Kom til at tænke på vores målmandssituation. Sander som anden keeper, men kun på leje - og Martin Hansen har man da kontrakt med en sæson mere. Giver det nogen mening overhovedet? Medmindre man går med planer om at signe med Sander på en permanent.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Tænker jeg ikke at Sander har interesse i. Tænker det bliver Myhra og HansenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægKom til at tænke på vores målmandssituation. Sander som anden keeper, men kun på leje - og Martin Hansen har man da kontrakt med en sæson mere. Giver det nogen mening overhovedet? Medmindre man går med planer om at signe med Sander på en permanent.
En sjov detalje fra i går som i mit hoved ikke gav mening var, at på et tidspunkt var der en spilafbrydelse hvor AZ lige kalder en gruppe spillere sammen. Derefter vender han sig om mod bænken og peger på Theo Sander, at han skal komme ned og være med i deres lille møde. Som den eneste fra bænken. Det eneste han gjorde var at stå og lytte. Det syntes jeg sgu var lidt underligt
- Likes 1
Comment
-
Mon ikke det har noget at gøre med at hjælpe Ismahila..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker jeg ikke at Sander har interesse i. Tænker det bliver Myhra og Hansen
En sjov detalje fra i går som i mit hoved ikke gav mening var, at på et tidspunkt var der en spilafbrydelse hvor AZ lige kalder en gruppe spillere sammen. Derefter vender han sig om mod bænken og peger på Theo Sander, at han skal komme ned og være med i deres lille møde. Som den eneste fra bænken. Det eneste han gjorde var at stå og lytte. Det syntes jeg sgu var lidt underligt
Taler han ikke fransk? Det er et sprog Sander ogås kan.
Theo stod ihvertfald ved siden af Ismahila
Comment
-
Jo Sander fungere som tolk. Han har fransk mor tror jeg. Så gerne man køber Sander som 2.målmand. Han kommer jo ikke til at stå I FCK.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Mon ikke det har noget at gøre med at hjælpe Ismahila..
Comment
-
Det gør Bürgy også,men mon ikke han skulle være fokuseret på informationen frem for at oversætte.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Mon ikke det har noget at gøre med at hjælpe Ismahila..
Comment
Comment