Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
jeg tænkte nøjagtig det samme.
Nu har han selv sagt at han aldrig har været fast mand i nogle af de klubber han har spillet i før OB, og det er nok det vi ser resultatet af nu. Mega uskarp kamp, hvor vi 3-4 gange får ham i situationer, hvor han nok er den spiller vi normalt vis aller helst vil have netop ham til at være, og så pisser han boldene væk og brænder en direktør.
Som Ejdum spiller i dag kunne han godt få Arps plads, og så kunne han få lov at blive gamechanger og derefter få en landskampspause til at lade batterierne helt op.
Om vi skal spille med 3 eller 4 bagved er jeg i syv sind omkring. Jeg synes vi får noget mere sikkerhed på bolden ved at skifte om. Både Ejdum, Ismahila og Falk er meget boldfaste og får det fordelt godt centralt. Omvendt ser man også noget frygteligt forsvarsspil. FCN lægger eksempelvis en lang Dropbold ned i Owusus og Bojangs side, hvor ingen vælger at dække op. Fcn scorer på den ene og den anden brænder Lind på utrolig vis. Det er helt sikkert ikke afstemt, og det var godt trænerarbejde, både at skifte fra 3 til 4, og så igen skifte om, efterhånden som FCN havde fundet nøglerne til et låse 4-backkæden op.
Det kan han godt være tilfreds med, men jeg kan også godt forstå at sådan en kamp her har trukket tænder ud. OB viste alle deres ansigter frem. Heldigvis var det for en gangs skyld os, som udviste effektivitet i vores gode perioder. Fcn bør jo føre med 2 ved pausen, og de har også overhånden fra de udligner og indtil der mangler et kvarter ca. Derfra lignede de et hold, som har haft et par hårde kampe på det sidste.

Comment