Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    https://campo.dk/2026/04/29/gang-i-s...sferaktivitet/

troels regner med mindst 4 tilgange mere
    Nu må vi se hvilken kvalitet spillere de kan hente, men 4 tilgange vil jeg da mene er en smule konservativt hvis vi skal rykke os.

- men med et par afgange så kan der også blive plads til flere.

Tænker også en spiller som Sandberg regner man vel med at få tilbage, men der er vel også et ret stort spørgsmålstegn ved ham. Har han rykket sig nok? Så kan da være man lige vil se ham an i opstarten og så kan det være han skal videre igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Muligvis, men håber det godt nok ikke.
      16 mål i 133 2.bundesliga kampe som 28 årig, lyder som en spiller der i så fald ville skulle være 4 valg ift. dem vi har nu.
      Hvis man læser tyske medier/fanfora så tegner der sig et billede af en angriber, hvis spidskompetence er pres- og løb i dydben. Han er ikke targetman eller klassisk førsteangriber, men mere en holdspiller med et stort løbepensum.

det lyder ret meget som en Zorniger-spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Nu må vi se hvilken kvalitet spillere de kan hente, men 4 tilgange vil jeg da mene er en smule konservativt hvis vi skal rykke os.

- men med et par afgange så kan der også blive plads til flere.

Tænker også en spiller som Sandberg regner man vel med at få tilbage, men der er vel også et ret stort spørgsmålstegn ved ham. Har han rykket sig nok? Så kan da være man lige vil se ham an i opstarten og så kan det være han skal videre igen
        Jeg synes da at en spiller af kvalitet til hver kæde rykker os godt, ift til niveauet af dem vi siger farvel til, så kommer det selvfølgelig an på kvaliteten af den enkelte spiller - men jeg gætter ikke på man siger farvel til Trybull, Mads Abrahamsen eller Grubbe for at hente spillere med samme niveau. Selvølgelig vil man da hente spillere der rykker truppen - ligesom Anssi i vinters.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvis man læser tyske medier/fanfora så tegner der sig et billede af en angriber, hvis spidskompetence er pres- og løb i dydben. Han er ikke targetman eller klassisk førsteangriber, men mere en holdspiller med et stort løbepensum.

det lyder ret meget som en Zorniger-spiller.
          Helt enig.

Desuden er manden transferfri.

Ikke nok med han lyder som en Zorniger spiller, han lyder også som en TB spiller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Mit gæt er det er en central forsvarsspiller, en venstreback, en midtbane/10’er og en angriber.

Derudover er målmandspositionen, jo også et issue. Vil man have Eskildsen som første reserve efter Myhra?

Spændende vindue.
            BP stopper, mon ikke man bliver nødt til at sælge Julius, og Gomez tænker jeg godt man vil af med. Så lugter det mere af to centrale forsvarsspillere. Bürgy har desuden udløb sommeren 27 - og tænker ikke man kommer til at forlænge hans kontrakt. Så et solidt og erfarent stopper par ind nu, Yaya som backup og mon så ikke der er en fra akademiet på vej - som man så kan spille ind over de næste 2-3 sæsoner.

PT har vi også rigeligt med midtbane folk; Falk, Ejdum, Ouedraogo og Arp som startere med Suhonen og Bonde som de første backups plus en mulig retur for Sandberg (og så håber jeg på man får lejet Friis ud) Jeg vil gerne have en dygtig midtbane mere ind - men tænker næsten det kræver at Bonde tager videre.

edit: og så glemte jeg endda Martin til midten - han presser sig jo også godt på derinde.
            Last edited by mhbp; i går, 21:53.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Helt enig.

Desuden er manden transferfri.

Ikke nok med han lyder som en Zorniger spiller, han lyder også som en TB spiller.
              Det er der flere der gør

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

4 tilgange, det skal der jo nok komme, Juel-Sandberg, Abdou Wadou Sarr, Markus Jensen og en fra U19

Ved godt det ikke bliver sådan, men gratis omgang, at sige det, når han formulerer det med lige præcis de ord.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  4 tilgange, det skal der jo nok komme, Juel-Sandberg, Abdou Wadou Sarr, Markus Jensen og en fra U19

Ved godt det ikke bliver sådan, men gratis omgang, at sige det, når han formulerer det med lige præcis de ord.
                  Det eneste vi kan være sikker på når TB udtaler sig, er vi ikke kan være sikker på noget.

Comment

Working...
                  X