Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Som du selv skriver så er meget vel afhængig af hvad Theo har tænkt sig skal ske, også lidt om TB m.fl. vil købe Theo for den option der er indbygget i hans nuværende aftale.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
forståeligt - men vil OB også ud og finde ny keeper? Rigeligt med andre positioner man skal kigge på. Og jeg har svært ved at tro Sander vælger at blive. Og så er Hansen vel en fornuftig backup at have
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
CE vil hellere spille i Odense end i 2. Bundesliga
https://www.facebook.com/viaplayspor...uZnsBsPDMpej9lBelieve OB
Comment
-
Bare så man lige husker at læse det, at det er ikke CE der udtaler det ;-)Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCE vil hellere spille i Odense end i 2. Bundesliga
https://www.facebook.com/viaplayspor...uZnsBsPDMpej9l
Comment
-
helt ærligt - jeg håber det ikke.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægCE vil hellere spille i Odense end i 2. Bundesliga
https://www.facebook.com/viaplayspor...uZnsBsPDMpej9l
Han vil naturligvis skulle gå helt vildt meget ned i løn - men vil stadig være en dyr spiller, og så er det godt nok en dyr og aldrende midtbane vi har os pludselig. Og med mindre Thorborg åbner endnu mere op for tegnedrengen - hvad skulle så være meningen? endnu en 7. eller 8. plads?
- Likes 2
Comment
-
Tænker ikke en 7.plads er tilfredsstillende næste sæson.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt ærligt - jeg håber det ikke.
Han vil naturligvis skulle gå helt vildt meget ned i løn - men vil stadig være en dyr spiller, og så er det godt nok en dyr og aldrende midtbane vi har os pludselig. Og med mindre Thorborg åbner endnu mere op for tegnedrengen - hvad skulle så være meningen? endnu en 7. eller 8. plads?
- Likes 2
Comment
-
håber jeg da virkelig heller ikke.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Tænker ikke en 7.plads er tilfredsstillende næste sæson.
Men skulle man bringe Eriksen ind - så vil det for mig at se være som man ser i NFL når de går "all in" - nu skal der vindes trofæer og så må det at tænke langsigtet skubbes til side.
Og Eriksen i sig selv ser jeg ikke som værende nok til at vi kan, hvis ikke spille om mesterskaber - så ihvertfald medaljer, så derfor skal der bringes endnu flere kvalitetsspillere ind - der er klar til at præsterer.
- Likes 1
Comment
-
Meget enig. Eriksen skal virkelig gå på kompromis med sine lønkrav, før det for mig vil give mening for os at hente ham. Desuden så er jeg heller ikke vild med idéen om en midtbane med ham og Falk. Den kan meget, meget nemt blive løbet over ende.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
håber jeg da virkelig heller ikke.
Men skulle man bringe Eriksen ind - så vil det for mig at se være som man ser i NFL når de går "all in" - nu skal der vindes trofæer og så må det at tænke langsigtet skubbes til side.
Og Eriksen i sig selv ser jeg ikke som værende nok til at vi kan, hvis ikke spille om mesterskaber - så ihvertfald medaljer, så derfor skal der bringes endnu flere kvalitetsspillere ind - der er klar til at præsterer.
Comment
-
altså for 3 år siden, havde det nok været en anden sag...men mener løbet er kørt.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Meget enig. Eriksen skal virkelig gå på kompromis med sine lønkrav, før det for mig vil give mening for os at hente ham. Desuden så er jeg heller ikke vild med idéen om en midtbane med ham og Falk. Den kan meget, meget nemt blive løbet over ende.
Lidt lige som der blev fantaseret om at få Daniel Høegh hjem igen - det skulle også have været for 3-4 år siden for at det havdfe givet mening.
Lad os istedet få nogle yngre erfarne profiler ind som "stiverne" i korsettet og så bruge de sidste pladser på akademister
- Likes 1
Comment
-
Det er jeg enig i, hvis CE ender i OB så tror jeg han gør det fordi han VIL OB, og på ingen måde for at tjene den sidste skilling. Jeg tænker også at en bundesligaspiller kan bruges i OB og specielt på en 10er position. Jeg kan dog også være lidt betænkelig for om han spiller lidt hazard med hans eftermæle HVIS han ikke lever helt op til forventningerneOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægCE har tjent de penge han skal - tænker jeg. Tror ikke, det gør den helt store forskel for ham, hvad han potentielt kunne få i OB.
Jeg forstår, hvad I mener, men jeg tror også, at I undervurderer, hvor god CE er. To sæsoner hos os som 10er ville jeg anse som helt fantastisk!
Believe OB
Comment
-
jeg er ikke i tvivl om at Eriksen stadig ville være rigtig god - mit problem er trupsammensætningen. Og igen - for det skal give mening skal det være fordi man vil trykke på den berømte speeder og gå efter noget, noget mere end top 6 ihvertfald. Og der tror jeg ikke Eriksen i sig selv vil være nok til at løfte holdet - og så skal Thorborg åbne op for tegnedrengen - dyre, kvalitetsspillere bringes ind i større stil. Og det kan jeg ikke se vi skulle være klar til.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægCE har tjent de penge han skal - tænker jeg. Tror ikke, det gør den helt store forskel for ham, hvad han potentielt kunne få i OB.
Jeg forstår, hvad I mener, men jeg tror også, at I undervurderer, hvor god CE er. To sæsoner hos os som 10er ville jeg anse som helt fantastisk!
- Likes 2
Comment
-
jeg nævnte det i dagens kamptråd, men den druknede nok lidt; McCoy som muligt sommersalg?
Jeg er med på vi har en lang kontrakt og ikke er tvunget til at sælge - modsat Julius. Men syntes han tager nogle store skridt og vil da ikke helt afvise at det kan ende sådan.
Plus farvel til Julius, man forlænger ikke med Owusu og Adam skal der findes en erstatning for - det er et helt nyt forsvar vi kigger ind i.
- Likes 1
Comment
-
Det gør vist ikke så meget med et nyt forsvar :-)Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg nævnte det i dagens kamptråd, men den druknede nok lidt; McCoy som muligt sommersalg?
Jeg er med på vi har en lang kontrakt og ikke er tvunget til at sælge - modsat Julius. Men syntes han tager nogle store skridt og vil da ikke helt afvise at det kan ende sådan.
Plus farvel til Julius, man forlænger ikke med Owusu og Adam skal der findes en erstatning for - det er et helt nyt forsvar vi kigger ind i.
men lidt ærgerligt at så snart vores unge akademispillere spiller et par gode kampe så bliver de hypet op til salg .. først Ejdum, så Julius og nu McCoy … de kommer ned på jorden igen og får optur igen før de finder deres niveau .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Høgh har så lige scoret mod FCK. Deres bedste midtstopper.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså for 3 år siden, havde det nok været en anden sag...men mener løbet er kørt.
Lidt lige som der blev fantaseret om at få Daniel Høegh hjem igen - det skulle også have været for 3-4 år siden for at det havdfe givet mening.
Lad os istedet få nogle yngre erfarne profiler ind som "stiverne" i korsettet og så bruge de sidste pladser på akademister
Comment
Comment