellere have en spiller, der ikke kender ligaen, men hvor man ikke kan sætte spørgsmålstegn ved nivaeuet, end en der kender ligaen og hvor man kan være i tvivl om niveauet. Det er 'og hvad så?'-argument i min optik.
                              rolig nu

jeg er ikke den store fortaler for Leemans, prøver blot at se på hvad der kunne tale for. Du er ikke den store fan - fair nok. Personligt husker jeg ham ikke specielt hverken på den ene eller anden måde og den hollandske liga er ikke en jeg følger indgående. Men indskifter i Holland...vil jo mene Æresdivisionen er lige et hak eller to over superliga niveauet.

Du siger han er langsom, det må jeg så tage dit ord for. For mig det der trækker ned er alderen.

Og så handler det for mig også om hvad der ellers bringes ind. Ligesom vores nyeste signing fra i foråret jo heller ikke var en man faldt i over(jeg kan stadig ikke huske hans navn) men er det som en solid bredde spiller - så ok. Er det det top niveau man henter til, så ser det omvendt virkelig sløjt ud.

Kendskab til ligaen man kommer til kan da være en fordel, man ved hvad man kan forvente og "lander" hurtigere. Det er klart der vil være en større forskel hvis det er en spiller der kommer til fra en liga uden for europa, Ouedraogo havde trods alt spillet i Grækenland. Og en Tysker eller Gambier der har spillet i Polen (Manneh) bliver næppe så overrasket over vejret som hvis det var en Brasilianer eller lign. der lige var landet.

Så naturligvis betyder kendskab til land, kultur og liga da noget. Men tager man Leemans med kendskab og holder ham op imod X spiller fra Tyskland der aldrig har spillet i Danmark, så er jeg da enig - der betyder kendskabet knapt så meget.

Comment

Men indskifter i Holland...vil jo mene Æresdivisionen er lige et hak eller to over superliga niveauet.

Toppen helt sikkert. Bunden næppe. Og slet ikke en nedrykker.
                                Nu er der kun godt en uge til træningen starter.
                                Spændende hvad Zorniger har i posen.

Comment

Working...
                                X