Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Jeg tillader mig bare også at tro på spillere vil udvikle sig i systemet med tiden.
Man har ofte nævnt spillere skal bruge et halvt år på at tilpasse sig en ny klub. Groft sagt har vi nok 25 spillere, som pt. er igang med at tilpasse sig nye træningstider, nye træningsøvelser, øget træningsintensitet og en ny spillestil.
Det ser vi tydeligt har sin pris, som kampene har udviklet sig hidtil, men omvendt må vi også formode at flere spillere vil få det ind under huden, når vi dyrker stilen så kompromisløst, som tilfældet er.
Vi ser allerede små fremgange. Adam S har vist en opadgående formkurve (godt nok med et dyk igår). Aschou og Bojang tager gode skridt. Flere vil tage små skridt som tiden går og særligt håber jeg en vinter med turneringspause vil hjælpe til at give Zorniger lidt bedre rum til at gå i detaljen med de ting der skal forbedres, så vi kommer bedre ud.
Jeg synes ikke spillermaterialet er synderligt ringe, men omvæltningerne har været kæmpestore, og det koster nogle grusomme nederlag, når vi er gået ned af en sti som er så ensrettet som Zornigers. En midtstopper til at supplere vores unge kræfter og en konkurrencedygtig 8'er, så når vi et stykke.
Kan vi også finde en venstrefodet VB, som kan konkurrere med Adam, vil jeg heller ikke klage.
Comment