Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
    SFÅ er de seneste år gået fra at være en hyggelig fan podcast ( jeg ved godt MA ikke kalder den det) lavet af Martin sammen med hans private venner og netværket fra Ådalen. Jeg lyttede med stor fornøjelse til udsendelserne - også når de var kiksede og begejstringen lettere fanagtig - det var kult.
    I takt med at populariteten fortjent voksede - har SFÅ udviklet sig til et levebrød for MA og med sponsorer, medlemmer og flere formater - desværre har kvaliteten efter min personlige opfattelse ikke fulgt med op - flere af formaterne virker letkøbte - når vennerne skal ophøjes til "eksperter" forsvinder indsigten a la Daniel Lærke Ramming som transferekspert og Peter Brix som vært for maratonudsendelser på over 2 timer ( var det planlagt ??) . Så er der grænsefladerne mellem MA som TV2 journalist og MA som SFÅ ejer - kan man stille kritiske spørgsmål til f.eks Troels Bech og Niels Thorborg - vis velvilje MA er helt afhængig af i forhold til viden og adgang til spillere og trænere?
    Jeg synes man er i en udvikling hvor SFÅ placerer sig mellem to stole - den amatøragtige og hyggelige Fanpodcast og så den kommercielle og professionelt udførte OB journalistik
    Men det er så bare min holdning til den sag
    Det er ikke det hele der er lige godt. Men jeg må sige at det er vildt at en klub med så lidt succes kan have en så tæt dækning. Hellere det her end (tæt på) ingenting. Og da jeg (og du) sikkert ikke har planer om at lave noget bedre, vil jeg vælge at tage hatten for at nogen gider. Tænker ikke at det er mange af de gutter der spinder guld på det medie.

Comment

Working...
    X