Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og det er jo nok det scenarie vi ser ind i. At man henter typer ud fra at skulle spille mere Zorniger heavy metal næste sæson. Navne betyder ikke det store
    Men er ikke vild med hvis vi henter en kant og omskoler
    Synes det var ret tydeligt allerede sidste sommer, at når vi scouter til angrebet er der mere fokus på spillernes fysiske egenskaber og tal, end om de har haft success eller stor erfaring som angriber. Zorniger vil nok gerne have spillere, der er villige til og kan tage de løb han kræver.

Og så tror jeg heller ikke nødvendigvis det kræver så stor omskoling for en kantspiller med fart at rykke til angriber i et to-mands-angreb. Det er positionel fleksibilitet som en spiller skal have i dag.

Men om jeg er fan af det er dog for tidligt at sige. I mine øjne var en af vores største udfordringer i sidste sæson, at vi havde for få gode pasningsspillere i offensiven. Så jeg håber på, at vi får en mere teknisk stærk angriber ind eller rykker Fiete frem.

Comment

Var det ikke noget med at specielt Ganaus og måske også Niemiec var mest blevet brugt på kanten inden de skiftede til os?

Jeg synes han ser spændende ud, uden at jeg vælter helt ned af stolen af woweffekt.

Nu vi snakker kant som kan bruges som angriber, har jeg længe gerne set at vi prøvede at hente Gammelgaard i Vejle og puttede ham på toppen. Han har noget hurtighed, teknik og et vanvittigt spark - også bare hvis vi skal hente lidt dansk, og ikke kun u’lændige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Den kan vendes og drejes på mange leder og kanter den her. Bænkevarmer i Skotland, men omvendt med nok spilletid til at ville være 3. mest spillende i OB.

Spillet et hav af pladser, så enig i det lugter af noget altmuligmand/reserve/bredde/fyld, men omvendt, til den pris der tales om, kan det vel næppe blive tilfældet.

Ellers beskrevet som den(en af de) hurtigste spillere i Skotland, fået lidt europæisk erfaring denne sæson. Stadig ung. Ikke bange for at tage de nødvendige dueller og tacklinger.

Ikke en wauw-transfer nej, men ok spændende ung mand.
        Den beskrivelse, er det ikke lige en Zorniger type? Jeg synes omvendt han ser spændende ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Var det ikke noget med at specielt Ganaus og måske også Niemiec var mest blevet brugt på kanten inden de skiftede til os?

Jeg synes han ser spændende ud, uden at jeg vælter helt ned af stolen af woweffekt.

Nu vi snakker kant som kan bruges som angriber, har jeg længe gerne set at vi prøvede at hente Gammelgaard i Vejle og puttede ham på toppen. Han har noget hurtighed, teknik og et vanvittigt spark - også bare hvis vi skal hente lidt dansk, og ikke kun u’lændige.
          det er bare dyrt - tænker han er et af Vejles store salgsobjekter. Og så drømmer han vel også selv om det store udland, 23 år - jeg ser det ikke ske.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Udelukkende baseret på Youtube ser han meget eksplosiv, arbejdsom og udfordrende ud. Han ser også hurtig og kropsstærk ud.

Kan han være tiltænkt angrebet, som supplement til vores lidt store og lidt statiske angribere. Statisk som i, at de er rigtigt gode i længderetningen.

Ham her ligner en, der kan gå dybt og vende af på modstandere i ryggen på ham. Og samtidig også en spiller der kan gå dybt og kan afslutte.
            vi har jo ikke nogle store og statiske angribere. Og slet ikke når / hvis Grot sælges.

Uden at kende noget til ham, men på beskrivelsen så lyder han da mere som en "kopi" af Ganaus. Ganaus befinder sig også mest på kanten og har lidt fart i stængerne.

Gjorde jo heller ikke noget at kunne give Ganaus en pause en gang imellem, han så ud til at trænge til det i foråret. Men hvis man skal ud og lægge i underkanten af 1 mill euro, tvivler jeg på OB gør for en backup...

Men kan jo være man holder et øje åbent i tilfælde Ganaus sælges

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vi har jo ikke nogle store og statiske angribere. Og slet ikke når / hvis Grot sælges.

Uden at kende noget til ham, men på beskrivelsen så lyder han da mere som en "kopi" af Ganaus. Ganaus befinder sig også mest på kanten og har lidt fart i stængerne.

Gjorde jo heller ikke noget at kunne give Ganaus en pause en gang imellem, han så ud til at trænge til det i foråret. Men hvis man skal ud og lægge i underkanten af 1 mill euro, tvivler jeg på OB gør for en backup...

Men kan jo være man holder et øje åbent i tilfælde Ganaus sælges
              Kan jo være han slår Ganaus af som starter. Så er det Ganaus der er en billig backup.

Comment

Working...
              X