Grubbe må ud i pausen - godt nok ikke imponerende hvad han kommer med
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sundby - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægGrubbe må ud i pausen - godt nok ikke imponerende hvad han kommer med
- Likes 2
Comment
-
pause...sløj første halvleg. En rigtig god solo aktion af Niemich gør vi er foran. Tænker Zorniger er nødt til at bringe nogle af starterne. Ouedraogo for Grubbe, Grot for Hansborg - så der er lidt at sigte efter oppe foran - tænker ikke det giver mening at bringe Ganaus når de står så lavt. Måske Owusu ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægGrubbe må ud i pausen - godt nok ikke imponerende hvad han kommer med
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Han virker SÅ langsom i tanke og handling. Jeg hader at sige det, da manden er meget sympatisk, men jeg har virkelig svært ved at se ham have en karriere i Superligaen. Prove me wrong, Grubbe!
- Likes 2
Comment
-
Det undrer mig faktisk hvor mange professionelle der ikke kan sparke til en bold. Man kunne jo hente en tilfældig serie 3-spiller ind der havde ramt den Grubbe sparker hul i luften på. Der er fuld fokus på trekantspil, genpress m.m. i dag, så de basiske færdigheder ikke er blevet trænet. Sundby er jo også fuldt med, men går nok kold i 2. halvleg fordi OB er i bedre form
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHvor længe har vi kontrakt på grubbe endnu
- Likes 1
Comment
Comment