Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sundby - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Slå så gerne lige det sidste søm i kisten tak
    tak
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Så den lukket
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Ser ud til Friis er gået ned i forsvaret og bare erstattet Boyang 1-1. Troede Friis var midtbane?
        er han også, men mon ikke han kan klare at spille stopper i 10 min.

Comment

Hansborg 3:0 efter hjørnespark.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Martin og Abrahamsen med fint småspil i feltet, ender med afslutning lige på keeper

Comment

slut 3 - 0 og videre, mere er der vel ikke at sige om den forestilling

Comment

Vi holdt nullet. Godt nok mod et 3.div hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  slut 3 - 0 og videre, mere er der vel ikke at sige om den forestilling
                  Rigtig. Lodtrækning torsdag tror jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Hvilken browser bruger du?
                    Synes den har et godt billede men det crasher hele tiden i pop vinduer og reklamer i Chrome

Comment

er han også, men mon ikke han kan klare at spille stopper i 10 min.
                      Jo det ikke så meget jeg ikke troede han kunne klare det, blev bare i tvivl om hvad han reelt spillet normalt.

Forstår bare ikke helt hvorfor han ikke fik lov at spille central midt, så kunne Grubbe vel have spillet den højre midtstopper. Er mest til de unge får chancen på den plads de kender, det må alt andet lige give dem større mulighed for succes.

Comment

jo - men det er jo netop heller ikke helt fair for de unge der bliver brugt - for det er ikke en eller to der bliver skiftet ind på et velfungerende hold, det er jeg ved ikke hvor mange ændringer - så der mangler nogle relationer.

Havde det nu været start 11 med Martin for Arp og en mere...Hansborg som angriber, så havde det nok givet et lidt mere retvisende billede. Men forstår godt man gerne vil spare Grot og Arp...og give tid til dem der intet får.

Og det ligner vi vinder, rimeligt sikkert efter en sløj forestilling...så må man tage den og så videre.
                        Du har klart en pointe....på den anden side møder vi jo så også et hold frs 3.division hvor der gerne skulle være forskel...anywas vi sejrede videre
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Har ikke set kampen, men det gør mig lettere nervøs at Falk fik 80 minutter, så han slidt ud da han gik ud?

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                            Har ikke set kampen, men det gør mig lettere nervøs at Falk fik 80 minutter, så han slidt ud da han gik ud?
                            Overhovedet ikke, tror det var planen han skulle skiftes ud, og spares lidt og nok gerne også tidligere hvis vi havde afgjort kampen før.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Du har klart en pointe....på den anden side møder vi jo så også et hold frs 3.division hvor der gerne skulle være forskel...anywas vi sejrede videre
                              altså helt enig - der er jo ikke nogen der bare greb chancen og viste Zorniger at de burde spille.

Men OB er jo langtfra det eneste hold der laver det her nummer, forsøger at spare spillere mod mindre hold i pokal kampe...sjældent det bliver en god kamp.

Men vi er videre og alt efter lodtrækningen så var det her nok sidste runde hvor vi ser så store udskiftninger

Comment

Rodet kamp men sikkert videre. Sådan
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X