Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Alligevel noget af et postulat.
    Er du sikker på at AZ ikke bare mener Mccoy er den bedste VB vi har i truppen pt?
    Jeg vil tro Zorniger har gjort sig overvejelser omkring hvor det giver bedst mening de 2 spiller.
    Kunne man vende de 2 s McCoy kom på højre? Sikkert.
    Der er ingen tvivl om Uwusu er bedre med venstre end McCoy.

Jeg er bare overbevist om Uwusu bliver anset som den bedste hb så længe vi har glæde af ham i klubben.

Hvis McCoy var bedre ville han vel spille der.

Efter sommerferien kommer han over i den rigtige side. Så for vi at se hvad han kan præstere på hb. Tænker det nok skal blive godt.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Lad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.
    Han er ikke engang den bedste hb i OB.
    Han spiller vb pga Uwusu er bedste hb i OB.

Man kan også være for stribet.
    Alligevel noget af et postulat.
    Er du sikker på at AZ ikke bare mener Mccoy er den bedste VB vi har i truppen pt?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.

2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.

3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)
    Kan man være for stribet? Både ja og nej.

Nogen gange kan man overvurdere egne spillere så det bare bliver dumt.
    Rasmus Falk har været en af de største profiler de sidste 15 år i superligaen uden at være i nærheden af landsholdet.

McCoy kan helt sikkert blive en god superliga spiller.

Udenlandsk eventyr i Holland/Belgien ja.

Landsholdsspiller nej det tror jeg ikke på. Primært pga af han er teknisk meget svag.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Lad os nu lige slå fast en gang for alle. McCoy er ikke i nærheden af landsholdet. Ikke nu, og ikke i fremtiden.

1. Jeg tænker heller ikke McCoy er specielt tæt på Brian Riemers landshold, men alle der på nogen måde er inde omkring det danske u21 landshold bør også være på a-landstrænerens radar.

2. At påstå at McCoy ikke er i nærheden af landsholdet heller ikke i fremtiden som du skriver, vil jeg mene er en rimelig frisk forudsigelse om fremtiden.

3. At sige at man kan være for stribet er jeg IKKE enig i….., man kan ALDRIG blive for stribet ;-)

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Goddag mand, økseskaft
    Præcis ;-)

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Leave a comment:

replied

Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.

Provokation lever af:
    • Reaktion
    • Følelsesmæssig respons
    • Diskussion
    Det, du beskriver, handler sjældent om “en svær personlighed” og meget oftere om:
    • Manglende kognitive forudsætninger
    • Manglende følelsesmæssig udvikling
    • Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer
    Goddag mand, økseskaft

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Hvad har jeg ødelagt

Okay, men hvorfor må jeg ikke bringe lidt realisme (anden holdning) ind i Ådalens lejrbåls-/højskolestemning
    Her er det afgørende: Man kan ikke pædagogisere sig til refleksion, som personen ikke har forudsætninger for.

Provokation lever af:
    • Reaktion
    • Følelsesmæssig respons
    • Diskussion
    Det, du beskriver, handler sjældent om “en svær personlighed” og meget oftere om:
    • Manglende kognitive forudsætninger
    • Manglende følelsesmæssig udvikling
    • Overlevelsesstrategier fra tidligere relationer

Leave a comment:

• newbenji
    replied

Så du mener seriøst, at han kan/vil slå Bah, Mæhle, Nissen, Høgsberg, Dorgu, Kristiansen, Gaaei, Frese, Jelert, Roerslev, Bak m.fl. i den nærmeste fremtid og komme i landsholdstruppen ? Vi er superoptimister på Fyn, meeeen

Tror ikke DBU ser Nations League som en træningsturnering
    Nu har det landsholdt jo vist vi hører til på lavere hylde med den træner :-D

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Marcus Mc Coy er ikke tæt på at blive udtaget til landsholdet, det vil jeg altså lige slå fast.

Han var indskifter på u21 sidst og er 20, han er ikke noget supertalent.

Jeg forstår godt at fans lader sig rive med.

Leave a comment:

replied

Online: Man kan sgu altid regne med dig når det kommer til at ødelægge en god OB stemning.
    Hvad har jeg ødelagt

Okay, men hvorfor må jeg ikke bringe lidt realisme (anden holdning) ind i Ådalens lejrbåls-/højskolestemning

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - så bør han da også være tæt på en A-landsholdsudtagelse

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Beklager, lægger mig fladt ned... han har spillet én kamp, hvor han blev indskiftet med 27 minutter igen mod Wales i Vejle
    Online: Man kan sgu altid regne med dig når det kommer til at ødelægge en god OB stemning.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Beklager, lægger mig fladt ned... han har spillet én kamp, hvor han blev indskiftet med 27 minutter igen mod Wales i Vejle
    præcis - så bør han da også være tæt på en A-landsholdsudtagelse

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han har spillet for u21

Leave a comment:

Working...
X