Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det kunne man håbe. Ideelt set sælges Gomez og Bürgy også, så vi kan få købt en gedigen forsvarsgeneral der kan spille med Bojang eller Askou (som jeg dog godt kan se for mig blive solgt). Og så en opgradering på venstre back. Forlæng med Owusu, selvom det tyder på at han ikke fortsætter efter sommer. Ellers havde de vel nået til enighed nu.
-
Jeg tror nu ikke der bliver så meget gang i svingdøren til sommer som folk tror/håber.
Troels har været meget klar i talen om at kontinuitet er vigtigt, og tiderne med 7-8 ind og 7-8 ud er forbi, da det skaber for stor utryghed i truppen med så mange nye hele tiden.
Jeg tror max vi henter 3-4 spillere, og sikkert det samme ud.
Ud kunne være:
- Askou (fordi han gør det så godt og hvis han ikke vil forlænge er det nu vi skal have penge for ham)
- Ejdum (samme historie som Askou)
- Trybull (stopper)
- Bjørn (stopper)
- Og så kunne jeg se udlejning af Martin, hvis han ikke kommer tættere på spilletid
Ind:
- en midterforsvar
- en venstre back
- en angriber, hvis man ikke mener Legolas er tæt nok på de andre (og så skal han måske også udlejes)
- en god mulighed der opstår
Så er alt jo relativt om det er gang i svingdøren
- Likes 1
Comment
-
Der må næsten kommer mere ud, når Sander, Bjørn, Trybull er selvskrevne.
Grubbe luftede at han spillede for lidt, siden da er det blevet til ligeså lidt spilletid.
Gomez og OB må vel begge være interesseret i at skilles, og med Gomez fysiske pakke, så kan man nok altid finde en arvesager.
Afslutningsvis tænker jeg ikke, at vi kan undgå 1-2 profil salg.
Så imo ender vi på 6-8 afgange til sommer.
- Likes 1
Comment
-
Med den trup vi har nu er der ihverfald 5-7 mand der ryger ud. Du glemmer også Grubbe og Theo Sander som også er væk. Og Abrahamsen får måske ikke forlænget.Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg tror nu ikke der bliver så meget gang i svingdøren til sommer som folk tror/håber.
Troels har været meget klar i talen om at kontinuitet er vigtigt, og tiderne med 7-8 ind og 7-8 ud er forbi, da det skaber for stor utryghed i truppen med så mange nye hele tiden.
Jeg tror max vi henter 3-4 spillere, og sikkert det samme ud.
Ud kunne være:
- Askou (fordi han gør det så godt og hvis han ikke vil forlænge er det nu vi skal have penge for ham)
- Ejdum (samme historie som Askou)
- Trybull (stopper)
- Bjørn (stopper)
- Og så kunne jeg se udlejning af Martin, hvis han ikke kommer tættere på spilletid
Ind:
- en midterforsvar
- en venstre back
- en angriber, hvis man ikke mener Legolas er tæt nok på de andre (og så skal han måske også udlejes)
- en god mulighed der opstår
Så er alt jo relativt om det er gang i svingdøren
Og der skal helt sikkert sælges 1-2 mand.
Så er det muligt at det kun hedder 4-5 stykker ind incl Akademister. Men det er helt sikkert i et niveau der kan betegnes som “gang i svingdøren” IMO
Comment
-
Enig. Og 1-2 mindre ind da truppen måske lige er stor nok numerisk.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægDer må næsten kommer mere ud, når Sander, Bjørn, Trybull er selvskrevne.
Grubbe luftede at han spillede for lidt, siden da er det blevet til ligeså lidt spilletid.
Gomez og OB må vel begge være interesseret i at skilles, og med Gomez fysiske pakke, så kan man nok altid finde en arvesager.
Afslutningsvis tænker jeg ikke, at vi kan undgå 1-2 profil salg.
Så imo ender vi på 6-8 afgange til sommer.
Comment
-
Så vi er ude i en ny opbygning af holdet igen? 25% af truppen væk til sommer.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med den trup vi har nu er der ihverfald 5-7 mand der ryger ud. Du glemmer også Grubbe og Theo Sander som også er væk. Og Abrahamsen får måske ikke forlænget.
Og der skal helt sikkert sælges 1-2 mand.
Så er det muligt at det kun hedder 4-5 stykker ind incl Akademister. Men det er helt sikkert i et niveau der kan betegnes som “gang i svingdøren” IMO
Ærgerligt hvis det går sådan.
Comment
-
Altså lyder sgu spændende.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSFÅ Brix & Davidsen spekulerer i at Ejdum og Askou sælges til sommer som profiler og bringer en hulens masse millioner i kassen som geninvesteres i holdet i endnu et gear skifte på budgettet. Minimum 2 profiler i Falk/Arp klassen og ellers bare af med det tynde øl. Noget i den stil
Jeg hører også at vi får en travl sommer og OB vil være fremme i skoene for at forstærke truppen markant. Specielt hvis vi får solgt dyrt. Det havde helt sikkert være bedre hvis vi var havnet i top 6 som havde givet flere penge at handle for mm vi kommer i gennem nåleøjet og kommer i europa.
Det bliver en spændende sommer med gang i svingdøren
Jeg skal nok lige se det før jeg tror det
Comment
-
Det er vel næppe opbygning hvis man sælger 1 fra start 11 og rydder ud i dem der er næsten ikke spiller. Hvis man samtidig erstatter dem med store profiler og akademi spillereOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så vi er ude i en ny opbygning af holdet igen? 25% af truppen væk til sommer.
Ser det mere som en oprustning. Og en nødvendig en af slagsen
- Likes 1
Comment
-
det er ikke dig og hvad du hører jeg stiller spørgsmålstegn ved.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Helt fair. Men jeg siger jo kun at jeg hører lidt af det samme som de nævner i SFÅ som nok ikke er grebet ud af den blå luft
Jeg skal lige se Troels (og Thorborg) gå ud og forstærke truppen markant...det er her jeg har mine tvivl.
Men håber da virkeligt at man vil noget mere.
Comment
-
man har vel endnu ikke fået ryddet helt op i truppen, BP beholdt man jo - vel også som en overgangsfigur, god for kulturen. Grubbe har jo desværre bare vist sig ikke at være god nok, Trybull har man ikke villet bruge.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Skal man være mere hård i det kan man vel også sige at Bürgy, Bonde og nok også Gomez, måske endda Adam er eller har været nogle overgangsfigurer. Man skulle have nogle ind der kunne først sikre overlevelse - skete ikke, så rykke op og dernæst etablerer holdet. Men vil man et skridt op - så er der en del af dem der bare ikke er gode nok, og ikke har en alder hvor man kan udvikle på dem.
Og så skal der vel bare gerne være en løbende udskiftning i truppen.
Så ærgerligt vil jeg da ikke mene det er.
- Likes 2
Comment
-
For det gjorde man ikke med Falk, Arp, Ganaus og Ouedraogo eller hvordan?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er ikke dig og hvad du hører jeg stiller spørgsmålstegn ved.
Jeg skal lige se Troels (og Thorborg) gå ud og forstærke truppen markant...det er her jeg har mine tvivl.
Men håber da virkeligt at man vil noget mere.
Comment
-
Både-/ og. Trybull, Sander, Grubbe, Bjørn, Abrahamsen og måske Gomez er ikke en del af start11, så tabet er til at overskue i forhold til kontinuiteten.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er værre med Owusu der også står til at forlade os.
Kan leve med afgangene (forbehold for profilsalg) hvis der bare kommer nogle stykker der er tættere på start11 så vi samlet set hæver niveauet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
jo for fanden da - jeg har hele tiden sagt at det er gode signings der er blevet lavet siden Troels er kommet til.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
For det gjorde man ikke med Falk, Arp, Ganaus og Ouedraogo eller hvordan?
Men mener stadig man tog foden fra speederen, Falk, Arp og Ganuas - og så gik der for lang tid før vi fik hentet til midtbanen.
Og reelt set stod man jo stadig tilbage med en trup hvis kvalitet ikke var til mere end at man sagde overlevelse.
Det er der naturligvis mange grunde til - der er kontrakter man ikke bare lige har kunnet komme ud af, og selv om jeg syntes Troels lægger for meget vægt på "kontinuitet" så havde det nok ikke været godt at skifte et helt hold, selv hvis man havde kunnet.
Men skal man opruste markant - så skal man nok også reducere antallet af akademister der ikke er i nærheden af spilletid - og man skal nok ud og rent faktisk købe nogle profiler.
Comment
Comment