Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

fin alder, tænker det at Ansi vel kender ham også taler for, kan også gøre det lettere for ham at komme til Odense. Vel også den hylde vi må kunne forvente at hente på - inde omkring det finske landshold. Alt sammen ting der lyder fint.

Men en kant spiller...der falder kæden lidt af for mig.

Men uanset - jeg tager den gerne - flere rygter tak

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke prisen lander på 2-3 mill + klausuler når han sælges. Altid godt når flere klubber er interesserede
      2-3 mill euro vel?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        https://x.com/record_sport/status/20...YxPoNolgPMgCtg

Et lille bitte rygte til os der venter længe nok

Men altså.. En markedsværdi på 1,4 mil euro - og spiller anigeveligt Wing.

Skal man tro på den? Tvivler..
        En kantspiller? Så vidt jeg husker, spiller vi ikke med kanter…

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          fin alder, tænker det at Ansi vel kender ham også taler for, kan også gøre det lettere for ham at komme til Odense. Vel også den hylde vi må kunne forvente at hente på - inde omkring det finske landshold. Alt sammen ting der lyder fint.

Men en kant spiller...der falder kæden lidt af for mig.

Men uanset - jeg tager den gerne - flere rygter tak
          Man skal selvf. aldrig sige aldrig, men det vil være en mærkelig signing hvis det skulle ske. Han står nævnt på transfermarkt som både højre- og venstrefodet kantspiller. Første tanke hos mig var et gammelt skrækscenarie hvor der bliver meldt noget ud som "han er godt nok kantspiller .. det bruger vi ikke i vores system, menvi ser ham som en fin venstre back med en stor motor og fysik "

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Udelukkende baseret på Youtube ser han meget eksplosiv, arbejdsom og udfordrende ud. Han ser også hurtig og kropsstærk ud.

Kan han være tiltænkt angrebet, som supplement til vores lidt store og lidt statiske angribere. Statisk som i, at de er rigtigt gode i længderetningen.

Ham her ligner en, der kan gå dybt og vende af på modstandere i ryggen på ham. Og samtidig også en spiller der kan gå dybt og kan afslutte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              https://x.com/record_sport/status/20...YxPoNolgPMgCtg

Et lille bitte rygte til os der venter længe nok

Men altså.. En markedsværdi på 1,4 mil euro - og spiller anigeveligt Wing.

Skal man tro på den? Tvivler..
              Bestemt heller ikke nogen wauw-transfer hvis han skulle lande. Det ligner en bænkevarmer fra et hold i den nederste del af den skotske række. Det lugter af et indkøb til bredden. Det falder også mig i øjnene at han står noteret som kantspiller. Kunne man se potentiale i ham som offensiv back, eller skal hab kæmpe om pladserne i angrebet.
              Umiddelbart har han lidt mindre fysik end vores nuværende 3 i front, men han kan måske have lidt mere eksplosivitet ift. Ganaus og Grot, som lige skal have skinkerne op i omdrejninger inden de kommer op i fart.

Comment

Så Tyskland mod Finland i weekenden og holdt lidt øje med Finlands VB. Ryan Mahuta.
                Ved ikke om vores anden ven her var på banen. Rygtet kom lige et par dage for sent.
                Men Suhonen spillede hele kampen.

Comment

Working...
                X