Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    God muligt at Christian Eriksen er på markedet igen i sommeren. Wolfsburg præsenterer sig som en nedrykkere og er i største nedrykningsfare. CE vil vel næppe gå med i 2 Bundesliga.
    og mon han så vil til superligaen? Og skulle det endelig blive en mulighed - altså et eller andet sted ville det da være smukt at se ham i OB, sammen med Falk. Men to 34 årige inde centralt, dyre spillere og syntes jo i forvejen vi står og mangler både fart og fysik derinde.

Smider man den slags penge på bordet for Eriksen - så skal man også være villig til at investerer massivt i resten af truppen - ellers giver det ingen mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og mon han så vil til superligaen? Og skulle det endelig blive en mulighed - altså et eller andet sted ville det da være smukt at se ham i OB, sammen med Falk. Men to 34 årige inde centralt, dyre spillere og syntes jo i forvejen vi står og mangler både fart og fysik derinde.

Smider man den slags penge på bordet for Eriksen - så skal man også være villig til at investerer massivt i resten af truppen - ellers giver det ingen mening.
      Hellere Falk end Eriksen. Falk er en leder. Det er Eriksen, med al ære og respekt for hans store fodboldmeritter, ikke. Selvom tempoet i Superligaen alt andet lige må være lavere end i Bundesligaen, har han ikke samme løbevilje som Falk, som er mere en tovejsspiller. Én (god) 34-årig centralmidt er nok, især hvis vi skal spille som en aggressiv bisværm. At han vil være top-3 i ligaen teknisk, betyder ikke så meget hvis han ikke har benene til at sprinte frem og tilbage.

Og ja, jeg er måske...nej, jeg ER farvet af, at han i sommer hellere ville til en tysk bundklub og tilmed skrev 2-årig kontrakt med den. En etårig kunne i mine (for ham, ligegyldige) øjne retfærdiggøres med henblik på VM. Kontraktlængden var med afstand det tydeligste signal for mig om, at han ingen intention havde om at slutte i striber. Og det er på et eller andet plan fair nok; han kan ikke forventes at have samme tilknytning til OB som Falken.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Helt enig. Manden er blevet for gammel nu til at kunne gøre en forskel.
        Falk er god i OB, men brænder jo heller ikke banen af i hver kamp. Kan sagtens følge ideen om de 2 drenge i OB, men tror ikke på det vil blive en succes.

Comment

Jeg er også skuffet over at Eriksen ikke kom hjem i sommer, og ja han er ved at være godt op i årene.
          Til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at han offensivt nemt ville kunne skille superligaen ad, når han lige pludselig for endnu længere tid til at træffe beslutninger, kontra i BL og PL

Comment

Jeg kommer ikke til at forstå hvordan man kan være skuffet over, at Eriksen ikke skiftede hjem til en Superliga oprykker i sommers, uanset hans kærlighed til klubben.….

Ja jeg vil da elske at han kom hjem, men altså, manden kan stadig spille fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Jeg kommer ikke til at forstå hvordan man kan være skuffet over, at Eriksen ikke skiftede hjem til en Superliga oprykker i sommers, uanset hans kærlighed til klubben.….

Ja jeg vil da elske at han kom hjem, men altså, manden kan stadig spille fodbold.
              Den der kærlighed til klubben … han spillede ungdomsbolig i OB i 3 år efter at han havde været i Middelfart i 10 år.
              Efter OB var han ungdomsspiller i Ajax i 2 år før han kom på 1. holdet og det tog fart ..

Hjem til OB er vel ret højt sat … mere en fan ting end andet …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Den der kærlighed til klubben … han spillede ungdomsbolig i OB i 3 år efter at han havde været i Middelfart i 10 år.
                Efter OB var han ungdomsspiller i Ajax i 2 år før han kom på 1. holdet og det tog fart ..

Men det er vel også det ypperste at være....
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tja, han har hus et stenkast fra Ådalen, han genoptrænede der efter sit hjertestop, hans børn har været på fodboldskole i OB, han lægger navn til OBs største ungdomsturnering. Det er altså ikke bare far-fetched fandrømme, at han har et særligt forhold til klubben.

Comment

Working...
                  X