Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det " nogen gange" er vi jo langt ud over, med de forholdsvis mange indkøb der er lavet af den slags de seneste år, eller 15.... men vi er dog blevet bedre/haft en heldig hånd med det på det sidste. Bedste eksempel må jo være Falk, hvor jeg godt nok var NOGET skeptisk med den voldsomme skadeshistorik de seneste år. Det er heldigvis gjort til skamme.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Troels har gjort det helt fantastisk, det har ikke noget med held at gøreOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det " nogen gange" er vi jo langt ud over, med de forholdsvis mange indkøb der er lavet af den slags de seneste år, eller 15.... men vi er dog blevet bedre/haft en heldig hånd med det på det sidste. Bedste eksempel må jo være Falk, hvor jeg godt nok var NOGET skeptisk med den voldsomme skadeshistorik de seneste år. Det er heldigvis gjort til skamme.
Rasmus Falk har ikke haft en voldsom skadeshistorik, grunden til at han ikke har spillet hver gang i sin sidste fck sæson er også fordi at han sad meget på bænken
- Likes 1
Comment
-
Falk har kun haft én skadesfri sæson (dog fire dages fravær pga. coronakarantæne). Har sammenlagt været syg/skadet 450 dage i de seneste otte (ni) sæsoner !Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Troels har gjort det helt fantastisk, det har ikke noget med held at gøre
Rasmus Falk har ikke haft en voldsom skadeshistorik, grunden til at han ikke har spillet hver gang i sin sidste fck sæson er også fordi at han sad meget på bænken
Sidste sæson for FCK var han meget skadet (missede 20 kampe/156 dage), så din påstand holder ikke helt vand
- Likes 3
Comment
-
Dog skal det lige nævnes, en del kampe var pga han var hjemme hos sin for tidligt fødte søn.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Falk har kun haft én skadesfri sæson (dog fire dages fravær pga. coronakarantæne). Har sammenlagt været syg/skadet 450 dage i de seneste otte (ni) sæsoner !
Sidste sæson for FCK var han meget skadet (missede 20 kampe/156 dage), så din påstand holder ikke helt vand
De var så vidt jeg husker indlagt i flere uger.
Alt godt til Falk og familien.
Comment
-
Ja, én hvorefter han blev skadet til træning.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Dog skal det lige nævnes, en del kampe var pga han var hjemme hos sin for tidligt fødte søn.
Håber og tror hele familien har det godt i dag
Comment
-
jeg tænker da også at belastningen ikke er så hård i OB når der ikke spilles europæisk, yderligere tror jeg også at sundhedssektoren i OB er meget opmærksomme på at undgå overbelastning hos alleOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Dog skal det lige nævnes, en del kampe var pga han var hjemme hos sin for tidligt fødte søn.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Der er så også bare forskel på ham tyskeren der angiveligt ikke har spillet mindre end 40 kampe siden 2022 og så Falk der stort set har spillet altid - og som så var en del skadet den sidste sæson.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Falk har kun haft én skadesfri sæson (dog fire dages fravær pga. coronakarantæne). Har sammenlagt været syg/skadet 450 dage i de seneste otte (ni) sæsoner !
Det er spillere der konstant sidder ude med muskelskader, eller render ind i samme type skade igen og igen - dem bør man prøve at undgå.
For freak skader kan man ikke gardere sig imod - Bonde havde vel ikke nogen lang skadeshistorik bag sig, men ender så med at sidde ude 1œ år pga en elendig november-bane i det nordjyske.
Men jeg var da også bekymret over at bringe en 33 årig ind, der havde siddet ude det meste af sæsonen før. Men indtil nu ser det jo fint ud.
Comment
-
Vi er mere eller mindre enigeOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Der er så også bare forskel på ham tyskeren der angiveligt ikke har spillet mindre end 40 kampe siden 2022 og så Falk der stort set har spillet altid - og som så var en del skadet den sidste sæson.
Det er spillere der konstant sidder ude med muskelskader, eller render ind i samme type skade igen og igen - dem bør man prøve at undgå.
For freak skader kan man ikke gardere sig imod - Bonde havde vel ikke nogen lang skadeshistorik bag sig, men ender så med at sidde ude 1œ år pga en elendig november-bane i det nordjyske.
Men jeg var da også bekymret over at bringe en 33 årig ind, der havde siddet ude det meste af sæsonen før. Men indtil nu ser det jo fint ud.
Svarede bare på en påstand, som jeg ikke mente var rigtig.
Glad for at have Falk i Ådalen, hvor det virkelig ser ud til, at han trives
men havde dog en lang skadeshistorik inden han kom. Havde jo groft sagt samlet mistet 15 måneders kampe.
Comment
-
Jeg vil holde fast i at Falk ikke har haft en "en voldsom skadeshistorik"Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Statistik fra https://www.transfermarkt.com
Sæson / Kampe / minutter
25-26 / 31 / 2716
24-25 / 21 / 1008
23-24 / 49 / 3589
22-23 / 38 / 2326
21-22 / 30 / 2394
20-21 / 32 / 2558
19-20 / 32 / 2558
Det er da meget godt .... mht. 24-25 så havde han svært ved at komme på holdet, han havde også en periode med en skade
Det er ikke en voldsom skadeshistorik
Andreas Cornelius har de senere år haft en voldsom skadeshistorik, for at sammenligne med en anden spiller
Last edited by jamborg; i går, 15:36.
Comment
-
Ja den gik desværre ikke, jeg havde gerne set Randers tage turen i stedet ...Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå tog Fredericia turen ned.
Nogen spillere derfra folk tænker kunne bruges i OB? Så meget har jeg ikke set til ham - men deres angriber Etim?
Og så bør man da overveje om ikke man kan få sendt en spiller dertil på leje ophold.
Er Fredericia ikke FCM samarbejdsklub?
Jeg foreslog Frederik Rieper, men det var der ikke stemning for i forum
Comment
-
Er lidt i tvivl om hvorvidt vi kan etablere et samarbejde med dem, så vi kan udleje spillere til dem. De har over de sidste år udviklet sig til at være Lille-Herning.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå tog Fredericia turen ned.
Nogen spillere derfra folk tænker kunne bruges i OB? Så meget har jeg ikke set til ham - men deres angriber Etim?
Og så bør man da overveje om ikke man kan få sendt en spiller dertil på leje ophold.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Vi skal bare give RFC stryg i morgen og så skal de have stryg igen i Parken mens Fredericia må slå et SIF hold der intet har at spille for i sidste runde … men når de ikke slår VB i dag er de lidt udenom det selv .. VB har ikke noget at spille for .. de spiller for overlevelse..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSå tog Fredericia turen ned.
Og så bør man da overveje om ikke man kan få sendt en spiller dertil på leje ophold."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
sådan har det ihvertfald været tidligere ved ikke hvor etableret samarbejdet er fortsat - FCM begyndte da at udleje til deres egen portugisike klub?Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Er lidt i tvivl om hvorvidt vi kan etablere et samarbejde med dem, så vi kan udleje spillere til dem. De har over de sidste år udviklet sig til at være Lille-Herning.
Men så må man jo kigge videre - Kolding kommer ikke op, og turen dertil er da ikke meget længere, så bør da være en mulighed. Vejle tager jo også turen ned - måske der er en mulighed der.
Tænker bare en spiller som Friis inde centralt, og særligt hvis Sandberg kommer tilbage - så er der langt til spilletid. Nu har han fået et år med træning på første holdet - nok godt at få ham ud og spille nogle minutter.
Det samme med Magnus Andersen.
Det vil potentielt også give plads til at man kan bringe 1-2 akademi spillere op i truppen, der så kan bruge 1. år på at vende sig til prof. livet.
- Likes 2
Comment
-
FCF skal vinde deres sidste kamp 4-0Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Vi skal bare give RFC stryg i morgen og så skal de have stryg igen i Parken mens Fredericia må slå et SIF hold der intet har at spille for i sidste runde … men når de ikke slår VB i dag er de lidt udenom det selv .. VB har ikke noget at spille for .. de spiller for overlevelse..
Så skal vi slå Randers 7-0 og FCK skal også vinde 7-0...så rent matematisk er det ikke ovre, meeeeeen.
99,99999999% på de er rykket ned
Comment
Comment