Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 02/11/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men er Burgy bedre end Bojang?

Jeg er ikke fodboldfaglig stærk nok til at se hvorfor Burgy får så meget ros og jeg er med på at Yaya laver nogle store fuckups men jeg ser dog, at Burgy sjældent “går til manden” da der er en del spillere han ikke stopper før et mål og jeg ser at Yaya trods alt bliver bedre og bedre.
    Jeg synes jo Bürgy bliver undervurderet. Han begår fejl - ligesom de fleste andre på OB's hold, men jeg synes, han træffer mange gode og rigtige beslutninger. Han er ophavsmanden til målene i Viborg, med sin aflevering i dybden, og så synes jeg faktisk han ofte positionerer sig rigtig fornuftigt. Han er ikke en top-top forsvarsspiller, men han er - sammen med Askou - vores bedste midtstopper i truppen. Efterfulgt af Paulsen, Bojang og Gomez.

Bojang har sindssygt mange interessante kvaliteter, men han er også dét svage punkt i vores opspil og i vores opdækning. Han har fart, fysik og duelstyrke, men han har så nogle alvorlige mangler taktisk og teknisk, hvor han meget nemt bliver udstillet. Det var også tydeligt, at både FCN og BIF havde opdaget dét og lagde presfælder på Bojang, fordi han er nem at kue med bolden. Jeg er ikke decideret utryg ved Bojang, men jeg tænker man skal være indstillet på, at han relativt ofte direkte koster scoringer imod os. Så kan vi håbe, han lægger hurtigt på og får elimineret nogle af de fejl, for det virker som om Bojang har en vanvittig stejl indlæringskurve.

Comment

Working...
    X