Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
    Havde håbet på vi havde købt Theo, men kan godt se at vi måske ikke var interesseret i at indløse frikøbsklausulen (var den 7,5 millioner?) og han var højst sandsynligt ikke interesseret i en sæson mere med udsigt til at være reserve.

Owusus afgang giver kun mening hvis vi henter en back ind som er bedre. Om det er til højre eller venstre side er lidt ligegyldigt, men det skal være en hvor vi ikke er tvivl om den nye spiller er bedre end Owusu.
    Ikke i tvivl om at McCoy skal spille højre back og så går man vel efter en bedre VB end Adam .. ellers bliver det Adam ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er jo strategien .. har man to nogenlunde lige gode spillere så vinder talentet.
      Owusu vil gerne forlænge men har vel ønsket to eller tre år mens TB vel har ønsket maks. et år.

Seks spillere ud må være fem spillere ind. Tænker ikke at Theo bliver erstattet da der var en keeper for meget.
      og det er inden salg. Askou lugter langt væk af en afgang, Grot? hvad med Bonde - vil han ud og spille de sidste par år af hans karriere eller er han tilfreds med en backup rolle? Og så håber jeg da man finde en bedre venstreback - så hvad med Adam?

Af de seks vi ved der forlader OB er det jo reelt kun Owusu der er fast mand - så mon ikke nogle af pladser bliver fyldt op med talenter fra akademiet. Men håber da en 2-3 etablerede spillere kommer ind - så vi samlet set får en styrket trup.

Uanset - Troels får nok at se til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        LO har været en god mand. Jeg synes, han særligt i starten var en smule overvurderet. Boldfast - men også i nogen grad en alibispiller.

MM er allerede nu bedre og skal have højrebacken fast fra næste sæson.

Så jeg forstår det godt, omend jeg også sagtens kunne se det rimelige i at have ham som trupspiller et par år mere.
        ved jeg ikke om jeg er enig i. Var McCoy bedre så startede han vel over Owusu. Men han tager nogle virkeligt gode skridt fremad - og at have ham som højreback - fint.

Men med Owusus afgang, Adams manglende defenssive niveau så skal vi gerne have fundet en ny vb til starter - og have min. en backup ind - der så skal kunne dække begge pladser.

Med al den snak om kontinuitet - der forstår jeg det ikke, man har en erfaren kvalitetsspiller - der gerne vil klubben, har været her 3 år, gerne ville tage en tørn mere - han kan dække begge pladser. Og for den sags skyld kan han vel også spille på midten...det svækker holdet.

Men lad os se hvad Troels bringer ind til sommer - det kan ændre min opfattelse af denne beslutning. Men lige nu ligner det en fejl for mig at se.

Comment

Jeg håber og tror, at man ikke skal se det som et decideret fravalg af Owuso, men mere et tilvalg af noget andet.

Imo ér Owuso ikke nogen top 6 spiller, men synes heller ikke at han er skræddersyet til spillestilen vi har købt ind på.
          Tror også at han kunne være en af grundene til, at vi fans har svært ved for alvor at se den der rock and Roll spillestil.
          Da han er mere tiki taka og kører kuglen rundt, og ikke jeg løber igennem manden typen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
            Havde håbet på vi havde købt Theo, men kan godt se at vi måske ikke var interesseret i at indløse frikøbsklausulen (var den 7,5 millioner?) og han var højst sandsynligt ikke interesseret i en sæson mere med udsigt til at være reserve.

Owusus afgang giver kun mening hvis vi henter en back ind som er bedre. Om det er til højre eller venstre side er lidt ligegyldigt, men det skal være en hvor vi ikke er tvivl om den nye spiller er bedre end Owusu.
            Ikke i tvivl om at McCoy skal spille højre back og så går man vel efter en bedre VB end Adam .. ellers bliver det Adam ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
              Jeg håber og tror, at man ikke skal se det som et decideret fravalg af Owuso, men mere et tilvalg af noget andet.

Imo ér Owuso ikke nogen top 6 spiller, men synes heller ikke at han er skræddersyet til spillestilen vi har købt ind på.
              Tror også at han kunne være en af grundene til, at vi fans har svært ved for alvor at se den der rock and Roll spillestil.
              Da han er mere tiki taka og kører kuglen rundt
              , og ikke jeg løber igennem manden typen.
              altså jo - men det er han jo langt fra ene om at være "skyldig" i. Falk...Bürgy nede i forsvaret bare for at nævne et par stykker.

Mit problem er at jeg ikke har den store tiltro til man kan hente noget bedre ind. Mangler jeg at se, sådan for alvor. Så det bliver spændende at se hvad der sker til sommer, for det er alt andet lige en erfaren kvalitetsspiller man vælger at lade gå.

Comment

Kan det tænkes at der har været snak med Owusu om kontraktforlængelse, og man bare ikke kunne blive enige om løn/længde/klausuler osv ?

jeg har ikke læst andet end overskrifter, så jeg er ikke up-to-date, så beklager hvis det er et smådumt spærgsmål :-D
                Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Working...
                X