Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Men Zorniger må jo også gerne vise, at han ikke blot er en one-trick pony, men rent faktisk formår at lave ændringer der kan hjælpe holdet, når nu plan A af en eller anden grund ikke fungerer.
    Men der må jeg sige du misforstår hvad Troels har hentet. Zorniger har 1 spillestil. Det har man købt ind på.

Comment

Problemet med Adam (og mange andre af vores spillere) er at hans rolle i AZ's system kræver så meget mere end det han evner. Han skal være gennembrudsstærk, duelstærk, pasningsstærk, klog defensivt, kunne holde sine markeringer på standarder, have overblik, kunne lave indlæg og skabe chancer og assists. Det ér en ekstremt krævende rolle og ikke en jeg tror umiddelbart kan rekrutteres til OB, hvis alle flueben skal kunne sættes, med vores nuværende status og omdømme. Taktikken kræver så meget mere end alle pånær måske 2-3 spillere kan honorere over en hel kamp. Men vi kunne nok godt få en der har flere af de påkrævede skills end Adam (og igen, mange andre af vores spillere).

Comment

altså når bunden går ud af holdet så går den virkeligt ud - kæft en ringe omgang. Håbløst forsvarsspil indtil flere gange - Bürgy må snart have spillet sig af. Positivt - det er ikke ude mod Brøndby vi kan forvente at skulle hente vores point. Men det er vidst så også det...havde godt nok håbet vi havde set bare lidt bedre ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Problemet med Adam (og mange andre af vores spillere) er at hans rolle i AZ's system kræver så meget mere end det han evner. Han skal være gennembrudsstærk, duelstærk, pasningsstærk, klog defensivt, kunne holde sine markeringer på standarder, have overblik, kunne lave indlæg og skabe chancer og assists. Det ér en ekstremt krævende rolle og ikke en jeg tror umiddelbart kan rekrutteres til OB, hvis alle flueben skal kunne sættes, med vores nuværende status og omdømme. Taktikken kræver så meget mere end alle pånær måske 2-3 spillere kan honorere over en hel kamp. Men vi kunne nok godt få en der har flere af de påkrævede skills end Adam (og igen, mange andre af vores spillere).
          Han er så heller ikke hentet ind til Zorniger og hans stil, det samme kan siges om Bürgy og tænker Bonde får samme skæbne - hvis man vil spille på den måde så skal der hentes til det - og så må man rydde ud i truppen, selv om det er spillere der lige er hentet ind

Comment

Vi skal i hvert fald væk fra den 3-mand-kæde. Midtforsvaret er positionen hvor vi er ringest besat. Vi har ikke en eneste som er virkelig konkurrencedygtig. Hvert af de vi har kan spille en brandkamp indimellem men hver eneste har et for lavt bundniveau og kan komme med afgørende fejl alt for ofte. Selvom det blev ikke meget bedre efter systemskiftet i anden halvleg i dag, så ville en styrket midtbane med en 4-3-1-2 generelt aflaste defensiven og give mere ro der.
            Der kan i hvert fald ikke fortsættes på den måde. Offensiven vinder hjerter, defensiven vinder kampen. Hvis vi ikke stabiliserer defensiven så bliver det en rigtig grim sæson og der blev prøvet alt for langt med den her tre-mand-kæde. Det kommer aldrig til at virke.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Men Zorniger må jo også gerne vise, at han ikke blot er en one-trick pony, men rent faktisk formår at lave ændringer der kan hjælpe holdet, når nu plan A af en eller anden grund ikke fungerer.
              Det er en svær diskussion, for skal spillestilen vinde sit indtog, så skal den også udføres kompromisløst. Men han har simpelthen ikke fået den leder i bagerste kæde, som kan styre vi står med så høj og aggressiv en bagkæde. Bojang og Askou er vel vores bedste i øjeblikket? Det er jo grotesk at skulle lægge så stort et ansvar som at styre en bagkæde som Zornigers, med to unge gutter som end ikke andet end spillede sporadisk, da vi lå i 1. Division sidste år.
              Jo så kunne Zorniger trække holdet et par meter tilbage og lukke bedre af, indtil han får en eller flere profiler til bagkæden. Det bremser bare udviklingen i det vi gerne vil.

Nu forsøgte han så med 4 mand bagved i dag. Det skal måske have en chance, hvor udgangspunktet er 0-0, for jeg synes egentlig spillet hang lidt bedre sammen generelt. Vi var stadig for åbne, men satsede også hele butikken.
              Godt nok mangler Bojang så næste gang, men hvis Adam absolut ikke kan spille i en 4-back kæde, så må McCoy på VB

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men der må jeg sige du misforstår hvad Troels har hentet. Zorniger har 1 spillestil. Det har man købt ind på.
                Ja vi må jo så vente til AZ har fået 21 nye spillere i truppen som kan praktiserer det han gerne vil. Vi kan altså først forvente resultater i 2028. Vi holder vejret hele vejen ned i 1. division. Men der er også hyggeligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han har jo trods alt før spillet med 4 i forsvaret. Jeg håber at det er fordi Ejdum er skadet, at man endnu ikke har prøvet diamanten, for tror det vil gavne holdet med 4 i bagkæden og så Ouédraogo liggende foran.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Vi skal i hvert fald væk fra den 3-mand-kæde. Midtforsvaret er positionen hvor vi er ringest besat. Vi har ikke en eneste som er virkelig konkurrencedygtig. Hvert af de vi har kan spille en brandkamp indimellem men hver eneste har et for lavt bundniveau og kan komme med afgørende fejl alt for ofte. Selvom det blev ikke meget bedre efter systemskiftet i anden halvleg i dag, så ville en styrket midtbane med en 4-3-1-2 generelt aflaste defensiven og give mere ro der.
                    Der kan i hvert fald ikke fortsættes på den måde. Offensiven vinder hjerter, defensiven vinder kampen. Hvis vi ikke stabiliserer defensiven så bliver det en rigtig grim sæson og der blev prøvet alt for langt med den her tre-mand-kæde. Det kommer aldrig til at virke.
                    jeg kan stadig bare ikke se hvordan vi skal kunne skifte til 4-4-2, vi mangler midtbane spillere. Det kan godt være at kvaliteten ikke er der på vores forsvarsspillere - men vi har rigeligt af dem, så der er noget at skifte med.

Jeg tænker vi kommer til at holde fast i denne formation efteråret ud - og så kunne jeg godt forestille mig det ender med at blive et relativt aktivt vintertransfervindue - simpelthen fordi man er tvunget til at handle

Comment

Man kan vel næppe påstå at vores forsvarskonstellation fungerer - begynder at få grimme flashbacks til nedrykningsforåret, hvor vi vidst også klovnede rundt med 3 midtstoppere.

Nuvel, vi kunne ikke forvente en sejr i dag, men hvor kunne man dog ønske sig mere konsekvente tacklinger, særligt fra en flok midtstoppere.

Comment

Hvis man ser scoringen til 1:0 fra kameraet bag målet så kan man virkelig ikke bebrejde Myhra der. Det var en kæmpe redning ved Ambæks spark.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Hvis man ser scoringen til 1:0 fra kameraet bag målet så kan man virkelig ikke bebrejde Myhra der. Det var en kæmpe redning ved Ambæks spark.
                          holdet snorksover først ved indkastet, Myhra med en fin redning - og ultimativt er det Sørensen der ikke er opmærksom

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg kan stadig bare ikke se hvordan vi skal kunne skifte til 4-4-2, vi mangler midtbane spillere. Det kan godt være at kvaliteten ikke er der på vores forsvarsspillere - men vi har rigeligt af dem, så der er noget at skifte med.

Jeg tænker vi kommer til at holde fast i denne formation efteråret ud - og så kunne jeg godt forestille mig det ender med at blive et relativt aktivt vintertransfervindue - simpelthen fordi man er tvunget til at handle
                            Så lukker vi tre mål ind i gennemsnit til jul. Det kan vores offensive ikke kompensere.
                            Spørgsmålet er hvornår Ejdum er til rådighed igen og om William Martin kan spille en rolle. Om at forsvare en føring hjemme kan måske også bruges Grubbe. Ja, det er tyndt og langt fra ideal men det her vi har nu holder overhoved ikke.
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

holdet snorksover først ved indkastet, Myhra med en fin redning - og ultimativt er det Sørensen der ikke er opmærksom
                              Adam var virkelig pivringe i dag, i offensiven lige så som i defensiven.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er uenig. men fair nok hvis andre er af den holdning
                                Hvis målet er at blive en “sikker” Superliga-klub , som på sigt vil i top 6. Så er Bürgy, Gomez , Adam og Grubbe ikke gode nok.
                                Der var ingen af dem som var specielt prangende i første division, og chancen for at de bliver det i ligaen er ikke til stede.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X