Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 02/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Flot kæmpet og spillet. Macoy skal starte inde istedet for Adam. Flot flot gutter

Comment

Slut!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

slut - 3 dejlige point. Grot er ved at kaste en lunge op kæmpe kamp af ham i dag

er det holdet fra 2. halvleg der møder op - så kan vi godt gå i top 6 og slå AGF ud af pokalen. Er det holdet fra 1. halvleg - så glem det.

Comment

Det er godt nok vildt, det her. Konge kamp af Grot, hvad skete der i halvlegen med ham og hele holdet? De point bringer os væk fra Fredericia og Vejle og vi kommer igen tilbage efter har været bagud. Og vi stadigvæk godt med i kampen om top seks.

Comment

Ren dag og nat, de 2 halvlege. Efter de første 45 min, havde jeg end ikke drømt om det her. Super fedt og vigtigt, men vi skal være mere stabile. Men det kommer forhåbentligt med tiden plus med bedre spiller indkøb.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Niemiec løber alene med bolden gennem midten men sparker forbi.
              Men han er lad i presset. Træls at se på!

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Flot kæmpet og spillet. Macoy skal starte inde istedet for Adam. Flot flot gutter
                Flot indhop af McCoy, men vi stod jo lidt i samme situation i starten af sæsonen. Da han så startede var han elendig

Comment

For ind i helvede hvor var det vigtigt
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Indrømme gerne at jeg i pausen ville have Grot skiftet ud.
                    Godt jeg ikke bestemmer:-)

Comment

Hurra siger jeg bare. Jeg håbede på et enkelt point efter den hårde og lange pokalkamp men efter første halvleg gik det så meget fremad at det var flot og OK at vinde med to mål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Men han er lad i presset. Træls at se på!
                        Det lod Zorniger ham vidst også forstå.

Comment

En kamp hvor vi var heldige at FCN lukkede den ikke allerede i første halvleg.
                          Og så kom den rebirth af Jay-Roy Grot!
                          Hattrick + assist! Hvornår havde vi det sidst???
                          Og så tillykke til trænerteamet som rette det i pausen med en modig systemskifte. Med Ejdum på midtbanen brækkede vi Farums dominans.
                          En fantastisk dag!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                            Samme her!
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Grot skulle være den hurtigste spiller i truppen på topfart.

Han presser ikke godt, men jeg synes det virker tydeligt at det heller ikke er hans rolle. Han fungerer formentlig bare bedst og er mest afgørende når han kan bruge al sin power på rent offensive aktioner.

Det er jo næppe tilfældigt at det er sådan her Grot spiller sin fodbold
                              Nu citerer jeg lige mit eget indlæg fra tidligere, ananas i egen juice mm. Jeg tror Grot ville lave færre mål hvis han skulle løbe mere i pres.

Comment

Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                                der var mange jeg gerne havde skiftet i pausen - virkelig en sløj 1. halvleg. Men flot træner arbejde at få dem til at tro på det i anden. Nu skal vi bare se det fra starten af kampene

Comment

Working...
                                X