Oprindeligt indsendt af WhyNot?
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sundby - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
Overhovedet ikke, tror det var planen han skulle skiftes ud, og spares lidt og nok gerne også tidligere hvis vi havde afgjort kampen før.
Der er også 5 dage frem imod Brøndby-kampen og mulighed for at han tager en træningssession i fitten i løbet af ugen, hvis benene er lidt tunge, så det vigtigste var blot at han ikke blev skadet. Så skal han nok være 100% klar til weekenden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han var også blandt de få startende OB'ere som fortsat sloges for tingene med ret ryg sidst I kampen imod Fredericia. Han har spillet mange sæsoner som en vigtig midtbanespiller for fck, der har spillet to kampe om ugen, når det hed CL, så det blev nok vurderet at han var den rette stiver på holdet til at kontrollere en kamp som den i dag hjem.
Der er også 5 dage frem imod Brøndby-kampen og mulighed for at han tager en træningssession i fitten i løbet af ugen, hvis benene er lidt tunge, så det vigtigste var blot at han ikke blev skadet. Så skal han nok være 100% klar til weekenden.
Fuldstændig vanvittigt kun at spille 33 kampe sidste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Hvilken browser bruger du?
Synes den har et godt billede men det crasher hele tiden i pop vinduer og reklamer i ChromeForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/nyheder/falk...ke-kalundborg/
“ Jeg synes, vi blev lidt overrasket over, at det var en fodboldkamp, så det var også lidt mentaliteten og attituden i forhold til at holde hovedet oppe og brystet fremme, lyder det afslutningsvis fra Falk til Bold og den øvrige presse.”
Kan godt være at Fiete og de andre tysker stjæler overskrifter - men falk virker som det bedste køb i mine øjne
Udover at han er en fantastisk fodboldspiller så er en udtalelse som dette der gør at jeg tænker at han er bare super vigtig for kulturen i klubben
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/nyheder/falk...ke-kalundborg/
“ Jeg synes, vi blev lidt overrasket over, at det var en fodboldkamp, så det var også lidt mentaliteten og attituden i forhold til at holde hovedet oppe og brystet fremme, lyder det afslutningsvis fra Falk til Bold og den øvrige presse.”
Kan godt være at Fiete og de andre tysker stjæler overskrifter - men falk virker som det bedste køb i mine øjne
Udover at han er en fantastisk fodboldspiller så er en udtalelse som dette der gør at jeg tænker at han er bare super vigtig for kulturen i klubben
Rasmus Falk løfter ikke bare omklædningsrummet, men hele klubben med sit niveau, professionalisme og sin blotte tilstedeværelse. Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har fået en sådan spiller ind.
- Likes 4
Comment
Comment