Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvad skal man gætte på af pris? 1,5-2 mill euro plus bonusser?
    En 19 årig der spiller på u 21 landsholdet burde han ikke give mindst 3-4 mio euro hvis ob allerede acceptere et bud nu? Eller er jeg helt væk ?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvad skal man gætte på af pris? 1,5-2 mill euro plus bonusser?
      mon ikke det er i det leje?

Ung, u21 landsholdspiller med en del erfaring og vel ikke fyldt 20 endnu.

Men mangler naturligvis kampe fra det højeste niveau; top 6 spillet og europa havde nok pyntet på prisen. Og så kun ét år tilbage taler naturligvis også lidt imod.

Men er der allerede nu rygter omkring ham er interessen ikke ny - de må ville have ham ellers kunne snildt "spille" spillet og trække den.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

En 19 årig der spiller på u 21 landsholdet burde han ikke give mindst 3-4 mio euro hvis ob allerede acceptere et bud nu? Eller er jeg helt væk ?
        tror ikke vi er et sted endnu hvor vi kan sælge til den slags penge.

Havde han en længere kontrakt og havde vi spillet i top 6 - så var vi nok tættere på 3 mio euro.

Comment

Det håber jeg ikke du er
          Men tvivler. Tror det er Max 2 mill euro plus klausuler

Comment

Jeg gætter på under lige under 2 mil euro, og en foregoldsvis høj videresalgsklausl.

Det vil jeg i øvrigt også håbe mere end jeg vil håbe på at vi får 3-4 mio euro, og en lav videresalgsklausl med.

Tror Julius bliver rigtig god.

Comment

Julius til Werder Bremen !

Comment

https://www.tv2fyn.dk/odense/million...ubskifte-064a5

Comment

Et skud i tågen siger, at vi får 10 millioner danske kroner, en videresalgsklausul og præstationsbonusser.

Jeg tror ikke, at vi får meget mere, når han blot har et år tilbage af sin kontrakt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                    Et skud i tågen siger, at vi får 10 millioner danske kroner, en videresalgsklausul og præstationsbonusser.

Jeg tror ikke, at vi får meget mere, når han blot har et år tilbage af sin kontrakt.
                    Det var sgu billigt. Troels må være blevet skræmt af Slotsager gate.
                    Håber da på lidt mere, ellers er jeg ikke imponeret over købmandskabet i den handel.

Comment

Det står godt nok værre til med OB's transfer-position, end jeg troede, hvis Askou ryger for under 20 mio. Han er 19, spiller på U21 og har haft en decideret FREMRAGENDE sæson IMO. Hvis vi sælger ham så tidligt i vinduet - inden sæsonen overhovedet er færdigspillet - må det være, fordi tilbuddet fra Werder er så godt, at man ikke ser stor værdi i at lade de interesserede klubber, der må være en del af, overbyde hinanden over sommeren.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det var sgu billigt. Troels må være blevet skræmt af Slotsager gate.
                        Håber da på lidt mere, ellers er jeg ikke imponeret over købmandskabet i den handel.
                        Ja, Slots svier stadigvæk, men TB mener jo desværre ikke, at unge talenter fortjener en "stor" kontrakt

Desuden har han jo ikke en tradition med store handler...

Comment

Mit gæt er 2 mill euro plus klausuler.
                          Man havde nok håbet på mere men vi skal også have en masse unge ud i verden og arbejde for de uddannelses penge klausuler der kan gøre at vi kan øge budgettet kraftigt i fremtiden

Comment

Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                            Det står godt nok værre til med OB's transfer-position, end jeg troede, hvis Askou ryger for under 20 mio. Han er 19, spiller på U21 og har haft en decideret FREMRAGENDE sæson IMO. Hvis vi sælger ham så tidligt i vinduet - inden sæsonen overhovedet er færdigspillet - må det være, fordi tilbuddet fra Werder er så godt, at man ikke ser stor værdi i at lade de interesserede klubber, der må være en del af, overbyde hinanden over sommeren.
                            Der går jo også rygter om, at Askou ikke vil forlænge. Så skal klubben da have penge for ham.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Der går jo også rygter om, at Askou ikke vil forlænge. Så skal klubben da have penge for ham.
                              Du behøver jo ikke sælge ham 3,5 mdr. før, vinduet lukke, medmindre du VIRKELIG er glad for beløbet, du får for ham nu

Comment

Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg

Du behøver jo ikke sælge ham 3,5 mdr. før, vinduet lukke, medmindre du VIRKELIG er glad for beløbet, du får for ham nu
                                Menneskelige hensyn og fugle på taget spiller jo helt sikkert også ind her. Ikke flere Slotsgate

Kunne man måske have fået mere? Måske
                                Kunne man måske have fået mindre ved evt skade osv. Helt sikkert

Comment

Working...
                                X