Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sundby - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Grubbe må ud i pausen - godt nok ikke imponerende hvad han kommer med

Comment

Vi spiller ringe

Comment

vi er under pres....vildt

Comment

fint spil - god afslutning af Hansborg, 1 hjørne til OB

Comment

Igen, vi score og lukker modstanderen ind i kampen efterfølgende...

Comment

flad hjørnesparks variant - men bolden er til Grubbe - sparker forbi bolden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Han virker SÅ langsom i tanke og handling. Jeg hader at sige det, da manden er meget sympatisk, men jeg har virkelig svært ved at se ham have en karriere i Superligaen. Prove me wrong, Grubbe!

Comment

Hvor længe har vi kontrakt på grubbe endnu
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                  2025 stadig med armene over kors

Comment

Vi er ikke prangende.. håber vi stepper op i anden halvleg..

Comment

pause...sløj første halvleg. En rigtig god solo aktion af Niemich gør vi er foran. Tænker Zorniger er nødt til at bringe nogle af starterne. Ouedraogo for Grubbe, Grot for Hansborg - så der er lidt at sigte efter oppe foran - tænker ikke det giver mening at bringe Ganaus når de står så lavt. Måske Owusu ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Ha ha er Grubbe på banen, havde jeg sgu ikke opdaget .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Desværre enig. Selv mod et 3. Divisions hold er mængden af dårlige tømninger, fejlafleveringer og missede skud bare for store. Har godt nok svært ved at se, at det nogensinde skal forløse sig for den gode Grubbe.
                          ​​​​​
                          ​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Han virker SÅ langsom i tanke og handling. Jeg hader at sige det, da manden er meget sympatisk, men jeg har virkelig svært ved at se ham have en karriere i Superligaen. Prove me wrong, Grubbe!
                            han skal jo et sted hen hvor han kan spille fast, så 1 divison, måske Sverige? Men han er ikke god nok til OB som han spiller nu.

Comment

Det undrer mig faktisk hvor mange professionelle der ikke kan sparke til en bold. Man kunne jo hente en tilfældig serie 3-spiller ind der havde ramt den Grubbe sparker hul i luften på. Der er fuld fokus på trekantspil, genpress m.m. i dag, så de basiske færdigheder ikke er blevet trænet. Sundby er jo også fuldt med, men går nok kold i 2. halvleg fordi OB er i bedre form

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                han har udløb næste sommer iflg kontraktlængde tråden, så enten så skal man bare lade den udløbe...evt give ham muligheden for et skifte til vinter, både for hans og klubbens skyld - kan man finde en klub der ser muligheder i ham (og han selv vil) så ville det være rart med en opgradering

Comment

Working...
                                X