Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træning torsdag 31/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ved sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Ved sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!
      sjov tanke, 35 år og han besidder vel ikke harens vigtigste våben 😄 men rutine og overblik må han have. Kan han evt. spille en 6'er foran forsvaret og bruge sin store fysik og fine teknik, hvis det overhovedet er mulighed at han havner i OB.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        sjov tanke, 35 år og han besidder vel ikke harens vigtigste våben  men rutine og overblik må han have. Kan han evt. spille en 6'er foran forsvaret og bruge sin store fysik og fine teknik, hvis det overhovedet er mulighed at han havner i OB.
        i min optik skal han være fronangriber men hvad spillede han til træningen ?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          sjov tanke, 35 år og han besidder vel ikke harens vigtigste våben  men rutine og overblik må han have. Kan han evt. spille en 6'er foran forsvaret og bruge sin store fysik og fine teknik, hvis det overhovedet er mulighed at han havner i OB.
          Troels?? Er det dig?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Troels?? Er det dig?
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
              Ved sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!
              Jeg er på linje med dig.

              Og jeg synes det er et meget, meget underligt signal at sende, hvis vi på et tidspunkt hvor vi desperat mangler angribere, lader et stort angriber-navn træne med, hvis vi ikke ender med at skrive kontrakt med ham.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Træningen i morgen er det i ådalen eller stadion?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                  Træningen i morgen er det i ådalen eller stadion?
                  Ådalen

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ådalen
                    Fedt, så kan jeg nøjes med, at hoppe over på den anden side af vejen

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                      Fedt, så kan jeg nøjes med, at hoppe over på den anden side af vejen
                      ligger du på sygehuset da?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        ligger du på sygehuset da?
                        Dog ikke, men bor lige ved siden af sygehuset og hunderupskolen ;) - Der er flere huller i hækken lang trænings banerne ..

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                          Dog ikke, men bor lige ved siden af sygehuset og hunderupskolen ;) - Der er flere huller i hækken lang trænings banerne ..


                          Tror også at jeg kigger ned i morgen. Vil lige se "giraffen" mens muligheden er der....

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


                            Tror også at jeg kigger ned i morgen. Vil lige se "giraffen" mens muligheden er der....
                            Også min tanke

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                              Også min tanke

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg er på linje med dig.

                                Og jeg synes det er et meget, meget underligt signal at sende, hvis vi på et tidspunkt hvor vi desperat mangler angribere, lader et stort angriber-navn træne med, hvis vi ikke ender med at skrive kontrakt med ham.
                                Jeg syntes også det virker temmelig suspekt, plus alle de reaktioner og udtalelser klubben er kommet med, virker på mig som om sandheden ikke er kommer helt frem. Det er i hvertfald et meget sjovt sammentræf. Vi må se.

                                Comment

                                Working...
                                X