Ved sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
træning torsdag 31/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægVed sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsjov tanke, 35 år og han besidder vel ikke harens vigtigste våben men rutine og overblik må han have. Kan han evt. spille en 6'er foran forsvaret og bruge sin store fysik og fine teknik, hvis det overhovedet er mulighed at han havner i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsjov tanke, 35 år og han besidder vel ikke harens vigtigste våben men rutine og overblik må han have. Kan han evt. spille en 6'er foran forsvaret og bruge sin store fysik og fine teknik, hvis det overhovedet er mulighed at han havner i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægVed sgu ikke om det bare er mig, undrer mig bare lidt over at Eidur træner med i OB træningstøj, i stedet for bare at ifører sig noget casual motions/træningstøj, På den måde repræsenterer han jo klubben uden at være en del af den "endnu". Ved ikke om det er mig der overfortolker det for hold kæft hvor ville han pynte!
Og jeg synes det er et meget, meget underligt signal at sende, hvis vi på et tidspunkt hvor vi desperat mangler angribere, lader et stort angriber-navn træne med, hvis vi ikke ender med at skrive kontrakt med ham."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg er på linje med dig.
Og jeg synes det er et meget, meget underligt signal at sende, hvis vi på et tidspunkt hvor vi desperat mangler angribere, lader et stort angriber-navn træne med, hvis vi ikke ender med at skrive kontrakt med ham.
Comment
Comment