Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er også spændt på at se om Bonde får en rolle næste sæson. Den sparsomme spilletid i de seneste kampe lover jo ikke godt for ham. Men han har måske godt af at være en del af en skadesfri opstart.
    personligt ville jeg gerne have ham sendt videre så vi kunne få en anden ind der passer bedre til stilen. Men det kommer nok også an på hvor højt han vægter sig løn kontra spilletid. Bliver han så forventer jeg ikke han bliver meget mere end rotationsspiller, 10-15 min hist og her - og nogle start pladser i de første runder af pokalen. Det er også vigtigt at have noget bredde, og kan sagtens se ham udfylde den rolle. Men nogen bærende kræft bliver han næppe.

Comment

Kunne Marcus Mathisen ikke være en oplagt mulighed?
      33 kampe i 2. bundesliga i denne sæson, og nu kontraktfri.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ostId-11714444
      https://www.transfermarkt.com/marcus...spieler/268216

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er også spændt på at se om Bonde får en rolle næste sæson. Den sparsomme spilletid i de seneste kampe lover jo ikke godt for ham. Men han har måske godt af at være en del af en skadesfri opstart.
        Han er en fin fodboldspiller, men det er spørgsmålet om han har det løbepensum i sig, som Zorniger åbenlyst ønsker.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Han er en fin fodboldspiller, men det er spørgsmålet om han har det løbepensum i sig, som Zorniger åbenlyst ønsker.
          Dengang vi hentede ham, blev vi jo fortalt om den direkte og aggressive spillestil, som OB skulle praktisere, og selv dengang var jeg i tvivl om hvorvidt han var et godt match, når vi kom i Superligaen. En lang skade og et trænerskifte, har bestemt heller ikke gjort mig mere optimistisk

Comment

Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
            Kunne Marcus Mathisen ikke være en oplagt mulighed?
            33 kampe i 2. bundesliga i denne sæson, og nu kontraktfri.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ostId-11714444
            https://www.transfermarkt.com/marcus...spieler/268216
            Mon ikke AZ har helt styr på hvem han er - 4 kampe for FCK i 2016 forekommer ikke som adgangsbillet - hvad han siden har stået for og hvilken type forsvarspiller han er kender jeg intet til

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-intet-konkret

Askou afviser han er tæt på at skifte til Bremen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Mon ikke AZ har helt styr på hvem han er - 4 kampe for FCK i 2016 forekommer ikke som adgangsbillet - hvad han siden har stået for og hvilken type forsvarspiller han er kender jeg intet til
                Aldrig hørt om ham før. De danskere er da også over alt. Vil hellere have ham Schalke fyren.

Men ham har vi kasseret en gang jo.

Comment

Tror på to midterforsvare, måske en back, og en angriber.

måske også en midtbane. Men lige nu med Falk, IO, Ejdum, Arp, Suhonen og Bonde, og så får vi Sandberg tilbage, og måske en akademisk op også. Så skal der vel 1 eller 2 ud før vi henter 1 ind på den plads

Comment

TB afviser også at man forhandler med Werder Bremen om Julius

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ktet-af-werder

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      TB afviser også at man forhandler med Werder Bremen om Julius

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ktet-af-werder
                      Så det var altså bare et falsk rygte opstået af en tilfældig bruger på X?
                      Ufatteligt det kunne nå så bredt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Medmindre Martin Davidsen har læst rygtet og ment det er en pålidelig nok kilde, så ja.

Jeg er nu rimelig sikker på der ihvertfald er interesse fra Werder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nu er det jo heller ikke sikkert Troels siger hele sandheden her...

Comment

Skal vi snart have nogle tilgange eller hva´?

………………………Myhra/Hansen/Eskildsen

McCoy/Ny ..Askou/Burgy..Ny/Therkildsen.. Ny/Adam

……….……………Ismahila/Bonde

………..Falk/Anssi…………….Ejdum/Friis

…………………….Arp/Martin

……….Ganaus/Jona………….Grot/Ny

Yaya, Gomez, Magnus, Markus og Juul-Sandberg

Ikke dobbelttjekket med strategien:
                            • Trupstruktur:
                              Mål for 22 ideelle spillere fordelt på:
                              • 6 egne talenter <20 år
                              • 6 fuldt transitionerede spillere 21–25 år
                              • 6 præstationsspillere 25–29 år
                              • 4 erfarne karakterspillere 29–33 år.
                            ​Vi kan vel forvente at der kommer et par talenter op og så skal der forstærkes.

Afgange heller ikke urealistisk ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Skal vi snart have nogle tilgange eller hva´?

………………………Myhra/Hansen/Eskildsen

McCoy/Ny ..Askou/Burgy..Ny/Therkildsen.. Ny/Adam

……….……………Ismahila/Bonde

………..Falk/Anssi…………….Ejdum/Friis

…………………….Arp/Martin

……….Ganaus/Jona………….Grot/Ny

Yaya, Gomez, Magnus, Markus og Juul-Sandberg

Ikke dobbelttjekket med strategien:
                              • Trupstruktur:
                                Mål for 22 ideelle spillere fordelt på:
                                • 6 egne talenter <20 år
                                • 6 fuldt transitionerede spillere 21–25 år
                                • 6 præstationsspillere 25–29 år
                                • 4 erfarne karakterspillere 29–33 år.
                              ​Vi kan vel forvente at der kommer et par talenter op og så skal der forstærkes.

Afgange heller ikke urealistisk ..
                              Therkildsen er vel tænkt som backup på højreback - selv om han kan dække flere pladser, så placere ham som cb foran Yaya og Gomez ville jeg nok ikke gøre.

Godt nok mange jeg kunne se forlade os - af forskellige grunde;

Askou og Grot er vel pt dem der mest ligner et salg.

Bonde og Martin Hansen kunne måske ønske at komme videre for at finde spilletid, ellers er de fine trupspillere et år mere.

Bürgy har fået massere af spilletid - men vil næsten putte ham i samme kategori - fordi jeg håber og tror vi henter to klare startere ind. Og ellers så er han også en ok trupspiller det sidste år af hans kontrakt.

Friis med et år tilbage - og han ligner ikke en der er tæt på holdet, forlæng og så ud på leje? Eller ud på leje og så lade kontrakten løbe ud? Sandberg lidt det samme - for hvor meget bedre er han blevet? Er han klar til at udfylde en "Grubbe" rolle? Kommer der en fra akademiet op til midten kan vi ihvertfald ikke have både Friis, Sandberg og (formentlig) Lassen gående, min. én skal væk - og nok to.

Markus Jensen har jeg hele tiden regnet for en der ikke skulle tilbage til OB - har svært ved at se hvor der skulle være plads til ham.

Og Gomez skal vel også videre.

edit:

Håber på en ny venstreback, to midtstoppere og en angriber (som min.)

En dygtig midt mere kunne sagtens bruges. Og kunne man opgraderer ifht Myhra gjorde det da heller ikke noget.
                              Last edited by mhbp; 19-05-2026, 21:01.

Comment

Der må altså også være stor interesse for Ganaus efter den sæson han har haft. Jeg håber vi holder på ham i hvert fald et år endnu, men tilbuddet kan jo blive for godt til at sige nej til. Og hvis vi pludselig mister ham OG potentielt set også Grot, så er vi pludselig meget tyndt stillet i front

Comment

Working...
                                X