Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg tror, og det har jeg skrevet før, at folk undervurderer, hvor god CE (stadig) er. Jeg er dog enig i, at i) superligaen og ii) OBs specifikke ønske om spillestil næppe klikker én til én med CE, og jeg tror slet ikke, det er noget, han overvejer.

Men dét troede jeg heller ikke om Falk - som selvsagt er en helt anden historie og med et helt andet niveau, bevares.
    Eriksens kvaliteter kan jeg slet ikke se der kan være tvivl om.

For mig handler det primært om spillestil / udtryk - og trupsammensætning. Ouedraogo - Falk - Eriksen og Arp inde centralt, Ejdum som udskifter, jeg syntes der mangler noget fysik og størrelse derinde, og så tænker jeg også farten vil blive et problem med to 34 årige inde centralt.

Læg dertil økonomien og alderen.

Men er Eriksen isoleret set god nok til OB...altså hallo - ja selvfølgelig er han det.

Comment

Lidt mere fra TB. Ikke det store nye

https://www.tv2fyn.dk/odense/nye-spi...gnet-med-89a5c

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

For mig handler det primært om spillestil / udtryk - og trupsammensætning. Ouedraogo - Falk - Eriksen og Arp inde centralt, Ejdum som udskifter, jeg syntes der mangler noget fysik og størrelse derinde, og så tænker jeg også farten vil blive et problem med to 34 årige inde centralt.

Men er Eriksen isoleret set god nok til OB...altså hallo - ja selvfølgelig er han det.
        Jeg tror at eriksen vil til ajax, hvis det er korrekt at de vil have ham til den genopbygning af holdet som de er startet op på, igen igen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lidt mere fra TB. Ikke det store nye

https://www.tv2fyn.dk/odense/nye-spi...gnet-med-89a5c
          Den her bemærkning:
          Der er ikke så mange hold, der spiller helt præcist, som vi gerne vil. Så rekrutteringsbasen er en anden.

Det er en god beskrivelse af hvad OB er i gang med, rent strategisk er det klogt, for det giver OB mulighed for at finde nogle huller i spillermarkedet og på den måde blive mere konkurrencedygtig, de forsøger igen at finde spillere der ikke er så kendte og efterspurgte, men som kan gøre en forskel

En anden erkendelse:
          Vi har allerede taget afsked med seks. Der kommer nok flere til, fordi vi skal jo også have transferindtægter

Der skal sælges profiler, for der skal penge i kassen

Comment

TB får det, vil vil - men som vi har set meget lidt af - til at lyde som en videnskab.

Helt ærligt, vi leder “bare” efter fysisk stærke spillere, der har vilje, den rette indstilling og kan løbe solen sort.

Helt klassiske OB-dyder.

Jeg ved godt, at jeg forsimpler det, men TB gør det modsatte, og så passer pengene nok :).

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Den her bemærkning:
              Der er ikke så mange hold, der spiller helt præcist, som vi gerne vil. Så rekrutteringsbasen er en anden.

Det er en god beskrivelse af hvad OB er i gang med, rent strategisk er det klogt, for det giver OB mulighed for at finde nogle huller i spillermarkedet og på den måde blive mere konkurrencedygtig, de forsøger igen at finde spillere der ikke er så kendte og efterspurgte, men som kan gøre en forskel

En anden erkendelse:
              Vi har allerede taget afsked med seks. Der kommer nok flere til, fordi vi skal jo også have transferindtægter

Der skal sælges profiler, for der skal penge i kassen
              De mest eftertragtede profiler er jo nok vores akademi spillere som det hele tiden har været.
              Lad os lege med tanken om at vi ikke kan forlænge med W Martin og Julius. Og Ejdum og Grot vil væk

De 4 burde snildt kunne indbringe 6-7 mill euro som er over budget med lidt ekstra til at investere

Hvor meget er vi lige svækket ift en start 11 med de spillere vi har nu?. En smule ja.
              Men ikke sådan at jeg tænker det er en katastrofe og ikke kan erstattes med lidt indkøb.
              Problemerne med defensiven skal jo løses udefra under alle omstændigheder

Så profil salg er ikke noget der bekymrer mig det store denne sommer. Vil da helst beholde de 3 unge. Men hvis de ikke vil forlænge med under 1 år tilbage skal de bare sælges for at holde hjulene igang. Så må vi leve med en sæson eller 2 hvor der måske ikke er så mange minutter til akademispillere

Comment

De mest eftertragtede profiler er jo nok vores akademi spillere som det hele tiden har været.
                Lad os lege med tanken om at vi ikke kan forlænge med W Martin og Julius. Og Ejdum og Grot vil væk

De 4 burde snildt kunne indbringe 6-7 mill euro som er over budget med lidt ekstra til at investere

Hvor meget er vi lige svækket ift en start 11 med de spillere vi har nu?. En smule ja.
                Men ikke sådan at jeg tænker det er en katastrofe og ikke kan erstattes med lidt indkøb.

Så profil salg er ikke noget der bekymrer mig det store denne sommer. Vil da helst beholde de 3 unge. Men hvis de ikke vil forlænge med under 1 år tilbage skal de bare sælges for at holde hjulene igang. Så må vi leve med en sæson eller 2 hvor der måske ikke er så mange minutter til akademispillere
                Jeg er delvist enig - Groot forventer jeg sælges - han virker utilfreds og svær at motivere, og kan nok indbringe en skilling.
                WM skal enten forlænges eller sælges - ærgerligt for potentialet er der, men kontrakten udløber 30.06.2027 ( fra Kontraktlængde tråden) og dermed er forlængelse eller salg nødvendigt
                Julius - virker ikke interesseret i at forlænge - derfor salg - samme argument som WM
                Ejdum - kontrakten løber til 30.06.2028 - vi kunne derfor godt holde på ham i endnu et år - hvis buddet ikke er attraktivt - hvis potentialet udvikles yderligere kan prisen stige. Det ville gavne kontinuiteten og styrke holdet.

Jeg ville så supplere med et salg af Jenner - hans presspil er ikke fungerende og vi spiller ikke p.t. med kanter
                Juel-Sandberg - evt en trupspiller - men hvis vi skal rykke kvaliteten bør han sælges, kan evt. vurderes i sæson optakten - rækker kvaliteten ?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Se på hvilken indflydelse Billing fik fra dag 1 i Fcm. Han er heller ikke specielt hurtig, og ikke helt så god som Eriksen. Eriksen er formentlig urealistisk, men han ville være en kæmpe opgradering.

Comment

Du kan tilføje en mil euro, for Breum, som nok skifter dette vindue

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Super købmandsskab af TB, at få 25% og ikke de sædvanlige 5-10%

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Super købmandsskab af TB, at få 25% og ikke de sædvanlige 5-10%
                        Vi skal faktisk give den til Bjørnen Bjørn.

Helt utroligt man bliver nødt til at rose ham..

Comment

Det ved jeg, men turde ikke rose ham... da forummet ellers går helt amok på mig, så bedre at spille mindre vidende og skamrose TB

Comment

You walked right into that one

Comment

Ja det ville ikke gøre noget. Mon ikke Jenner kan sælges for 0,5 mill euro også. Så det løber jo op det hele

Comment

Ja det ville ikke gøre noget. Mon ikke Jenner kan sælges for 0,5 mill euro også. Så det løber jo op det hele
                                Jeg ved intet om hvordan Jenner har klaret sig i holland - spiller han ikke noget ungdoms fodbold ? ( måske har jeg misforstået)

Comment

Working...
                                X