Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sundby - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Det undrer mig faktisk hvor mange professionelle der ikke kan sparke til en bold. Man kunne jo hente en tilfældig serie 3-spiller ind der havde ramt den Grubbe sparker hul i luften på. Der er fuld fokus på trekantspil, genpress m.m. i dag, så de basiske færdigheder ikke er blevet trænet. Sundby er jo også fuldt med, men går nok kold i 2. halvleg fordi OB er i bedre form
    Sidst OB spillede mod et seriehold vandt vi to-cifret med vores B-hold + U19-spillere.

Nej, vi har ikke domineret, men alle de her perfide bemærkninger og personlige nedgørelser (ikke rettet mod dig) - jøsses.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Det undrer mig faktisk hvor mange professionelle der ikke kan sparke til en bold. Man kunne jo hente en tilfældig serie 3-spiller ind der havde ramt den Grubbe sparker hul i luften på. Der er fuld fokus på trekantspil, genpress m.m. i dag, så de basiske færdigheder ikke er blevet trænet. Sundby er jo også fuldt med, men går nok kold i 2. halvleg fordi OB er i bedre form
      Jeg har også tit undret mig over sådan en som Falk der indeholder så meget kvalitet, stort set heller aldrig rammer en bold rent, når han forsøger sig.

Comment

Andersen ud Ouedraogo ind

Grubbe stadig på banen - nu som back

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Jeg har også tit undret mig over sådan en som Falk der indeholder så meget kvalitet, stort set heller aldrig rammer en bold rent, når han forsøger sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Bliver det overhovedet prioriteret til træning i ungdomsrækkerne ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Lidt ligesom mod Fredericia, så synes jeg det er en mærkelig energiforladt præstation indtil videre

Comment

Det hele kan ikke være Bjørn Paulsens skyld sådan som der spilles uden ham…
                OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

ok afslutning af falk - indenfor rammen - men lige på keeper

Comment

Ej Bojang, det er satme lilleputfodbold det der

Comment

er det meningen at vi skal spille så passivt? ikke noget pres

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        er det meningen at vi skal spille så passivt? ikke noget pres
                        Vi sparer på kræfterne
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Ganaus skal ind - Niemich ud

Comment

god stikning til Ganaus - men får for lidt ud af det

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Bliver det overhovedet prioriteret til træning i ungdomsrækkerne ?
                              Det tror jeg ikke. Det hele er så struktureret i dag. Børn spiller vel heller ikke for sjov i fritiden som vi andre gjorde. Defår et program med hjem fra deres klub, som de skal følge.

Comment

Sløjt af gansus
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X