Oprindeligt indsendt af Lunderbaum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Så lukker vi tre mål ind i gennemsnit til jul. Det kan vores offensive ikke kompensere.
Spørgsmålet er hvornår Ejdum er til rådighed igen og om William Martin kan spille en rolle. Om at forsvare en føring hjemme kan måske også bruges Grubbe. Ja, det er tyndt og langt fra ideal men det her vi har nu holder overhoved ikke.
Omvendt - får vi ikke sat prop i defenssiven så kan det også se rigtigt giftigt ud når vi går på juleferie
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
han skal jo også overveje ALT som det ser ud nu"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Zorniger med en klar besked til journalisten som han kalder "my young kollegue". Dumme spørgsmål får klare svar.
Men det gør nu næsten ondt i kroppen at se og høre Peter Sørensen som "ekspert".Last edited by andlox; 28-09-2025, 21:46."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægZorniger med en klar besked til journalisten som han kalder "my young kollegue". Dumme spørgsmål for klare svar.
Men det gør nu næsten ondt i kroppen at se og høre Peter Sørensen som "ekspert".
Og tænker da OBs trænerstab har været igang med de interne analyser før i dag, de defenssiv problemer er jo ikke nye - så analysen eller løsningerne har ikke været helt skarpe.
Men altså skal der skæres ind til benet - så handler det om rekrutering eller mangle på samme. Man har ikke hentet nok spillere ind til Zornigers måde at spille på. Får alle de ny tilkommende; Falk, Arp, Ganaus, Niemic og Ouedraogo - de ser jo sådan set ganske gode ud.
Men den forsvarsspiller man havde kig på - skulle man nok have gået lidt hårdere efter, Askou og Yaya kan jeg undskylde - de er unge og har generelt gjort det godt. Men Bp er for langsom og Bürgy ser godt nok også skidt ud. Man skulle nok også have gået hårdere efter en venstre back mere...
Så mon ikke der kommer gang i sving døren til vinter...man undlod at handle nok så nu skal der fyldes huller
- Likes 3
Comment
-
Jeg mener, at man spiller en forkert opstilling. Man kan sagtens spille Zorniger-bold med mere balance. Men hovedproblemet er, at der mangler dygtige spillere - især i defensiven.
Og skal spille 3-4-3, eller 5-2-2-1, om man vil.Målmand
CD - CD - CD
WB - CM - CM- WB
RW ATT LW
Jeg synes, at OB har en ok offensiv med Ganaus, Groot, Arp og Niemiech. Og jeg ville nok vælge ARP til venstre wing, Niemich som højre wing og Ganaus på top.Groot skuffer mig rigtig meget, og jeg synes ikke at han er god nok til at starte. Men han kan også spille spids, og så Ganaus på Wingen. Angrebet er ok.
Målmand. Vi mangler en kampafgørende målmand, som redder point. Det har vi ikke p.t. I et svagt øjeblik tænker jeg næsten at Martin Hansen er vores bedste.
Der er brug for stærke CM'ere. Rasmus Falk er der, men den anden mangler kvali - forbedring ønskes.
Jeg synes faktisk at Uwusu er en god spiller, og kan gå - den anden wing skal opgraderes. Hverken Mccoy eller Adam er gode nok. McCoy kan måske blive en god back til højre side.
Centralt forsvar mener jeg, at der skal bygges videre på Askou, men han skal have 2 bedre spillere omkring sig - ellers bliver det aldrig bedre.
Spillere der er gode nok til Superliga: Falk, Arp, Ganaus, Uwusu (Groot, Niemich, Askou)
Hvad mangler der: 2 gode rutinerede centerforsvarere, 1 Wingback til venstre side, 1 central midt og 1 kampafgørende målmand . altså 5 spillere. Ellers skal OB håbe på, at der er 2 andre hold der brænder helt sammen.
Comment
-
OB laver fejl fra start, som seriehold først begår når der er spillet 70 min af kampene. Defensivt sejler man rundt, jeg griner stadig af mål nr 1 hvor Bjørn Paulsen
render rundt fremme på højre kant. Hvad f...... laver han der? Mål 2 har vi banens laveste i feltet til at dække en af de højeste. Ved mål 3 formår Adam Sørensen
ikke en simpel clearing, men rammer bolden forkert. Derfra stoppede interessen, det er simpelthen så pinligt at overvære, og skuffende af folk der får penge for
at spille fodbold ikke evner mere.
- Likes 5
Comment
-
Myhra
Owusu - Burgy - Julius - Adam
Falk - Quedrago
McCoy - Arp - Niemec
Ganaus
Med de tre tyskere som de primære offensive kræfter, McCoy med den mere disciplinere kant. Det giver os også lidt krudt fra bænken i Grot, Ejdum, Bjørn og en masse unge.
Der ser venstre siden så ret svag ud defensivt, men det må man kunne kompensere for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg mener, at man spiller en forkert opstilling. Man kan sagtens spille Zorniger-bold med mere balance. Men hovedproblemet er, at der mangler dygtige spillere - især i defensiven.
Og skal spille 3-4-3, eller 5-2-2-1, om man vil.Målmand
CD - CD - CD
WB - CM - CM- WB
RW ATT LW
Jeg synes, at OB har en ok offensiv med Ganaus, Groot, Arp og Niemiech. Og jeg ville nok vælge ARP til venstre wing, Niemich som højre wing og Ganaus på top.Groot skuffer mig rigtig meget, og jeg synes ikke at han er god nok til at starte. Men han kan også spille spids, og så Ganaus på Wingen. Angrebet er ok.
Målmand. Vi mangler en kampafgørende målmand, som redder point. Det har vi ikke p.t. I et svagt øjeblik tænker jeg næsten at Martin Hansen er vores bedste.
Der er brug for stærke CM'ere. Rasmus Falk er der, men den anden mangler kvali - forbedring ønskes.
Jeg synes faktisk at Uwusu er en god spiller, og kan gå - den anden wing skal opgraderes. Hverken Mccoy eller Adam er gode nok. McCoy kan måske blive en god back til højre side.
Centralt forsvar mener jeg, at der skal bygges videre på Askou, men han skal have 2 bedre spillere omkring sig - ellers bliver det aldrig bedre.
Spillere der er gode nok til Superliga: Falk, Arp, Ganaus, Uwusu (Groot, Niemich, Askou)
Hvad mangler der: 2 gode rutinerede centerforsvarere, 1 Wingback til venstre side, 1 central midt og 1 kampafgørende målmand . altså 5 spillere. Ellers skal OB håbe på, at der er 2 andre hold der brænder helt sammen.
presspillet sidder ikke. Brøndby løste det med en lang bold op igennem midten, læg af, spil bredt og OB står splittet af i atomer.
Vores fase 1 fungere heller ikke. Vi vil gerne spille den op, og hurtigt få bolden ført frem. Hvor Brøndby stort set hver gang rammer deres forreste, som laver aflæg til en midtbane, så kludrer Ganaus eller Grot i det, eller også får de en umulig bold udenfor deres rækkevidde.
Der er en masse struktur som skal indarbejdes, og det skal Zorniger bruge en lang vinterpause på at få implementeret. Jeg tror ikke på han får 5-6 nye igen. Han får nok en stopper og en midtbanemand. Resten skal han udvikle med det der er til rådighed. Det bliver hans store eksamen, for materialet er altså ikke helt ude i hampen IMO. Foravaret skulle være styrket med en profil til bagerste kæde, det kan der ikke være to meninger om. Ellers er jeg enig i vores tyskere, Falk og Ismahila ligner gode spillere. Derudover synes jeg også Grot, Owusu og Ejdum er dygtige spillere. Bojang og Askou har talent, men har brug for en større lederskikkelse. Niemiec tror jeg vi ser som starter på fredag. Hans fart, fysik og spark ser lovende ud.
Der er altså forudsætninger for at vi skal lægge i laget over Vejle, sønderjyske, Viborg og Fredericia. Men det ligner at der skal files nogen ting på plads på træningsbanen, og det får man formentlig først ro og plads til for alvor i turneringspausen.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Helt grundlæggende tror og håber jeg at tiden vil arbejde for os. Det er nu tydeligt at alle hold godt ved hvad OB kan og særligt hvordan vi skal straffes. Der er for mange kanter der skal slibes endnu, som ikke kun handler om vores forsvarsspil.
presspillet sidder ikke. Brøndby løste det med en lang bold op igennem midten, læg af, spil bredt og OB står splittet af i atomer.
Vores fase 1 fungere heller ikke. Vi vil gerne spille den op, og hurtigt få bolden ført frem. Hvor Brøndby stort set hver gang rammer deres forreste, som laver aflæg til en midtbane, så kludrer Ganaus eller Grot i det, eller også får de en umulig bold udenfor deres rækkevidde.
Der er en masse struktur som skal indarbejdes, og det skal Zorniger bruge en lang vinterpause på at få implementeret. Jeg tror ikke på han får 5-6 nye igen. Han får nok en stopper og en midtbanemand. Resten skal han udvikle med det der er til rådighed. Det bliver hans store eksamen, for materialet er altså ikke helt ude i hampen IMO. Foravaret skulle være styrket med en profil til bagerste kæde, det kan der ikke være to meninger om. Ellers er jeg enig i vores tyskere, Falk og Ismahila ligner gode spillere. Derudover synes jeg også Grot, Owusu og Ejdum er dygtige spillere. Bojang og Askou har talent, men har brug for en større lederskikkelse. Niemiec tror jeg vi ser som starter på fredag. Hans fart, fysik og spark ser lovende ud.
Der er altså forudsætninger for at vi skal lægge i laget over Vejle, sønderjyske, Viborg og Fredericia. Men det ligner at der skal files nogen ting på plads på træningsbanen, og det får man formentlig først ro og plads til for alvor i turneringspausen.
Og går det helt galt frem mod jul - så kan man blive tvunget ud i at handle stort ind. Men jeg tænker også et par justeringer vil kunne gøre meget. Omvendt kan jeg sagtens finde 5-6 steder hvor vi kunne forstærkes. Midtstopper - ny istedet for Bürgy, Askou og Yaya ser gode ud og jeg tænker de vil fortsætte udviklingen.
En venstre back kunne jeg også snildt få plads til - Adam S. er meget svingende i sine præstationer, sidst så han god ud - i dag var han helt væk. Og McCoy som afløser er stadig meget rå i det, tænker ikke han er sådan lige ved at være klar.
Og så central midt - min. 1 ind - gerne to og nej Bonde tæller ikke med her
Vi har et på papiret overkommeligt program frem mod jul, Brøndby er den eneste kamp der ser svær ud (umulig efter det vi lige har overværet) de syv andre opgør er alle midt-til-bund hold så det er nu der skal samles point ind
Comment
-
Jeg kunne ikke se kampen til ende. Slukkede ved 5-1. Jeg troede naivt på at Zorninger, Troels og Falk ville kunne hjælpe os mod flere udmygelser. Men de bare fortsætter. Og vi ved alle hvorfor for også i 1. division skreg mange af os på en dygtig, rimelig hurtig og erfaren mand til centerforsvaret. Jeg har flere gange nævnt Daniel Høgh men selvfølgelig ville vores gamle kæmpe Tingager også pynte. Men hvorfor skulle de dog ville vælge OB - jo måske Daniel som vist bor i Odense.
Myhra er god nok. Askou er der slet ikke endnu.
Jeg er trist.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg kunne ikke se kampen til ende. Slukkede ved 5-1. Jeg troede naivt på at Zorninger, Troels og Falk ville kunne hjælpe os mod flere udmygelser. Men de bare fortsætter. Og vi ved alle hvorfor for også i 1. division skreg mange af os på en dygtig, rimelig hurtig og erfaren mand til centerforsvaret. Jeg har flere gange nævnt Daniel Høgh men selvfølgelig ville vores gamle kæmpe Tingager også pynte. Men hvorfor skulle de dog ville vælge OB - jo måske Daniel som vist bor i Odense.
Myhra er god nok. Askou er der slet ikke endnu.
Jeg er trist.
Så gode er de fleste superliga forsvarere bare ikke.
- Likes 1
Comment
-
Der skal vel bare mere end en ny forsvarsspiller ind til vinter…..
godt nok pinligt forsvarsspil….ligner jo som om alle i forsvaret er opgivende og intet gider jagte, men bare trisser efter deres modstander.
skammeligt og pinligt resultat at komme hjem til.
beste modsvar der kan gives, er imod bundby om en månedstid….en sejr SKAL hjem….ellers har man intet lært..og skulle publikum så pifte af spillerne…så det vel også helt på plads
Comment
Comment